Dankjewelquote:Op zondag 5 juli 2026 00:30 schreef Shii het volgende:
Lekker hoor.Geniet ervan!
![]()
Niets lekkerder dan 's avonds in de tuin zitten.
Eens!quote:Op zondag 5 juli 2026 00:40 schreef Shii het volgende:
Hier gelukkig niets van meegekregen, maar ik hoop dat ze er in de volgende ronde uitliggen. Stom gedoe.
Puur om te irriteren.quote:Op zondag 5 juli 2026 00:40 schreef Shii het volgende:
Hier gelukkig niets van meegekregen, maar ik hoop dat ze er in de volgende ronde uitliggen. Stom gedoe.
Bolken is verleden tijd, baggeren it is...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 5 juli 2026 02:09 schreef Shii het volgende:
[..]
Bolken is verleden tijd, baggeren it is...Als je er maar een uitje bij snippert en genoeg paddo's bij gooit vinnik alles best.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
Geen bier? Wtf!?quote:Op zondag 5 juli 2026 02:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als je er maar een uitje bij snippert en genoeg paddo's bij gooit vinnik alles best.
ja nee, ho, die paddestoelen en uitjes en zo zijn voor te eten, bier is om te drinken.quote:
Uiteraard.quote:Op zondag 5 juli 2026 02:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als je er maar een uitje bij snippert en genoeg paddo's bij gooit vinnik alles best.
Ik dacht dat jij in het weekend zelfs bij het ontbijt bier dronk en over je muesli flikkerde.quote:Op zondag 5 juli 2026 02:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
ja nee, ho, die paddestoelen en uitjes en zo zijn voor te eten, bier is om te drinken.
Jezus Skillem, ik ben ook geen 45 meer hè! Moet wel een béétje oppassen.quote:Op zondag 5 juli 2026 02:28 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij in het weekend zelfs bij het ontbijt bier dronk en over je muesli flikkerde.
Die is leuk.quote:Op zondag 5 juli 2026 02:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Jezus Skillem, ik ben ook geen 45 meer hè! Moet wel een béétje oppassen.
Dat was ongeveer opa z'n plan ja.quote:Op zondag 5 juli 2026 02:37 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Die is leuk.
Ah, duidelijk. Opa slaat het ontbijt over want pas zondagmiddag rond 14:00 wakker.
FFWD >> maandagochtendquote:Op zondag 5 juli 2026 02:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Soberso, mensen die des zondags wakker worden
Nee maar echt, wat moet een mens op zondag toch?quote:Op zondag 5 juli 2026 02:46 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
FFWD >> maandagochtend
[ afbeelding ]
Panter naar m'n hart. Lekker een grote fles blonde trappist open trekken.quote:Op zondag 5 juli 2026 02:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Mijn bier is bijna ammel op zie ik.![]()
Kan alleen nog maar een grote fles blonde trappist open trekken.
Plasje doen, koude pizza vreten en verder slapen?quote:Op zondag 5 juli 2026 02:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nee maar echt, wat moet een mens op zondag toch?
Pretty much dat toch?quote:Op zondag 5 juli 2026 02:50 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Plasje doen, koude pizza vreten en verder slapen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |