Jij kan datquote:Op maandag 6 juli 2026 21:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
een beetje
2 examens
en dan later nog een praktijkopdracht en die verdedigen
1 is vrij moeilijkquote:
Oefquote:Op maandag 6 juli 2026 21:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
1 is vrij moeilijk
en zakken de meesten de eerste 2!!! keer voor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 6 juli 2026 21:18 schreef JustinK het volgende:
[..]
Oef
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
quote:Op maandag 6 juli 2026 21:19 schreef greysbones het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 6 juli 2026 21:19 schreef JustinK het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een losse opmerking
stilte wordt onrust
quote:Op maandag 6 juli 2026 21:20 schreef greysbones het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 6 juli 2026 21:22 schreef JustinK het volgende:
[..]I'm so glad your backSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
ga je al bijna op vakantie?quote:
Guess who is also backquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Die 2 dingen vallen meestal samenquote:Op maandag 6 juli 2026 21:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
ga je al bijna op vakantie?
je bent al bijna jarig
quote:Op maandag 6 juli 2026 21:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Guess who is also back![]()
wie??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
Ene Louise Jankerstront die bij Ferrari eindelijk weer eens resultaten kan neerzetten.quote:
dat je juicht voor dat portretquote:Op maandag 6 juli 2026 21:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ene Louise Jankerstront die bij Ferrari eindelijk weer eens resultaten kan neerzetten.
Puur en alleen de wagen, kan niet anders bij zo'n 8ste rangs coureur
ik heb in september vrijquote:Op maandag 6 juli 2026 21:28 schreef DerRabbit het volgende:
In slechter nieuws, ik moet mijn zeer lieflijke muis over twee weken weer meeslepen naar mijn werk
nou en?quote:Op maandag 6 juli 2026 21:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
1 is vrij moeilijk
en zakken de meesten de eerste 2!!! keer voor
Een indycar coureur op een F1 podium krijgen? Dan moet je een ultra mega super goede wagen hebben gebouwd!quote:
DM maar effe hoeveel miljoen je wil bieden voor het privilege om mijn muis een etmaal bij jou thuis te hebbenquote:Op maandag 6 juli 2026 21:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb in september vrij
kun je dat meteen plannen
quote:Op maandag 6 juli 2026 21:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
DM maar effe hoeveel miljoen je wil bieden voor het privilege om mijn muis een etmaal bij jou thuis te hebben
neequote:Op maandag 6 juli 2026 21:03 schreef greysbones het volgende:
Ken je dat
dat je een zak chips pakt
hem opent
3 chipjes eet
en de chipjes toch niet zo lekker zijn als anders?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |