quote:Op maandag 13 juli 2026 16:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik mis hier iets![]()
En tevens
Mailsyyyyyy![]()
Met de pispot gerammeld.quote:Op maandag 13 juli 2026 16:47 schreef maily het volgende:
[..]
Bij ons op t werk zei iemand dan "heb ik poep geroepen?"![]()
![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.
quote:Op maandag 13 juli 2026 16:58 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
Jij weetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
OMGquote:Op maandag 13 juli 2026 17:40 schreef Kissingbird het volgende:
Wilde 'even' het grasmaaien maar sjuu het is nog viez warm
Ergens vorige week nog gedaan.quote:Op maandag 13 juli 2026 17:40 schreef Kissingbird het volgende:
Wilde 'even' het grasmaaien maar sjuu het is nog viez warm
#maarnaeenpaarwekenishettochweerhoooogquote:Op maandag 13 juli 2026 17:51 schreef maily het volgende:
[..]
Ergens vorige week nog gedaan.
#groeitnietzohard
Ziekvolgendeweekwelquote:Op maandag 13 juli 2026 17:52 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
#maarnaeenpaarwekenishettochweerhoooog
Hebbikmorgenooknietwantandereplannen.quote:Op maandag 13 juli 2026 17:56 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ikziehetmorgenwelofikdanwelgrasmaaizinhebnutochnietmeer
2 x per week hierquote:Op maandag 13 juli 2026 17:51 schreef maily het volgende:
[..]
Ergens vorige week nog gedaan.
#groeitnietzohard
Hoeishetmetjehortensia’sdanquote:Op maandag 13 juli 2026 17:56 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ikziehetmorgenwelofikdanwelgrasmaaizinhebnutochnietmeer
Ja overal waar ik gekeken heb zijn ze of uitverkocht of ver boven mijn budget. Wel een mobiele graag, die ik bij eventuele nieuwe verhuizing kan meenemenquote:Op maandag 13 juli 2026 15:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Ook online uitverkocht?
Zoek je een mobiele? Die schijnen ook steeds efficiėnter te worden tegenwoordig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |