B&B dus.. er zal wel een seizoen beginnenquote:Op woensdag 15 juli 2026 16:34 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nieuwste avontuur.
Hoeveel avonturen hebben ze al gehad?
Misschien tijdelijke woningruil?
In het bericht hebben ze het ook over 3 andere (bekende) stellen.quote:Op woensdag 15 juli 2026 16:30 schreef freaky40 het volgende:
Daar zal Should I stay or Should I Go wel mee te maken hebben met die lui.
Zal wel druk worden dan in haar B&B'tje 3 stellen+1 Bondje.. 10 personenquote:Op woensdag 15 juli 2026 18:01 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
In het bericht hebben ze het ook over 3 andere (bekende) stellen.
Edwin & Fleur (het B&B stel) + 3 andere stellen = 1 stel per bondje.
Zouden ze überhaupt wel weg gaan? Zag Diederik in een andere promo ook het koffiezetapparaat al kapen voor de gierenkamer. Heeft dat er iets mee te maken, jureerbare ofzo? Ben wel benieuwd.
Ja geen idee, er komt wel Wedding in a Week aan, maar dat zal waarschijnlijk gewoon in het LLDL huis opgenomen worden.quote:Op woensdag 15 juli 2026 18:11 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zal wel druk worden dan in haar B&B'tje 3 stellen+1 Bondje.. 10 personenMoet wel een belangrijke lancering worden van een TV Show
Ok, dan wordt het spannend welke ex BGN koppels gaan komen.. en waaromquote:Op woensdag 15 juli 2026 18:18 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja geen idee, er komt wel Wedding in a Week aan, maar dat zal waarschijnlijk gewoon in het LLDL huis opgenomen worden.
Verder niet echt programma's waar men zich voor kan aanmelden die met een B&B te maken hebben.
quote:Op woensdag 15 juli 2026 15:53 schreef KinKiJan het volgende:
B&B Pluk de Dag by Bloem in Schinveld, Limburg plaatste dit op insta:
[ afbeelding ]
Tja, als je dat dan onder deze foto's zet, is het programma raden inderdaad niet zo moeilijkIk hoop dat ze een boete krijgen hiervoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe moeilijk is het om je schmoel te houden.
Hotapnyc
Die laat de pony ook gewoon grazen hoor....quote:Op donderdag 16 juli 2026 11:32 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Die 'foto van stapavomd' zegt natuurlijk geen hol,..
Ze verversen de club wel zo, de 3maanders verplicht weg, de Nieuwe laten zitten, ik verwacht wel dat Fabie ook snel oprot, die heeft geen platform daar behalve Stookkut Valentijnequote:Op vrijdag 17 juli 2026 11:31 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Dus Casper ook weg na deze maand, dat ie z'n zus ook maar weer meeneemt![]()
Sowieso hoop ik dat er meer gaan, anders misschien geen nieuwe lui volgende maand.
(Deze 2 + winnaar + verliezer = terug naar 16?)
Moest echt Anne opzoeken. Kon me haar niet meer herinneren, eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 15 juli 2026 16:22 schreef KinKiJan het volgende:
Toevallig is Limburgse oud-bondgenoot Anne een van de eerste die eronder reageerde
Niet iedereen is gezegend met grote borsten en niet iedereen neemt daarom maar een stel ballonnen en laat zich volspuiten met botox en fillers. Ik vind de natuurlijke Anouk mooier dan mevr. groen/ blauwhaar, daar is niets natuurlijks aan. Vind het persoonlijk ook een nare opmerking!quote:Op vrijdag 17 juli 2026 13:49 schreef Gia het volgende:
[..]
Moest echt Anne opzoeken. Kon me haar niet meer herinneren, eerlijk gezegd.
Overigens staat er een grappig filmpje van Anouk over Fabiënne op instagram. Anouk vindt wat van de manier hoe Fabiënne erbij loopt: in een bikini-topje, terwijl ze zelf ook zo ligt te zonnen. Maar met niks in 't vestje mag dat natuurlijk wel. En Diederik die openlijk kijkt en beweert dat niet eens aantrekkelijk te vinden. Nee, die erwtjes op een plankje van Anouk, dat is aantrekkelijk!
Doet er niets aan af dat ze hetzelfde draagt als Anouk, volgens mij. Een bikini-topje. Tenzij het inderdaad om iets anders gaat, gaan we dan wel zien, maar zoals ik het in het filmpje zie, gaat het over een bikini.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 15:41 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Niet iedereen is gezegend met grote borsten en niet iedereen neemt daarom maar een stel ballonnen en laat zich volspuiten met botox en fillers. Ik vind de natuurlijke Anouk mooier dan mevr. groen/ blauwhaar, daar is niets natuurlijks aan. Vind het persoonlijk ook een nare opmerking!
Wat Fab draagt is niet te zien, dus kunnen we er nog niet over oordelen en praat je hiermee de erwtjes op een plankje goedquote:Op vrijdag 17 juli 2026 15:51 schreef Gia het volgende:
[..]
Doet er niets aan af dat ze hetzelfde draagt als Anouk, volgens mij. Een bikini-topje. Tenzij het inderdaad om iets anders gaat, gaan we dan wel zien, maar zoals ik het in het filmpje zie, gaat het over een bikini.
Ik kan me niet voorstellen dat ze topless gaat lopen en dat dit door het programma wordt toegestaan.
Fab draagt bij voorkeur iets te klein zodat wat ze wel heeft beter uitkomt, veel groter dan die van Poekie zijn ze ook nietquote:Op vrijdag 17 juli 2026 17:14 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wat Fab draagt is niet te zien, dus kunnen we er nog niet over oordelen en praat je hiermee de erwtjes op een plankje goed
Ze hadden dus allebei een korte broek en bikinitopje aan.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 17:14 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wat Fab draagt is niet te zien, dus kunnen we er nog niet over oordelen en praat je hiermee de erwtjes op een plankje goed
Ik vind het vooral jammer dat het altijd zo over uiterlijk moet gaan van vrouwen en dan op een kleinerende manier, waar jij nu dus net zo goed aan meedoet. Jammer. En Anouk doet dat ook over die Fabienne in dat filmpje, zeiken over uiterlijk. Vind het jammer zulke jaloezie tegenover andere vrouwen.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 15:41 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Niet iedereen is gezegend met grote borsten en niet iedereen neemt daarom maar een stel ballonnen en laat zich volspuiten met botox en fillers. Ik vind de natuurlijke Anouk mooier dan mevr. groen/ blauwhaar, daar is niets natuurlijks aan. Vind het persoonlijk ook een nare opmerking!
Smaken verschillen, en ik zeg eerlijk ik ben een borsten liefhebber maar ik vind die van Anouk wel aantrekkelijk in haar bikini topje, komt ook door het gehele plaatje , ik snap wat sommige mannen in Fabienne zien maar ik vind er niet zoveel aan qua uiterlijk, en karakter is echt valsquote:Op vrijdag 17 juli 2026 13:49 schreef Gia het volgende:
[..]
Moest echt Anne opzoeken. Kon me haar niet meer herinneren, eerlijk gezegd.
Overigens staat er een grappig filmpje van Anouk over Fabiënne op instagram. Anouk vindt wat van de manier hoe Fabiënne erbij loopt: in een bikini-topje, terwijl ze zelf ook zo ligt te zonnen. Maar met niks in 't vestje mag dat natuurlijk wel. En Diederik die openlijk kijkt en beweert dat niet eens aantrekkelijk te vinden. Nee, die erwtjes op een plankje van Anouk, dat is aantrekkelijk!
Topscript.quote:Op zondag 19 juli 2026 12:12 schreef KinKiJan het volgende:
Handig weer; een cliffhanger om spannend te houden wie de tent uit gaat, gevolgd door de promo voor maandag waar we zien wie er allemaal een bruin bandje dragen: Milan naar de slangen, Valentijne de tent in dus.
Het heeft niets met jaloezie te maken, maar met nare ervering over zulke opmerkingen.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 21:31 schreef Gutso het volgende:
[..]
Ik vind het vooral jammer dat het altijd zo over uiterlijk moet gaan van vrouwen en dan op een kleinerende manier, waar jij nu dus net zo goed aan meedoet. Jammer. En Anouk doet dat ook over die Fabienne in dat filmpje, zeiken over uiterlijk. Vind het jammer zulke jaloezie tegenover andere vrouwen.
Ja het is zo jammer en zonde dat vrouwen altijd zo worden aangevallen op uiterlijk.quote:Op maandag 20 juli 2026 02:25 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Het heeft niets met jaloezie te maken, maar met nare ervering over zulke opmerkingen.
Mijn dochter heeft onder dwang van haar toenmalige vriendje een borstvergroting laten doen, ballonnen laten plaatsen die 2 x over geknapt zijn en dus een nieuwe operaties. Daarom heb ik er een hekel aan, als mensen het over erwtjes op een strijkplank hebben.
Veel vrouwen voelen zich minder vrouw daardoor en laten zich overhalen borstimplantaten te nemen. Mijn dochter heeft inmiddels 2 kinderen en haar borsten zitten nu onder striae. Ze heeft spijt als haren op haar hoofd.
En zo ook een vriendin van mij, die na nare opmerkingen als erwtjes op een plankje borstimplantaten heeft genomen en ze later heeft moeten laten verwijderen, omdat ze waren gaan lekken, met alle gevolgen van dien. Daarom maak ik me boos om dat soort opmerkingen.
Vind het karakter van Anouk ook behoorlijk vals. Als je die situatie destijds met Kristie terugkijkt: "Ik heb al 6 jaar een relatie. Mijn vriend is trots op me!" Vraag me af hoe trots hij nu nog op haar is. Ze is een sekreet. En dat Fabienne haar op haar nummer zet, kan IK wel waarderen. Het deugt niet wat ze doet. En dan kun je denken: waar bemoeit ze zich mee, maar hey, dat is de loods hè. Iedereen bemoeit zich met iedereen.quote:Op zondag 19 juli 2026 12:21 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Smaken verschillen, en ik zeg eerlijk ik ben een borsten liefhebber maar ik vind die van Anouk wel aantrekkelijk in haar bikini topje, komt ook door het gehele plaatje , ik snap wat sommige mannen in Fabienne zien maar ik vind er niet zoveel aan qua uiterlijk, en karakter is echt vals
Als er iemand een vals sekreet was dan was het die Kristie wel, Anouk valt me ook tegen hoor die is ook minder lief dan ik dacht maar in vergelijking met Fabienne, Valentijne en Kristie valt het meequote:Op maandag 20 juli 2026 16:50 schreef Gia het volgende:
[..]
Vind het karakter van Anouk ook behoorlijk vals. Als je die situatie destijds met Kristie terugkijkt: "Ik heb al 6 jaar een relatie. Mijn vriend is trots op me!" Vraag me af hoe trots hij nu nog op haar is. Ze is een sekreet. En dat Fabienne haar op haar nummer zet, kan IK wel waarderen. Het deugt niet wat ze doet. En dan kun je denken: waar bemoeit ze zich mee, maar hey, dat is de loods hè. Iedereen bemoeit zich met iedereen.
Zie ik wel vaker op Talpa, net als dat spelprogramma (De Staatsloterij Show) met helene hendriks en die 3 duo's, dan zag je letterlijk in een voorstukje dat zowiezo 1 duo uitgeschakeld was (boogschieten was met 2 duo's), en dan een fragment van een finalespel (1 duo).quote:Op zondag 19 juli 2026 12:12 schreef KinKiJan het volgende:
Handig weer; een cliffhanger om spannend te houden wie de tent uit gaat, gevolgd door de promo voor maandag waar we zien wie er allemaal een bruin bandje dragen: Milan naar de slangen, Valentijne de tent in dus.
Inderdaad, maar niet alleen op Talpa, veel van die spelshows laten in vooruitblikken bij reclame onderbrekingen al veel te veel zien van wat er daarna gebeurt waar je conclusies uit kunt trekken wie er wel of niet wint of door zijn.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 12:31 schreef Aranessa het volgende:
[..]
Zie ik wel vaker op Talpa, net als dat spelprogramma (De Staatsloterij Show) met helene hendriks en die 3 duo's, dan zag je letterlijk in een voorstukje dat zowiezo 1 duo uitgeschakeld was (boogschieten was met 2 duo's), en dan een fragment van een finalespel (1 duo).
Echt dejavu, Britt was precies zo! Hij trekt ze wel aan zeg!quote:Op woensdag 22 juli 2026 09:55 schreef Flow3r het volgende:
Diederik mag geen slokje drinken van een andere vrouw anders staat hij met 1-0 achter
Bekijk deze YouTube-video
Ik vind dit echt ziekelijk gedragquote:Op woensdag 22 juli 2026 09:55 schreef Flow3r het volgende:
Diederik mag geen slokje drinken van een andere vrouw anders staat hij met 1-0 achter
Zijn toch gewoon vrienden?quote:Op woensdag 22 juli 2026 09:55 schreef Flow3r het volgende:
Precies, Poekie roept al dagen Laat me met rust.. tsja dan doet Dietje dat gezellie rolschaatsen met een twinnetje is het ook weer niet goedquote:
Ja vind ik ook… zelfs erger dan destijds met Britt (en die was al extreem) vind ik, want Anouk blijft nog steeds volhouden dat ze gewoon vrienden zijn en wil het 6-jarig jubileum met Max vieren 🤯 Dan zit er echt ergens een kronkel hoor.quote:
Wat een drama om een slokje drinken wauw zegquote:
Als ze zo is tov Max, moet ie blij zijn dat hij een goede reden heeft er een punt achter te zetten.quote:
Ik hoop niet dat dat het enige 'probleem' is dat zij bij haar kinderen zietquote:Op donderdag 23 juli 2026 12:31 schreef 5thencounter het volgende:
MamaCasper hoopt dat haar zoontje niet nog effe snel met iemand gaat neuke zijn laatste 2 weken![]()
[ afbeelding ]
Mama is terecht bang dat Casper nog even de Easy Target Roma gaat pakken voordat 'ie de Loods uit moetquote:Op donderdag 23 juli 2026 13:31 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat dat het enige 'probleem' is dat zij bij haar kinderen ziet
edit: ow wacht, ik zie dat ze doelt op Roma, nee dan snap ik het wel haha!
Boh zul je hebben, niet alleen Valentijne als dochter, maar ook nog Roma als de moeder van je kleinkind.quote:Op donderdag 23 juli 2026 14:11 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Mama is terecht bang dat Casper nog even de Easy Target Roma gaat pakken voordat 'ie de Loods uit moet
Die 2 zijn uitermate geschikt voor trash-programma's als Bimbo's in de jungle. Programma's waar ze elkaar nog net niet afmaken omdat de een 2 seconden te lang naar de broodkorst van de ander gekeken heeft. En dan als de opnames afgelopen zijn via social media lekker over door blijven bekvechten omdat al die aandacht zo fijn is.quote:Op donderdag 23 juli 2026 16:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Die Valentijne zou niet in de programma moeten zitten, maar een psychiater, psycholoog en alle hulpverleners moeten opzoeken en hulp vragen. Ze maakt écht met iedereen ruzie en het is ALTIJD de schuld van een ander.
Samen met Fabienne doen ze niets anders dan roddelen, stoken en pesten. Dit is zo walgelijk, dat ik niet weet of ik hier nog naar wil kijken. Goed voorbeeld voor de jeugd (ik zou mijn kinderen hier never en nooit naar laten kijken) maar nu in vakantietijd en weer om 20.00 vraag ik mij af of SBS6 hier goed aan doet.
Ik vond het echt leuk om naar te kijken, maar dit gaat mij te ver. Hoop dat die 2 heel snel opstappen.
Op dit moment een complete treitershow aan het worden terwijl wij met z´n allen toch het pesten van anderen de wereld uit willen helpen. Denk dat daar genoeg klachten over zijn binnengekomen want de volgende uitzending is het voorbij met beide pestwijven.quote:Op donderdag 23 juli 2026 18:09 schreef freaky40 het volgende:
Normaal gesproken is dit natuurlijk heerlijke TV, en wil echt geen deugkneus uithangen want daar heb ik zelf een broertje dood aan zoals sommige nu doen maar ik mag deze wijven niet. Het ligt er allemaal te dik bovenop. Het mag best een beetje DGK worden, leuk en goed zelfs want dat is uniek om in deze woke/deugtijd te brengen. Maar deze lui slaan gewoon te ver door en komt nep over.
Het pesten de wereld uit willen hebben? Vergeet dat maar. Net als dat we alle oorlogen in de wereld willen laten stoppen. Dat is gewoon van alle tijden, en ruzies idem. Het getuigd van veel ambities maar niet realistisch dus.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 11:51 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Op dit moment een complete treitershow aan het worden terwijl wij met z´n allen toch het pesten van anderen de wereld uit willen helpen. Denk dat daar genoeg klachten over zijn binnengekomen want de volgende uitzending is het voorbij met beide pestwijven.
Op scholen is daar tegenwoordig erg veel aandacht voor. Het zal nooit helemaal verdwijnen maar het kan worden opgelost naar mijn mening. Ook ouders hebben hier een duidelijke rol in.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 11:54 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het pesten de wereld uit willen hebben? Vergeet dat maar. Net als dat we alle oorlogen in de wereld willen laten stoppen. Dat is gewoon van alle tijden, en ruzies idem. Het getuigd van veel ambities maar niet realistisch dus.
Altijd overal over zeuren en commentaar op iedereen hebben maar geen 3 weken zonder je zus kunnen schijten is ook zwaar hoorquote:Op vrijdag 24 juli 2026 16:55 schreef 5thencounter het volgende:
Aankomende Exit?![]()
Neuh het aloude Als niets meer werkt.. JankehhDat die lul Can nog Judasknuffel uitdeelt aan die Gluipkut
![]()
[ afbeelding ]
De Nachtkaars is alweer uit![]()
De tering!!quote:Op zondag 26 juli 2026 08:59 schreef Flow3r het volgende:
een ouwetje maar ik kende hem nog niet
Ik vind het wel lachen eigenlijkquote:Op zondag 26 juli 2026 12:02 schreef Puzzie het volgende:
[..]
De tering!!![]()
Ik denk dat hij zo met iedere vrouw omgaat, heel toxisch![]()
https://lovereality.nl/hi(...)noten-al-van-kennen/
Zijn ook wel bepaalde type meisjes die zich zo laten manipulerenquote:Op zondag 26 juli 2026 12:49 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik vind het wel lachen eigenlijk![]()
![]()
![]()
"Oh Diederik je bent zo knap je lijkt wel een model " Zelfs Anouk noemt hem een Ken en hij gaat daar gewoon in mee , die meiden, ik kan niet meer![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |