B&B dus.. er zal wel een seizoen beginnenquote:Op woensdag 15 juli 2026 16:34 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nieuwste avontuur.
Hoeveel avonturen hebben ze al gehad?
Misschien tijdelijke woningruil?
In het bericht hebben ze het ook over 3 andere (bekende) stellen.quote:Op woensdag 15 juli 2026 16:30 schreef freaky40 het volgende:
Daar zal Should I stay or Should I Go wel mee te maken hebben met die lui.
Zal wel druk worden dan in haar B&B'tje 3 stellen+1 Bondje.. 10 personenquote:Op woensdag 15 juli 2026 18:01 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
In het bericht hebben ze het ook over 3 andere (bekende) stellen.
Edwin & Fleur (het B&B stel) + 3 andere stellen = 1 stel per bondje.
Zouden ze überhaupt wel weg gaan? Zag Diederik in een andere promo ook het koffiezetapparaat al kapen voor de gierenkamer. Heeft dat er iets mee te maken, jureerbare ofzo? Ben wel benieuwd.
Ja geen idee, er komt wel Wedding in a Week aan, maar dat zal waarschijnlijk gewoon in het LLDL huis opgenomen worden.quote:Op woensdag 15 juli 2026 18:11 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zal wel druk worden dan in haar B&B'tje 3 stellen+1 Bondje.. 10 personenMoet wel een belangrijke lancering worden van een TV Show
Ok, dan wordt het spannend welke ex BGN koppels gaan komen.. en waaromquote:Op woensdag 15 juli 2026 18:18 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja geen idee, er komt wel Wedding in a Week aan, maar dat zal waarschijnlijk gewoon in het LLDL huis opgenomen worden.
Verder niet echt programma's waar men zich voor kan aanmelden die met een B&B te maken hebben.
quote:Op woensdag 15 juli 2026 15:53 schreef KinKiJan het volgende:
B&B Pluk de Dag by Bloem in Schinveld, Limburg plaatste dit op insta:
[ afbeelding ]
Tja, als je dat dan onder deze foto's zet, is het programma raden inderdaad niet zo moeilijkIk hoop dat ze een boete krijgen hiervoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe moeilijk is het om je schmoel te houden.
Hotapnyc
Die laat de pony ook gewoon grazen hoor....quote:Op donderdag 16 juli 2026 11:32 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Die 'foto van stapavomd' zegt natuurlijk geen hol,..
Ze verversen de club wel zo, de 3maanders verplicht weg, de Nieuwe laten zitten, ik verwacht wel dat Fabie ook snel oprot, die heeft geen platform daar behalve Stookkut Valentijnequote:Op vrijdag 17 juli 2026 11:31 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Dus Casper ook weg na deze maand, dat ie z'n zus ook maar weer meeneemt![]()
Sowieso hoop ik dat er meer gaan, anders misschien geen nieuwe lui volgende maand.
(Deze 2 + winnaar + verliezer = terug naar 16?)
Moest echt Anne opzoeken. Kon me haar niet meer herinneren, eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 15 juli 2026 16:22 schreef KinKiJan het volgende:
Toevallig is Limburgse oud-bondgenoot Anne een van de eerste die eronder reageerde
Niet iedereen is gezegend met grote borsten en niet iedereen neemt daarom maar een stel ballonnen en laat zich volspuiten met botox en fillers. Ik vind de natuurlijke Anouk mooier dan mevr. groen/ blauwhaar, daar is niets natuurlijks aan. Vind het persoonlijk ook een nare opmerking!quote:Op vrijdag 17 juli 2026 13:49 schreef Gia het volgende:
[..]
Moest echt Anne opzoeken. Kon me haar niet meer herinneren, eerlijk gezegd.
Overigens staat er een grappig filmpje van Anouk over Fabiënne op instagram. Anouk vindt wat van de manier hoe Fabiënne erbij loopt: in een bikini-topje, terwijl ze zelf ook zo ligt te zonnen. Maar met niks in 't vestje mag dat natuurlijk wel. En Diederik die openlijk kijkt en beweert dat niet eens aantrekkelijk te vinden. Nee, die erwtjes op een plankje van Anouk, dat is aantrekkelijk!
Doet er niets aan af dat ze hetzelfde draagt als Anouk, volgens mij. Een bikini-topje. Tenzij het inderdaad om iets anders gaat, gaan we dan wel zien, maar zoals ik het in het filmpje zie, gaat het over een bikini.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 15:41 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Niet iedereen is gezegend met grote borsten en niet iedereen neemt daarom maar een stel ballonnen en laat zich volspuiten met botox en fillers. Ik vind de natuurlijke Anouk mooier dan mevr. groen/ blauwhaar, daar is niets natuurlijks aan. Vind het persoonlijk ook een nare opmerking!
Wat Fab draagt is niet te zien, dus kunnen we er nog niet over oordelen en praat je hiermee de erwtjes op een plankje goedquote:Op vrijdag 17 juli 2026 15:51 schreef Gia het volgende:
[..]
Doet er niets aan af dat ze hetzelfde draagt als Anouk, volgens mij. Een bikini-topje. Tenzij het inderdaad om iets anders gaat, gaan we dan wel zien, maar zoals ik het in het filmpje zie, gaat het over een bikini.
Ik kan me niet voorstellen dat ze topless gaat lopen en dat dit door het programma wordt toegestaan.
Fab draagt bij voorkeur iets te klein zodat wat ze wel heeft beter uitkomt, veel groter dan die van Poekie zijn ze ook nietquote:Op vrijdag 17 juli 2026 17:14 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wat Fab draagt is niet te zien, dus kunnen we er nog niet over oordelen en praat je hiermee de erwtjes op een plankje goed
Ze hadden dus allebei een korte broek en bikinitopje aan.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 17:14 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wat Fab draagt is niet te zien, dus kunnen we er nog niet over oordelen en praat je hiermee de erwtjes op een plankje goed
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |