quote:Op vrijdag 31 juli 2026 09:31 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Ze werken wel goed samen; de een vangt ze met de mepper, de ander gewoon met de mond open
Als je vriendin je op tv met woorden aan de kant schuift voor een notoire gladprater, dan kun je je relatie als beëindigd beschouwen. Dus is Max niet vreemdgegaan, maar gewoon op zoek naar een nieuwe relatie. Niks mis mee.quote:Op zondag 2 augustus 2026 22:38 schreef freaky40 het volgende:
[ afbeelding ]
Zo te zien zijn de KO's dus geweest, maar op het bekende TikTok account blijft het stil...
Mag ik het raar vinden dat Max na een relatie van 6 jaar, na 5 weken flirten van Anouk met Died alweer op zoek is naar een nieuwe relatie? Een relatie stelt tegenwoordig niet veel meer voor, voor elkaar vechten is er niet meer bij, oh jij flirt met die, dan ga ik op zoek naar een ander. Heeft er dus weinig verdriet van, anders zou het niet in je hoofd opkomen om meteen op zoek te gaan naar een invaller voor Anouk. Ik praat absoluut het gedrag van Anouk niet goed, maar als het waar is van Max, vind ik dat net zo vreemd.quote:Op maandag 3 augustus 2026 13:45 schreef Gia het volgende:
[..]
Als je vriendin je op tv met woorden aan de kant schuift voor een notoire gladprater, dan kun je je relatie als beëindigd beschouwen. Dus is Max niet vreemdgegaan, maar gewoon op zoek naar een nieuwe relatie. Niks mis mee.
Vind dit niet te vergelijken met een beetje flirten in een bar of zo. Ze heeft letterlijk gezegd voor Diederik te willen kiezen boven Max. Dat is geen flirten meer. Iedereen, heel Nederland ziet dat. Schuif he niet zomaar aan de kant als onschuldig geflirt.quote:Op maandag 3 augustus 2026 15:27 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Mag ik het raar vinden dat Max na een relatie van 6 jaar, na 5 weken flirten van Anouk met Died alweer op zoek is naar een nieuwe relatie? Een relatie stelt tegenwoordig niet veel meer voor, voor elkaar vechten is er niet meer bij, oh jij flirt met die, dan ga ik op zoek naar een ander. Heeft er dus weinig verdriet van, anders zou het niet in je hoofd opkomen om meteen op zoek te gaan naar een invaller voor Anouk. Ik praat absoluut het gedrag van Anouk niet goed, maar als het waar is van Max, vind ik dat net zo vreemd.
Ik heb nergens gezegd dat het een ONSCHULDIGE flirt is/ was. Dat maak jij ervan. Ik zeg alleen dat ik zo makkelijk opgeven van een relatie/ meteen op zoek naar een nieuwe relatie van beiden vreemd vind.quote:Op maandag 3 augustus 2026 15:34 schreef Gia het volgende:
[..]
Vind dit niet te vergelijken met een beetje flirten in een bar of zo. Ze heeft letterlijk gezegd voor Diederik te willen kiezen boven Max. Dat is geen flirten meer. Iedereen, heel Nederland ziet dat. Schuif he niet zomaar aan de kant als onschuldig geflirt.
Dit is idd geen onschuldige flirt, eerder ziekelijke flirtquote:Op maandag 3 augustus 2026 15:34 schreef Gia het volgende:
[..]
Vind dit niet te vergelijken met een beetje flirten in een bar of zo. Ze heeft letterlijk gezegd voor Diederik te willen kiezen boven Max. Dat is geen flirten meer. Iedereen, heel Nederland ziet dat. Schuif he niet zomaar aan de kant als onschuldig geflirt.
En, gezien het laatste filmpje op insta, mag Max ook op zoek. Zijn er geen gevoelens meer bij Anouk.quote:Op maandag 3 augustus 2026 16:20 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dit is idd geen onschuldige flirt, eerder ziekelijke flirt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |