Geen idee of dat zo is. Kan me ook zo maar voorstellen dat ze bij een prominent politicus het zekere voor het onzekere nemen.quote:Op maandag 13 juli 2026 17:45 schreef kladderadatsch het volgende:
Er komt blijkbaar een politie onderzoek naar de dood van Graham, volgens mij gebeurd dat alleen als ze het vermoeden hebben dat het geen natuurlijke dood was.
Lijkt me echt sterk dat er sprake is van vuil spel. Dan was dat echt voorpaginanieuws geweest.quote:Op maandag 13 juli 2026 17:45 schreef kladderadatsch het volgende:
Er komt blijkbaar een politie onderzoek naar de dood van Graham, volgens mij gebeurd dat alleen als ze het vermoeden hebben dat het geen natuurlijke dood was.
Veel landen en bedrijven zullen met die afpersing van Trump niet blij zijn.quote:De Amerikaanse president Trump heeft aangekondigd dat de VS opnieuw een maritieme blokkade van Iran instelt. Alle andere landen mogen wel door de Straat van Hormuz varen, volgens Trump, maar moeten de VS een tol betalen.
"De VS zal vanaf dit moment bekend staan als de beschermer van de Straat van Hormuz", schrijft Trump op Truth Social. Daar hangt wel een prijskaartje aan: de VS wil hiervoor een vergoeding van 20 procent van alle vervoerde lading. Dat moet de kosten dekken om de beveiliging van de zeestraat te garanderen.
Lijkt me eerder om conspiracygeneuzel de kop in te drukken.quote:Op maandag 13 juli 2026 17:45 schreef kladderadatsch het volgende:
https://www.nu.nl/buitenl(...)-isoleren.html#nujijquote:De Amerikaanse regering start een grote campagne om het Internationaal Strafhof (ICC) in Den Haag te "isoleren". De regering vindt dat het ICC "oorlog" voert tegen de Verenigde Staten en wil landen onder druk zetten om zich terug te trekken.
Of zou het gewoon weer over the Reflecting Pool gaan? Ik maak me er niet druk over.quote:Op maandag 13 juli 2026 21:08 schreef Momo het volgende:
[ x ]
Wat zal het zijn, Trumptower project of boots on the ground?
quote:A federal judge ruled on Monday that President Trump’s lawsuit against the Internal Revenue Service was an improper exercise in self-dealing and barred him from claiming that the extraordinary tax protections he received were part of a legitimate settlement agreement.
In the 56-page order, the judge, Kathleen M. Williams, also referred the lawyer who brought Mr. Trump’s case against the I.R.S. to the Florida bar for potential disciplinary proceedings. She added that she would forward her decision to the New York bar for its continuing investigation of the acting attorney general, Todd Blanche, who faces a Senate confirmation hearing this week.
Allemaal volkomen prima. Er zijn echt geen problemen met de rechtsstaat, noch de democratie in de VS!quote:Op maandag 13 juli 2026 20:57 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/buitenl(...)-isoleren.html#nujij
quote:Op maandag 13 juli 2026 21:43 schreef Friggles het volgende:
[..]
Allemaal volkomen prima. Er zijn echt geen problemen met de rechtsstaat, noch de democratie in de VS!
Het is altijd een schurkenland geweest, maar de regering Trump trekt het naar het niveau Galactic empire.
Rules for thee but not for mequote:“Rubio zal diplomatieke druk op landen uitoefenen om zich terug te trekken uit het ICC. Dat gebeurt "om het Internationaal Strafhof diplomatiek te isoleren en ervoor te zorgen dat het geen Amerikanen kan vervolgen"
Mooi. Nu de rest van het maffiaregime nog op de tafel van de schouwarts en de normale wereld kan weer ademhalen.quote:Op maandag 13 juli 2026 22:38 schreef AnneX het volgende:
Oh…hier las ik over Graham’s aneurysma.
…” The Medical Examiner of the District of Columbia’s preliminary findings regarding Graham’s death found “aortic dissection due to arteriosclerotic cardiovascular disease,” according to information shared by Graham’s team.…”
Bron: https://www.ms.now/news/senator-lindsey-graham-dies-at-71
Of de verkiezingen van 2020 ...quote:Op maandag 13 juli 2026 21:08 schreef Momo het volgende:
[ x ]
Wat zal het zijn, Trumptower project of boots on the ground?
Of juist aan te wakkeren. Rookgordijnen en chaos is voor Trump altijd welkome afleiding voor, nou noem eens wat, Epstein, Affordability, corruptie, ratings etc...quote:Op maandag 13 juli 2026 19:41 schreef nostra het volgende:
[..]
Lijkt me eerder om conspiracygeneuzel de kop in te drukken.
Nou nee, de reden dat ze een onderzoek instellen is omdat degene die 911 heeft gebeld een (nog) niet bij naam genoemde vrouw is, die (en dit is dus het vreemde aan het hele verhaal) op het moment zelf niet bij Graham in huis was.quote:Op maandag 13 juli 2026 19:41 schreef nostra het volgende:
[..]
Lijkt me eerder om conspiracygeneuzel de kop in te drukken.
Graham asked a staffer to call 911 after reporting chest pains, GOP senator saysquote:Op dinsdag 14 juli 2026 00:57 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
Nou nee, de reden dat ze een onderzoek instellen is omdat degene die 911 heeft gebeld een (nog) niet bij naam genoemde vrouw is, die (en dit is dus het vreemde aan het hele verhaal) op het moment zelf niet bij Graham in huis was.
Dus dan kun je je een paar dingen afvragen... hoe wist ze dan dat Graham dringend hulp nodig had, telepatie of zo? Neh... En ook, als Graham nog de tegenwoordigheid van geest had om te kunnen bellen, waarom belt hij dan eerst iemand anders ipv direct 911? Of er was iemand anders bij hem toen het gebeurde en heeft deze persoon die vrouw gebeld? Daaruit volgt dat die mogelijke derde persoon dus wél bij hem in huis moet zijn geweest en wie is dat dan? Daarom start de politie dus dit onderzoek. Niks conspiracy, het zijn alles bij elkaar gewoon vreemde en verdachte omstandigheden.
O ja en natuurlijk doen ze een autopsie en ook een toxicologisch onderzoek, dat is vrij standaard als iemand plotseling overlijd maar een politieonderzoek is helemaal niet gebruikelijk, dat doen ze alleen als er 'iets niet lijkt te kloppen'.
O, dat is dus weer een compleet ander verhaal. We'll we see ...quote:Op dinsdag 14 juli 2026 01:37 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Graham asked a staffer to call 911 after reporting chest pains, GOP senator says
nou dat is toch aardig , voor die laatste 6 maandenquote:Op dinsdag 14 juli 2026 03:33 schreef AnneX het volgende:
Heeft Jetten of Thierry of Klaver ook een broer of zus?
https://www.nu.nl/buitenl(...)n-door-zijn-zus.html
N.B. de oorzaak is een familiaire aandoening. Er wordt geadviseerd aan siblings om te onderzoeken of zij ook kans hebben op…
N.B.2 komt Zus dan ook in al die commissies waar Graham in zat?
.quote:De overleden Amerikaanse senator Lindsey Graham zal worden vervangen door zijn zus Darline.
Zij zal de rest van zijn ambtsperiode uitzitten, die nog duurt tot januari.
De prominente senator overleed zaterdagavond op 71-jarige leeftijd plotseling na een kort ziekbed.
De gouverneur van South California, de staat waar Graham sinds 2003 voor in de Senaat zat, kondigde het nieuws maandag aan op een persconferentie.
De Amerikaanse president Donald Trump zei dat hij zus Darline Graham Nordone zelf als vervanger heeft aanbevolen.
Hij noemt het "een prachtig eerbetoon"
Graham is "zojuist" vervangen door zn zus, die z'n termijn tot januari gaat uitzittenquote:Op maandag 13 juli 2026 23:31 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Mooi. Nu de rest van het maffiaregime nog op de tafel van de schouwarts en de normale wereld kan weer ademhalen.
Mwah, ze rulen iets anders dan een natuurlijke dood zelf uit. Niet het hele federale apparatus is continu bezig ten faveure van Trumps manies.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 00:28 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Of juist aan te wakkeren. Rookgordijnen en chaos is voor Trump altijd welkome afleiding voor, nou noem eens wat, Epstein, Affordability, corruptie, ratings etc...
En o.a. https://www.pbs.org/newsh(...)h-spurs-false-claimsquote:When a sitting U.S. senator dies suddenly at home, local police and the medical examiner automatically open a case to determine and formally certify the cause and manner of death, which requires toxicology and other tests; the death certificate is marked “pending” until that process is complete. Because Graham was a senior federal officeholder and close ally of President Donald Trump, the FBI and U.S. Capitol Police have joined local Metropolitan Police to assist and help rule out any possibility of foul play, which federal sources have stressed is routine in a case like this.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |