Waar laat ik mij uit over Graham danquote:Op zondag 12 juli 2026 21:35 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Beetje zielig om het voor jezelf zo goed te praten.
quote:Op zondag 12 juli 2026 20:50 schreef GarlandBriggs het volgende:
Ik zit eigenlijk te wachten op het statement van Mitch McConnell over deze tragische gebeurtenis
Op zich wel slim om een krant erbij te hebben.quote:Op zondag 12 juli 2026 23:55 schreef Momo het volgende:
[..]
[ x ]
Die staat ook al met 1 been in het graf...
Dat hebben gijzelingsslachtoffers toch altijd? Het "ultieme" bewijs dat ze nog leven. (Voor photoshop en AI).quote:Op maandag 13 juli 2026 00:24 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Op zich wel slim om een krant erbij te hebben.
Typisch gevalletje van onderschatting hoeveel mensen 'in on it' moeten zijn om zoiets vol te kunnen houden zonder dat het gelekt wordt.quote:Op maandag 13 juli 2026 08:30 schreef Hexagon het volgende:
Het kan natuurlijk AI zijn. Maar zo'n man heeft toch ook familie die hier primair over gaat. En artsen die dan allemaal omgekocht zouden moeten zijn.
Snel, zoom in en tel het aantal vingers aan de hand op de krant. We zijn iets op het spoor!!quote:Op maandag 13 juli 2026 07:34 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Dat hebben gijzelingsslachtoffers toch altijd? Het "ultieme" bewijs dat ze nog leven. (Voor photoshop en AI).
Ik denk wel dat de foto echt is, eventueel wat bewerkt om hem er beter uit te laten zien (of make up). Maar ik twijfel wel over de middelen die ze hem hebben toegediend. Ik denk dat Trump ook geregeld iets slikt of anders toegediend krijgt om hem enigszins wakker en helder te houden. Ik denkt dat dat hier ook is gebeurd, om alle geruchten verder de kop in te drukken. McConnell is er immers al veel langer slecht aan toe, met duizelingen en valpartijen, ondersteund bij lopen. Ik weet het natuurlijk niet, ik zit daar niet.quote:Op maandag 13 juli 2026 08:49 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Typisch gevalletje van onderschatting hoeveel mensen 'in on it' moeten zijn om zoiets vol te kunnen houden zonder dat het gelekt wordt.
Maar nog geen statement. Alleen een glimlach vanwege de dood van Graham. Nou ja, dat is ook een statement natuurlijk...quote:Op zondag 12 juli 2026 23:55 schreef Momo het volgende:
[..]
[ x ]
Die staat ook al met 1 been in het graf...
Dat de man structureel een tamelijk gammel gestel heeft dat is inderdaad evident.quote:Op maandag 13 juli 2026 09:12 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Ik denk wel dat de foto echt is, eventueel wat bewerkt om hem er beter uit te laten zien (of make up). Maar ik twijfel wel over de middelen die ze hem hebben toegediend. Ik denk dat Trump ook geregeld iets slikt of anders toegediend krijgt om hem enigszins wakker en helder te houden. Ik denkt dat dat hier ook is gebeurd, om alle geruchten verder de kop in te drukken. McConnell is er immers al veel langer slecht aan toe, met duizelingen en valpartijen, ondersteund bij lopen. Ik weet het natuurlijk niet, ik zit daar niet.
Wat moet je anders?quote:Op zondag 12 juli 2026 21:35 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Je kunt prima constateren dat Graham een opportunist en een havik was, zonder over z'n graf te pissen.quote:
Wat loop jij te ijlen johquote:Op zondag 12 juli 2026 21:35 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Deze ga ik opschrijven.quote:Op maandag 13 juli 2026 11:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Er worden slechts observaties gemaakt over zijn nalatenschap.
Hij zit er al min of meer, dus dat maakt voor de praktijk niks uit.quote:Op maandag 13 juli 2026 10:31 schreef kladderadatsch het volgende:
Nu Graham dood is vraag ik me af of de aanstelling van Todd Blanche als nieuwe procureur generaal nog wel doorgaat.
Spijtig dat ik het voor jullie moet uitspellen.quote:
In de maga bubbel waar men soms zwart nog als wit benoemd kan dat allemaal.quote:Op maandag 13 juli 2026 14:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Spijtig dat ik het voor jullie moet uitspellen.
Zie de verschillen:
1. Ik ben blij dat hij dood is.
2. Hij was een opportunist, een politieke windvaan.
Vallen deze opmerkingen volgens jou in dezelfde categorie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |