Die zoekt nu dus geen vrouw meer...quote:Op zondag 5 juli 2026 19:36 schreef S_E het volgende:
Lees net op reality fbi (doorgaans goed ingelicht) dat een van de vier dodelijke slachtoffers boer John is van afgelopen seizoen Boer zoekt vrouw.
heb je daar een linkje van?quote:Op zondag 5 juli 2026 19:36 schreef S_E het volgende:
Lees net op reality fbi (doorgaans goed ingelicht) dat een van de vier dodelijke slachtoffers boer John is van afgelopen seizoen Boer zoekt vrouw.
Hij houdt van een feestje en van crossen. Misschien is de combinatie niet zo verstandig.quote:Op zondag 5 juli 2026 19:58 schreef ootjekatootje het volgende:
Dat is deze man, twee dochters… lekker dan.
https://www.jan-magazine.(...)er-zoekt-vrouw-2025/
Hij heeft wel gelijk. Zo denk ik er ook over. Als je zo'n mafkees bent en zo idioot rijdt en zo het leven van andere weggebruikers en inzittenden in levensgevaar brengt, dan ben je een volslagen idioot en verdien je ook niet meer. Dan heb ik alleen medelijden met de inzittenden en die boom.quote:
Boer Sjon is nu bij Allah. @RamboDirkquote:Op zondag 5 juli 2026 19:36 schreef S_E het volgende:
Inderdaadquote:
Neequote:Op zondag 5 juli 2026 20:13 schreef Kottnauer het volgende:
Kan het misschien ook een technische oorzaak zijn? Cruisecontrol op hol geslagen of zoiets?
Hij heeft het niet overleefd.quote:Op zondag 5 juli 2026 19:39 schreef Tengano het volgende:
[..]
Wel een andere auto als hij het overleefd heeft.
Was dat die gladjanus, wel dikke bak had hij dan.quote:
Nee Marco Bakker...quote:Op zondag 5 juli 2026 20:13 schreef Kottnauer het volgende:
Kan het misschien ook een technische oorzaak zijn? Cruisecontrol op hol geslagen of zoiets?
Ja zelfs een tank zoals de XM wint niet van een boomquote:
Nee dat niet. Maar ik heb nog nooit een boom gezien die zo is toegetakeld na een ongeluk. Dit is wel heel extreem hoor.quote:Op zondag 5 juli 2026 20:21 schreef epicbeardman het volgende:
Ja zelfs een tank zoals de XM wint niet van een boom
Ik herinner me deze boer van BZV.quote:
Ik eigenlijk ook niet.quote:Op zondag 5 juli 2026 20:22 schreef Tengano het volgende:
[..]
Nee dat niet. Maar ik heb nog nooit een boom gezien die zo is toegetakeld na een ongeluk. Dit is wel heel extreem hoor.
Hatert is inderdaad niet het geweldigste stukje Nijmegenquote:Op zondag 5 juli 2026 20:05 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Inderdaad
Nooit geweten dat jij ook Nijmegenaar bent/was
Heb zelf de stad 14 jaar geleden omgeruild tegen een klein dorpje op het platteland (was de drugscriminaliteit en de overlast zat en ben bewust hier naartoe verhuisd, beste beslissing ooit).
Maar kom nog zeer regelmatig in Hatert waar mijn ouders nog steeds wonen.
Wij woonden gelukkig wel aan de rand van de wijk in een rustig en net stukje).
Neequote:Op zondag 5 juli 2026 20:28 schreef Harvest89 het volgende:
Ik eigenlijk ook niet.
Normaal is de auto total loss en heeft de boom wat krasjes.
Misschien is dit een zieke/rotte boom.
Diamantbuurt is best prima.quote:Op zondag 5 juli 2026 20:29 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Hatert is inderdaad niet het geweldigste stukje Nijmegen
Als je de staat van de auto ziet. Is dit minimaal met 200 km/h gegaan. Vermoedelijk nog iets hoger zelfs.quote:Op zondag 5 juli 2026 20:28 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook niet.
Normaal is de auto total loss en heeft de boom wat krasjes.
Misschien is dit een zieke/rotte boom.
Ik snap niet eens hoe die hap er uit kan komen. Normaal botst een auto tegen een boom en dan komt de auto tot stilstand en is de boom beschadigd door de impact.quote:Op zondag 5 juli 2026 20:29 schreef vul_maar_in het volgende:
Mij hemel dat moet een klap geweest zijn. Bah.
Ik was in de war inderdaadquote:Op zondag 5 juli 2026 20:32 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Dat is geen Hatert meer of bedoel je de Diamantenbuurt?
Matige troll 2/8quote:Op zondag 5 juli 2026 18:31 schreef Hyaenidae het volgende:
Ik heb zelf juist altijd wel bewondering voor mensen die retesnel wegtrekken.
Zo reed ik laatst op de snelweg, 100 op de linkerbaan omdat je niet harder kon met een Volvo V60 voor me.
Nou heb ik niets met Volvo's maar zo'n V60 of V90 vind ik qua looks echt wel dikke bakken.
Ineens was de weg vrij en trekt hij als een gek weg, ben ik niet gewend van een Volvo-rijder LOL !
Dus ik erachteraan zo goed als ik kon. Even kentekencheck gedaan bleek het een 2.0 T8 hybrideding te zijn. Met 455pk en waarschijnlijk ook nog wel te chippen. Nu is mijn respect voor Volvo een beetje gegroeid want dit had ik niet verwacht en ik vond het toch een gave bak. Dus moest ik echt in een Volvo moeten rijden dan wordt het die!
Alleen nog benieuwd of zo'n apparaat ook nog een beetje lekker een bocht om wil hoeken, anders ben ik er al snel klaar mee.
Wat is hier 'troll' aan, dit is gewoon een ervaring die ik had op de snelweg. Het was meer een reactie na voorgaande reacties aan mensen die een hekel hadden aan andere mensen die snel optrekken. Ik heb het tegenovergestelde ik geniet ervan als ik een auto snel zie wegtrekken. Snelste ooit wat ik meemaakte was een Nissan GT-R voor m'n neus niet normaal toen was ik echt wel onder de indruk destijds, was nog voor het EV tijdperk. Ik kon daar nog heel de week van genieten en het was niet eens mijn eigen auto.quote:
Hopenljk niet de kinderen, maar ik denk dat het dan wel al bekend gemaakt wasquote:Op zondag 5 juli 2026 20:35 schreef ootjekatootje het volgende:
Korte tijd na het ongeluk verzamelden zich bij de politieafzetting mensen die vermoedden dat familieleden dan wel kennissen in de verongelukte auto zaten, aangezien zij telefonisch geen contact meer met hen konden krijgen. Korte tijd later kregen enkelen van hen het tragische nieuws te horen dat dat inderdaad het geval was.
Uit de Telegraaf…
Alsof daar nog wat van over isquote:Op zondag 5 juli 2026 20:36 schreef cinderloom het volgende:
[..]
Hopenljk niet de kinderen, maar ik denk dat het dan wel al bekend gemaakt was
Daar lijkt het wel heel erg op. Maar waarom??? Op die leeftijd, op zo'n bloedlink weggetje en met 5 passagiers in je auto?quote:Op zondag 5 juli 2026 20:36 schreef Cupfighter het volgende:
Triest voor de nabestaanden en passagiers, met de bestuurder heb ik minder medelijden, die moet als een gek gereden hebben qua snelheid
https://boerzoektvrouw.kr(...)oer-zoekt-vrouw-2025quote:Fantaseer eens. Over 10 jaar…
Zijn wij samen helemaal gelukkig. Lopen we handje in handje over het strand en sluiten de fantastische avond af met een fles bubbels.
Opscheppen over hoe hard een auto gaat in een topic waar dat overduidelijk tot 4 doden heeft geleid is niet heel kies.quote:Op zondag 5 juli 2026 20:35 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Wat is hier 'troll' aan, dit is gewoon een ervaring die ik had op de snelweg. Het was meer een reactie na voorgaande reacties aan mensen die een hekel hadden aan andere mensen die snel optrekken. Ik heb het tegenovergestelde ik geniet ervan. Leer er mee leven.
Geen idee, misschien even laten zien wat hij kon, of hij is onwel gewordenquote:Op zondag 5 juli 2026 20:37 schreef Tengano het volgende:
[..]
Daar lijkt het wel heel erg op. Maar waarom??? Op die leeftijd, op zo'n bloedlink weggetje en met 5 passagiers in je auto?
Stukje midlife crisis.quote:Op zondag 5 juli 2026 20:37 schreef Tengano het volgende:
[..]
Daar lijkt het wel heel erg op. Maar waarom??? Op die leeftijd, op zo'n bloedlink weggetje en met 5 passagiers in je auto?
fEEstjE bouwen met zijn simpele antwoorden.quote:Op zondag 5 juli 2026 20:37 schreef Tengano het volgende:
[..]
Precies.quote:Op zondag 5 juli 2026 20:37 schreef Tengano het volgende:
[..]
Dat doe ik helemaal niet, ik was eerlijk gezegd het topic onderwerp al vergeten toen ik met die reactie bezig was.quote:Op zondag 5 juli 2026 20:38 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Opscheppen over hoe hard een auto gaat in een topic waar dat overduidelijk tot 4 doden heeft geleid is niet heel kies.
quote:Op zondag 5 juli 2026 18:25 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Niet heel fraai om dodelijke ongevallen toe te juichen, omdat die mensen toevallig in een snellere auto reden dan jij hebt.
Ik denk dat de klap dusdanig hard is geweest at de boom is ingedeukt.quote:Op zondag 5 juli 2026 20:32 schreef Tengano het volgende:
Ik snap niet eens hoe die hap er uit kan komen. Normaal botst een auto tegen een boom en dan komt de auto tot stilstand en is de boom beschadigd door de impact.
Zondagmiddag is nou juist bij uitstek geschikt voor uit de hand gelopen afters.quote:Op zondag 5 juli 2026 20:39 schreef cinderloom het volgende:
[..]
Precies.
En ook niet op een tijdstip dat je zou denken iemand heeft gedronken of drugs gebruikt.
Alhoewel tijdstip voor dat ook niet heel veel wilt zeggen.
Ik zie hier twee red flags in zijn persoonsbeschrijving.quote:Op zondag 5 juli 2026 20:38 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Geen idee, misschien even laten zien wat hij kon, of hij is onwel geworden
quote:Heb je hobby’s?
Carnaval vind ik geweldig, net zoals een feestje bouwen. Knutselen/bouwen, zwemmen, crossen.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 5 juli 2026 20:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Zondagmiddag is nou juist bij uitstek geschikt voor uit de hand gelopen afters.
Heb ik van horen zeggen
Was ook een echte patser. Zal wel stoer hebben willen doen.quote:Op zondag 5 juli 2026 20:30 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Een boer dus, oftewel mensen uit een geborneerde cultuur.
Schuttersfeesten...quote:Op zondag 5 juli 2026 20:39 schreef cinderloom het volgende:
[..]
Precies.
En ook niet op een tijdstip dat je zou denken iemand heeft gedronken of drugs gebruikt.
Alhoewel tijdstip voor dat ook niet heel veel wilt zeggen.
Nee, indeuken is uitgesloten.quote:Op zondag 5 juli 2026 20:41 schreef cinderloom het volgende:
[..]
Ik denk dat de klap dusdanig hard is geweest at de boom is ingedeukt.
Maar dat kan niet met 80 bij zo'n type boom. Mogenlijk wel met 200.
Dat we het niet vaak gezien hebben zal te maken hebben met dat het met dit soort snelheden niet snel gebeurd.
Misschien haalde die nieuwe vrouw bij hem het bloed onder zijn nagels.quote:Op zondag 5 juli 2026 20:37 schreef Tengano het volgende:
[..]
Maar als passagier krijp je toch ook in? Ik heb ook een vriend die als een gek wil rijden, maar we hebben hem daar eens goed op aangesproken. Want je brengt anderen in gevaar en voor wat? 5 minuten eerder op je bestemming.quote:Op zondag 5 juli 2026 20:36 schreef Cupfighter het volgende:
Triest voor de nabestaanden en passagiers, met de bestuurder heb ik minder medelijden, die moet als een gek gereden hebben qua snelheid
Gezien de neus van de auto lijkt hij er vol op geklapt?quote:
Als het misgaat bij 1 keer spontaan planken kun je er niet veel aan doen als passagier.quote:Op zondag 5 juli 2026 20:44 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Maar als passagier krijp je toch ook in? Ik heb ook een vriend die als een gek wil rijden, maar we hebben hem daar eens goed op aangesproken. Want je brengt anderen in gevaar en voor wat? 5 minuten eerder op je bestemming.
Maar als de bestuurder niet luistert en gas blijft bij geven ben je machteloos,quote:Op zondag 5 juli 2026 20:44 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Maar als passagier krijp je toch ook in? Ik heb ook een vriend die als een gek wil rijden, maar we hebben hem daar eens goed op aangesproken. Want je brengt anderen in gevaar en voor wat? 5 minuten eerder op je bestemming.
Goed punt, en ik ga niet speculeren over de doden.quote:Op zondag 5 juli 2026 20:47 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Maar als de bestuurder niet luistert en gas blijft bij geven ben je machteloos,
Ach het is een hele zware bmw met vierwielaandrijving, normaliter heeft de XM daar helemaal geen problemen mee.quote:Op zondag 5 juli 2026 20:50 schreef Tengano het volgende:
Bestuurders als deze houden sowieso al geen rekening met hun passagiers, want anders rij je in eerste instantie al niet zo knetterhard, en al zeker niet op zo'n imbeciel weggetje met bomen aan twee kanten.
'Even' laten zien wat die kanquote:Op zondag 5 juli 2026 20:52 schreef epicbeardman het volgende:
Ach het is een hele zware bmw met vierwielaandrijving, normaliter heeft de XM daar helemaal geen problemen mee.
Maar als deze auto van 100 naar 250 gaat binnen 6 seconden kan een keer stoer doen snel over zijn
Dat inderdaad, met die snelheid is er maar iets van oneffenheid te zijn of je banden buiten de verharde weg te komen en je komt in een benarde situatiequote:
ootjekatootje in NWS / Vier doden en twee zwaargewonden bij ongeluk in het Limburgse Heibloemquote:Op zondag 5 juli 2026 20:49 schreef Cupfighter het volgende:
Had de man psychische problemen, was hij suicidaal?
wegversmalling, boomwortel in het asfalt. Met dergelijke snelheid en zoveel gewicht is er niet veel nodig.quote:Op zondag 5 juli 2026 20:53 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Dat inderdaad, met die snelheid is er maar iets van oneffenheid te zijn of je banden buiten de verharde weg te komen en je komt in een benarde situatie
We houden het gewoon op Ajax. @RamboDirkquote:Er is in de media of in zijn officiële profielen van Boer zoekt Vrouw en het CDA nooit bekendgemaakt van welke specifieke professionele voetbalclub Boer John supporter was.
Hoewel hij in zijn regio bekendstond als voetballiefhebber, werd een specifieke clubnaam (zoals een eredivisieclub of een grote Limburgse club als VVV-Venlo of Roda JC) nooit aan zijn profiel gekoppeld. Zijn openbare vrijetijdsbestedingen focusten zich in de media vooral op:
* Zijn passie voor de lokale carnaval
* Crossen en klussen op en rond de boerderij
* Zijn actieve rol in de lokale Limburgse gemeenschap en de politiek [1, 2]
Wil je dat ik uitzoek of er lokale amateurclubs in de gemeente Leudal (zoals SV Roggel of VV Heythuysen) zijn waar hij eventueel bij betrokken was? Dit hoor ik graag.
Had gewoon teveel naar die knakker van Rust Bucket Motorsport gekeken en dacht, dat moet ik beter kunnen!quote:Op zondag 5 juli 2026 20:53 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Dat inderdaad, met die snelheid is er maar iets van oneffenheid te zijn of je banden buiten de verharde weg te komen en je komt in een benarde situatie
Ook dat zie je genoeg op die wegen.quote:Op zondag 5 juli 2026 19:29 schreef OllieA het volgende:
[..]
Dat is geen litteken, daar is een grote hap uit een boom genomen.
Het zal hem waarschijnlijk dan ook niet om de tijdwinst te doen zijn geweest.quote:Op zondag 5 juli 2026 21:04 schreef ootjekatootje het volgende:
Het slaat ook helemaal nergens op om daar zo hard te rijden, wat een klein stukje vanaf zijn huis, 600 meter… En 600 meter verderop begint het dorp Heibloem al.
Je wint er nog geen halve minuut mee.
Lijkt me vrijwel uitgeslotenquote:Op zondag 5 juli 2026 20:54 schreef maily het volgende:
[..]
ootjekatootje in NWS / Vier doden en twee zwaargewonden bij ongeluk in het Limburgse Heibloem
hier wat meer achtergrondinfo
Typisch Nederland. Hardrijden kan niet in dit land.quote:Op zondag 5 juli 2026 21:04 schreef ootjekatootje het volgende:
Het slaat ook helemaal nergens op om daar zo hard te rijden, wat een klein stukje vanaf zijn huis, 600 meter… En 600 meter verderop begint het dorp Heibloem al.
Je wint er nog geen halve minuut mee.
Misschien zaten er dus 6 mannen in die auto.quote:Onze gedachten zijn bij de slachtoffers en de twee jonge mannen die nog in op de intensive care liggen”,
Klinkt als: "we zitten gezellig samen op de zondagmiddag en laten we even een stukje gaan rijden, in mijn nieuwe auto (bijvoorbeeld)" . En dat de overige familieleden nog in huis waren en de enorme klap hebben gehoord 600m verderopquote:Op zondag 5 juli 2026 21:04 schreef ootjekatootje het volgende:
Het slaat ook helemaal nergens op om daar zo hard te rijden, wat een klein stukje vanaf zijn huis, 600 meter
quote:Op zondag 5 juli 2026 21:20 schreef cinderloom het volgende:
[..]
Klinkt als: "we zitten gezellig samen op de zondagmiddag en laten we even een stukje gaan rijden, in mijn nieuwe auto (bijvoorbeeld)" . En dat de overige familieleden nog in huis waren en de enorme klap hebben gehoord 600m verderop
Misschien 3 mannen en 3 vrouwenquote:Op zondag 5 juli 2026 21:17 schreef Tengano het volgende:
Er zaten zes mensen in de auto, en er zijn nog twee jonge mannen zwaar gewond.
[..]
Misschien zaten er dus 6 mannen in die auto.
Er is nog kans dat 1 of 2 mensen kunnen na vertellen wat er nou ongeveer gebeurd is. Ben benieuwd of we daar nog wat van meekrijgen.quote:
Vrouwen houden hier niet zo van. En terecht.quote:
Rekenkundig kan @maily nog steeds gelijk hebben.quote:Op zondag 5 juli 2026 21:33 schreef cinderloom het volgende:
Nee denk het niet, deze post stond hier een stukje hoger
Hij hoeft het niet aangekondigd te hebben he .... zo van: ik ga even de max testenquote:Op zondag 5 juli 2026 21:31 schreef Tengano het volgende:
[..]
Vrouwen houden hier niet zo van. En terecht.
Met 6 mannen in de auto kan ik me nog iets voorstellen bij zo'n actie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |