Misschien was het wel een vrouwelijke bestuurder of non binair, geen gender assumpties doen in 2026quote:Op zondag 5 juli 2026 18:49 schreef littlemindy het volgende:
[..]
Ik gun iedereen z'n snelle auto, zolang je ermee om kunt gaan en respectvol blijft omgaan met medeweggebruikers.
Deze knakker kon dat kennelijk niet.
Hard rijden is meestal iemand met (teveel) testosteron.quote:Op zondag 5 juli 2026 18:50 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Misschien was het wel een vrouwelijke bestuurder of non binair, geen gender assumpties doen in 2026
0,00001% kans dat dit een vrouw was.quote:Op zondag 5 juli 2026 18:50 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Misschien was het wel een vrouwelijke bestuurder, geen gender assumpties doen in 2026
Goede bekende van me is politie, die zijn meestal als eerste ter plaatse. Hij had de pech erg vaak bij zulke incidenten uit te komen (dodelijke ongelukken, treinspringers etc..). Zit nu thuis, gaat waarschijnlijk binnenkort ergens anders aan de slag, waar het relatief gezien een pak rustiger is qua incidenten. Of in de opleiding..quote:Op zondag 5 juli 2026 18:27 schreef OllieA het volgende:
Gelukkig enkel een boom aangereden en geen tegenligger.
Je zal maar bij de politie, brandweer of ambulance werken en dit soort zooi moeten opruimen...
Jankbal.quote:Op zondag 5 juli 2026 18:58 schreef Mr-Proper het volgende:
[..]
TR gezet vanwege laatste regel. Idioot dat je bent.
Dat accentje blijft schattig he. Mijn ex had dat ook, ik ook.quote:
Wellicht ook bekend in de omgeving. Lijkt me dat je die weg moet weten te liggenquote:Op zondag 5 juli 2026 18:35 schreef RamboDirk het volgende:
waarschijnlijk mensen uit een geborneerde cultuur.
Kampers of Buitenlanders
Niets van datquote:Op zondag 5 juli 2026 19:00 schreef ootjekatootje het volgende:
Het zou me niks verbazen als er pubers ingezeten hebben. Net als twee maanden geleden in Brasschaat. Die van der Valk-Clan.
Misschien Twisted Metal gespeeld of zo. In dat spel kon je gewoon bomen omver rijden.quote:
Genoeg twisted metal te zien op de foto's. Deze boom had terecht geen zin omver te worden gereden.quote:Op zondag 5 juli 2026 19:10 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Misschien Twisted Metal gespeeld of zo. In dat spel kon je gewoon bomen omver rijden.
https://www.ad.nl/binnenl(...)in-brabant~abc36927/quote:
okquote:Op zondag 5 juli 2026 19:11 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/binnenl(...)in-brabant~abc36927/
Net als deze, ook vandaag. Twee jongens van 15, en geen melding van een bestuurder….
Is nieuwe trend in België, auto meejatten van je ouders en een rondje rijden.
Ja dat was ik maat.quote:Op zondag 5 juli 2026 18:31 schreef Hyaenidae het volgende:
Ik heb zelf juist altijd wel bewondering voor mensen die retesnel wegtrekken.
Zo reed ik laatst op de snelweg, 100 op de linkerbaan omdat je niet harder kon met een Volvo V60 voor me.
Nou heb ik niets met Volvo's maar zo'n V60 of V90 vind ik qua looks echt wel dikke bakken.
Ineens was de weg vrij en trekt hij als een gek weg, ben ik niet gewend van een Volvo-rijder LOL !
Dus ik erachteraan zo goed als ik kon. Even kentekencheck gedaan bleek het een 2.0 T8 hybrideding te zijn. Met 455pk en waarschijnlijk ook nog wel te chippen. Nu is mijn respect voor Volvo een beetje gegroeid want dit had ik niet verwacht en ik vond het toch een gave bak. Dus moest ik echt in een Volvo moeten rijden dan wordt het die!
Alleen nog benieuwd of zo'n apparaat ook nog een beetje lekker een bocht om wil hoeken, anders ben ik er al snel klaar mee.
Is helemaal geen trend, dat deden we vroeger ook. Is gewoon joyriding.quote:Op zondag 5 juli 2026 19:11 schreef ootjekatootje het volgende:
Is nieuwe trend in België, auto meejatten van je ouders en een rondje rijden.
Lol check de gemiddelde provinciale weg met bomen er naast. Staat er altijd wel één tussen die littekens heeft van een crash.quote:Op zondag 5 juli 2026 17:00 schreef -Sigaartje het volgende:
Dit heb ik nog nooit bij een boom gezien na een botsing. Bij andere botsingen tegen bomen zie je er bijna niets van, alleen een beetje schors eraf. Dit is raketsnelheid geweest.
En je zette het niet online, zoals nu wel steeds gebeurt.quote:Op zondag 5 juli 2026 19:21 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Is helemaal geen trend, dat deden we vroeger ook. Is gewoon joyriding.
Alleen gingen we vroeger niet op een autoweg of provinviale weg rijden.
Dat was stiekem gewoon een rondje door de woonwijk.
Dat is geen litteken, daar is een grote hap uit een boom genomen.quote:Op zondag 5 juli 2026 19:21 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Lol check de gemiddelde provinciale weg met bomen er naast. Staat er altijd wel één tussen die littekens heeft van een crash.
De Roos in Hatert bij de Aldi is een goede.quote:Op zondag 5 juli 2026 18:08 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Oh die zie je jammer genoeg steeds minder
quote:Op zondag 5 juli 2026 19:29 schreef OllieA het volgende:
[..]
Dat is geen litteken, daar is een grote hap uit een boom genomen.
Die babi spek is daar goed.quote:Op zondag 5 juli 2026 19:31 schreef StateOfMind het volgende:
De Roos in Hatert bij de Aldi is een goede.
Het gaat me wel specifiek om de laatste V60 he, die modellen daarvoor zijn echt kuthokken.quote:Op zondag 5 juli 2026 19:19 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ja dat was ik maat.
Ik dacht wat doet die afgetrapt kut Fiat Panda achter me. Wat een homo, ik trap even op het gas om te laten zien wat ik kan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |