Heitse door en volgende dorpje woon ikquote:Op zondag 5 juli 2026 17:57 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Baexem, dus niet heel ver van Heibloem
Aha, dus jij bent zo'n linksplakkertje 🙈quote:Op zondag 5 juli 2026 17:36 schreef littlemindy het volgende:
En van die hijgers in je nek wanneer je als andere weggebruiker wel normaal optrekt na een stoplicht.
Hoef je niet links voor te rijden hoor, er zijn zat hersenloze testosteronbommetjes (meestal in VW Polo's) die ook op een eenbaansweg bovenop je bumper zitten wanneer je de normale snelheid rijd.quote:Op zondag 5 juli 2026 17:59 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Aha, dus jij bent zo'n linksplakkertje 🙈
Ik heb daar serieus nooit last van. Misschien omdat ik wel gewoon vlot optrek.quote:Op zondag 5 juli 2026 18:07 schreef littlemindy het volgende:
[..]
Hoef je niet links voor te rijden hoor, er zijn zat hersenloze testosteronbommetjes (meestal in VW Polo's) die ook op een eenbaansweg bovenop je bumper zitten wanneer je de normale snelheid rijd.
Zijn dat niet activiteiten voor in de nacht?quote:Op zondag 5 juli 2026 18:08 schreef the-eye het volgende:
Misschien op de vlucht na een plofkraak of ripdeal?
Zeg jij ook 's wat @:ootjekatootje
Geen idee, ik ga eerst ff hamburgers bakken.quote:Op zondag 5 juli 2026 18:08 schreef the-eye het volgende:
Misschien op de vlucht na een plofkraak of ripdeal?
Zeg jij ook 's wat @:ootjekatootje
Ripdeal niet dus plofkraak valt afquote:Op zondag 5 juli 2026 18:09 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Zijn dat niet activiteiten voor in de nacht?
Niet heel fraai om dodelijke ongevallen toe te juichen, omdat die mensen toevallig in een snellere auto reden dan jij hebt.quote:Op zondag 5 juli 2026 18:19 schreef littlemindy het volgende:
[..]
Gelukkig is er sinds vandaag weer zo'n aso minder op de wereld. Karma
quote:Op zondag 5 juli 2026 18:31 schreef Hyaenidae het volgende:
Ik heb zelf juist altijd wel bewondering voor mensen die retesnel wegtrekken.
Zo reed ik laatst op de snelweg, 100 op de linkerbaan omdat je niet harder kon met een Volvo V60 voor me.
Nou heb ik niets met Volvo's maar zo'n V60 of V90 vind ik qua looks echt wel dikke bakken.
Ineens was de weg vrij en trekt hij als een gek weg, ben ik niet gewend van een Volvo-rijder LOL !
Dus ik erachteraan zo goed als ik kon. Even kentekencheck gedaan bleek het een 2.0 T8 hybrideding te zijn. Met 455pk en waarschijnlijk ook nog wel te chippen. Nu is mijn respect voor Volvo een beetje gegroeid want dit had ik niet verwacht en ik vond het toch een gave bak. Dus moest ik echt in een Volvo moeten rijden dan wordt het die!
Alleen nog benieuwd of zo'n apparaat ook nog een beetje lekker een bocht om wil hoeken, anders ben ik er al snel klaar mee.
De biotoop van hyaenidea dusquote:Op zondag 5 juli 2026 18:35 schreef RamboDirk het volgende:
waarschijnlijk mensen uit een geborneerde cultuur.
Kampers of Buitenlanders
Ik gun iedereen z'n snelle auto, zolang je er veilig mee om kunt gaan en respectvol blijft naar medeweggebruikers.quote:Op zondag 5 juli 2026 18:25 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Niet heel fraai om dodelijke ongevallen toe te juichen, omdat die mensen toevallig in een snellere auto reden dan jij hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |