Lijkt me onwaarschijnlijk, maar we weten ook nog het of hij gedronken had. Met dit soort autos gebruik je linker voet niet.quote:Op maandag 6 juli 2026 21:47 schreef cinderloom het volgende:
[..]
En verkeerde pedaal ingetrapt?
Gas ipv rem.
Of krijg je dan niet deze ravage?
Was het een automaat, of vraag ik iets stoms?quote:Op maandag 6 juli 2026 21:50 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Lijkt me onwaarschijnlijk, maar we weten ook nog het of hij gedronken had. Met dit soort autos gebruik je linker voet niet.
Precies. Er werd het weekend nl stevig gebouwd aan de wagen voor de zwarte cross (was te zien op de facebook pagina van die club). Vrijdag, zaterdag, zondag ... op andere dagen waren er ook wat flesjes bier in handen te zien.quote:Op maandag 6 juli 2026 21:50 schreef epicbeardman het volgende:
maar we weten ook nog het of hij gedronken had
Geen enkele vraag is stom, dit is wel een automaat ja maar is ook te bedienen via de flippers aan het stuur.quote:Op maandag 6 juli 2026 21:51 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Was het een automaat, of vraag ik iets stoms?
Dat filmpjequote:Op maandag 6 juli 2026 21:59 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Geen enkele vraag is stom, dit is wel een automaat ja maar is ook te bedienen via de flippers aan het stuur.
In realiteit win je nooit zelf schakelen van de automaat.
Tis gewoon een gestoorde bak als je wil.
https://youtube.com/shorts/qwgrqu12mic
De XM is letterlijk speelgoed auto voor lui die willen flexen, midlifecrisis ding. En dat is best toepasselijk voor hem volgens mij.quote:Op maandag 6 juli 2026 22:12 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Dat filmpjeLijkt mij inderdaad geen wegdekklever. Heb zelf in tientallen auto's gereden, het enige autootje wat werkelijk aan de weg kleefde en je zowat haaks met snelheid een bocht kon maken was een oud model Ford Ka..
Nou zeg dat, zijn bedrijf kan wel opgedoekt worden, dat gaat sowieso failliet aan alle aansprakelijkheden.quote:Op maandag 6 juli 2026 22:15 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
De XM is letterlijk speelgoed auto voor lui die willen flexen, midlifecrisis ding. En dat is best toepasselijk voor hem volgens mij.
Nog steeds is het natuurlijk enorm triest dat dit zo veel leed heeft veroorzaakt.
FREE THE CHICKEN! 🐔✊quote:Op maandag 6 juli 2026 22:21 schreef Firuze60 het volgende:
Nou zeg dat, zijn bedrijf kan wel opgedoekt worden, dat gaat sowieso failliet aan alle aansprakelijkheden.
Het is een bv zie ik.quote:Op maandag 6 juli 2026 22:21 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Nou zeg dat, zijn bedrijf kan wel opgedoekt worden, dat gaat sowieso failliet aan alle aansprakelijkheden.
Beetje wrang, dat zwaargewicht.quote:Of team Leudal dit jaar deelneemt aan de Zwarte Cross is nog niet bekend. Afgelopen vrijdag liet het team nog weten met man en macht te werken om hun voertuig van dit jaar op tijd klaar te krijgen. Zij doen al jaren mee in de zogenoemde zwaargewicht klasse.
Nou ik heb bovengemiddelde penis, kan foto sturen naast liniaal als je wil. Rond de 17cm, maar trap ook wel eens het gaspedaal in.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 00:47 schreef ootjekatootje het volgende:
Kijk, leuk al die verhalen hier over die dikke bak.
Grote vraag blijft altijd is dit pikcompensatie gedrag?
Edit: twee meiden missen nu hun pa, degene die op zoek moest naar de real love op tv.
En hier geef ik je volkomen gelijk. Als je met het leven van anderen speelt ben je gewoon ziek.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 00:26 schreef ootjekatootje het volgende:
Ik snap dat gejank in dat dorp niet. Die paardenlul rijdt ff drie anderen het licht uit de ogen…
Twee anderen liggen op de ic.
Hup alles kapot. Waarom? Racoon heeft er een mooi nummer over geschreven. Pikstrijd? Nou hij heeft gewonnen.
Rupsje nooit genoeg.
De dikste bak, de meeste kippen, het grootste bedrijf, gemeenteraadslid, honderden vrienden.
En dan 600 meter van je dikke hut en bedrijf met je dikke wagen crashen tegen een oude eik.
Nou was het het waard? Ligt je dan op de koelplaat en straks in de kist. En vanaf vandaag elk feestje gemist.
Wie weet nog drank of andere genotsmiddelen in spel, daarnaast heb je 4 mannen achter je zitten die roepen om dat ze de echte achtbaan beleving willen meemaken en.. harder harder!! Gasolina! En dan het noodlotquote:Wat betreft je vraag of hij "F1 gek" was: ja, John stond in zijn omgeving en bij zijn vrienden bekend als een enorme Formule 1- en motorsportliefhebber. Het tragische toeval wil dat het ongeluk gebeurde op de zondagmiddag van de Grand Prix van Engeland (Silverstone), een weekend waar veel racefans traditioneel samen naar kijken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |