Ja John zat achter het stuur van zijn hagelnieuwe bmw, zover ik heb vernomenquote:Op donderdag 16 juli 2026 15:30 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Zat John achter het stuur? Hert was wel zijn auto, maar dat hij zelf achter het stuur zat, had ik nog niet gelezen.
Jawel, dat was meteen al duidelijk. Althans volgens de burgemeester hier.quote:Op donderdag 16 juli 2026 15:30 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Zat John achter het stuur? Hert was wel zijn auto, maar dat hij zelf achter het stuur zat, had ik nog niet gelezen.
Hoeft zeker niet openbaar, maar zeggen dat het officieel afgerond is, dan ga ik er van uit dat het ook afgerond is en niet dat ze achter de schermen gewoon doorgaan met hun onderzoek.quote:Op donderdag 16 juli 2026 15:29 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ja, maar dat hoeft niet openbaar, jij kunt toch ook niet in politiedossiers kijken?
Dat is geen reden om de rest van de wereld de feiten te geven.quote:Op donderdag 16 juli 2026 15:29 schreef vosss het volgende:
[..]
Omdat het toch het werk van de politie is om te onderzoeken waarom er 4 doden en 2 zwaargewonden zijn.
Ja, dan gaat het dus niet meer om een strafrechtelijk onderzoek. Dat is volgens mij wat er bedoeld wordt.quote:Op donderdag 16 juli 2026 15:33 schreef vosss het volgende:
[..]
Hoeft zeker niet openbaar, maar zeggen dat het officieel afgerond is, dan ga ik er van uit dat het ook afgerond is en niet dat ze achter de schermen gewoon doorgaan met hun onderzoek.
Dus het is raar.
Dat kan wel bedoeld worden, maar dat is niet wat er staat.quote:Op donderdag 16 juli 2026 15:41 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ja, dan gaat het dus niet meer om een strafrechtelijk onderzoek. Dat is volgens mij wat er bedoeld wordt.
Als er al iets strafrechtelijks is gebeurd, dan ligt de dader in stukjes onder de grond.quote:Op donderdag 16 juli 2026 15:29 schreef vosss het volgende:
[..]
Omdat het toch het werk van de politie is om te onderzoeken waarom er 4 doden en 2 zwaargewonden zijn.
Ik bedoel dat het strafrechterlijk onderzoek is gestopt. Een verzekering kan nog wel onderzoek doen, neem ik aan.quote:Op donderdag 16 juli 2026 16:18 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat kan wel bedoeld worden, maar dat is niet wat er staat.
Zou een mooie boel worden als iedereen andere dingen gaat zeggen dan ze bedoelen?!
Dat ze strafrechterlijk onderzoek naar de bestuurder stoppen omdat hij overleden is snap ik, wat ik niet snap is waarom ze de rest van het onderzoek stoppen. Zo'n moderne auto slaat een shitload aan data op. Waarom kijken ze daar niet naar?quote:Op donderdag 16 juli 2026 16:22 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als er al iets strafrechtelijks is gebeurd, dan ligt de dader in stukjes onder de grond.
Er is volgens mij naast het strafrecht ook het privaatrecht waar deze mensen terecht kunnen. Wel vreemd dat men niets zegt over de toedracht, je zou zeggen dat die twee overlevenden ook wel licht op de zaak kunnen werpen. Of misschien is dat wel de uitkomst, dat die hebben gezegd dat hij veel te hard reed en dan heb je geen aansprakelijke dader meer qua strafrecht.quote:Op donderdag 16 juli 2026 14:36 schreef Hyperdude het volgende:
Kunnen die 2 gewonden geen schadeclaim indienen bij de erven van de bestuurder?
Het is niet aan de politie om privaatrechtelijke kwesties uit te zoeken.quote:Op donderdag 16 juli 2026 16:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Er is volgens mij naast het strafrecht ook het privaatrecht waar deze mensen terecht kunnen. Wel vreemd dat men niets zegt over de toedracht, je zou zeggen dat die twee overlevenden ook wel licht op de zaak kunnen werpen. Of misschien is dat wel de uitkomst, dat die hebben gezegd dat hij veel te hard reed en dan heb je geen aansprakelijke dader meer qua strafrecht.
Met welk doel? De nieuwsgierigheid van de krantenlezer bevredigen?quote:Op donderdag 16 juli 2026 16:34 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat ze strafrechterlijk onderzoek naar de bestuurder stoppen omdat hij overleden is snap ik, wat ik niet snap is waarom ze de rest van het onderzoek stoppen. Zo'n moderne auto slaat een shitload aan data op. Waarom kijken ze daar niet naar?
Nee daarom ook begrijpelijk dat zij er nu mee stoppenquote:Op donderdag 16 juli 2026 16:45 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het is niet aan de politie om privaatrechtelijke kwesties uit te zoeken.
Wtfquote:Op donderdag 16 juli 2026 16:50 schreef Tjacka het volgende:
Sterkte voor alle nabestaanden en ook sterkte voor John
Die is redelijk doodquote:Op donderdag 16 juli 2026 16:50 schreef Tjacka het volgende:
Sterkte voor alle nabestaanden en ook sterkte voor John
Dit is gewoon pertinent niet waar.quote:Verschillende vragen blijven daarom onbeantwoord. Zo waren er bijvoorbeeld vragen over de snelheid waarmee werd gereden en of er drank in het spel was.
De politie laat weten dat ze hier geen antwoord op kan geven omdat de bestuurder is overleden.
Ja, lekker vaag weer…quote:Op donderdag 16 juli 2026 15:18 schreef Tengano het volgende:
Ben benieuwd naar de duiding van collega @:Ootjekatootje aangaande dit onverwachtte beeindigen van het onderzoek vanwege allerlei vage redenen.
Ja BMW zou de software uitgelezen hebben werd hier al gezegd. Dus met een dodelijke bug in de softwre is de politie Limburg blijkbaar omgekocht om met dit "aannemelijke" (kuch) verhaal naar buiten te komen. Maar daar trappen wij natuurlijk niet in.quote:Op donderdag 16 juli 2026 15:30 schreef vosss het volgende:
Wie zegt dat de bestuurder de verdachte is? Het kan ook gewoon de BMW zelf schuld zijn.
Waar?quote:Op donderdag 16 juli 2026 19:00 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ja BMW zou de software uitgelezen hebben werd hier al gezegd.
Toen we het over die black box/Event Data Recorder (EDR) hadden.quote:
Een soort KITT met een slecht humeur 😱quote:Op donderdag 16 juli 2026 15:30 schreef vosss het volgende:
[..]
Wie zegt dat de bestuurder de verdachte is? Het kan ook gewoon de BMW zelf schuld zijn. Of een die op de achterbank zat en de handrem aantrok of weet ik het wat.
Het was XM he. Xtra Murder. Meerdere slachtoffers natuurlijk.quote:Op donderdag 16 juli 2026 19:03 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Een soort KITT met een slecht humeur 😱
Of erger nog, een moderne Duitse Christine 😱😱
BMW M for Murder 😱😱😱
Dat kunnen ze wel ja, de oosterburen 😱quote:Op donderdag 16 juli 2026 19:04 schreef vosss het volgende:
[..]
Het was XM he. Xtra Murder. Meerdere slachtoffers natuurlijk.
Je zou zeggen dat BMW ook wel aan zal willen tonen dat je in zo'n auto niet met vier man om het leven komt als je met 60 km/uur een boom aantikt.quote:Op donderdag 16 juli 2026 17:10 schreef vosss het volgende:
Die vraag kan elke BMW dealer je beantwoorden als ie ff de laptop aan de auto hangt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |