Die zoekt nu dus geen vrouw meer...quote:Op zondag 5 juli 2026 19:36 schreef S_E het volgende:
Lees net op reality fbi (doorgaans goed ingelicht) dat een van de vier dodelijke slachtoffers boer John is van afgelopen seizoen Boer zoekt vrouw.
heb je daar een linkje van?quote:Op zondag 5 juli 2026 19:36 schreef S_E het volgende:
Lees net op reality fbi (doorgaans goed ingelicht) dat een van de vier dodelijke slachtoffers boer John is van afgelopen seizoen Boer zoekt vrouw.
Hij houdt van een feestje en van crossen. Misschien is de combinatie niet zo verstandig.quote:Op zondag 5 juli 2026 19:58 schreef ootjekatootje het volgende:
Dat is deze man, twee dochters… lekker dan.
https://www.jan-magazine.(...)er-zoekt-vrouw-2025/
Hij heeft wel gelijk. Zo denk ik er ook over. Als je zo'n mafkees bent en zo idioot rijdt en zo het leven van andere weggebruikers en inzittenden in levensgevaar brengt, dan ben je een volslagen idioot en verdien je ook niet meer. Dan heb ik alleen medelijden met de inzittenden en die boom.quote:
Boer Sjon is nu bij Allah. @RamboDirkquote:Op zondag 5 juli 2026 19:36 schreef S_E het volgende:
Inderdaadquote:
Neequote:Op zondag 5 juli 2026 20:13 schreef Kottnauer het volgende:
Kan het misschien ook een technische oorzaak zijn? Cruisecontrol op hol geslagen of zoiets?
Hij heeft het niet overleefd.quote:Op zondag 5 juli 2026 19:39 schreef Tengano het volgende:
[..]
Wel een andere auto als hij het overleefd heeft.
Was dat die gladjanus, wel dikke bak had hij dan.quote:
Nee Marco Bakker...quote:Op zondag 5 juli 2026 20:13 schreef Kottnauer het volgende:
Kan het misschien ook een technische oorzaak zijn? Cruisecontrol op hol geslagen of zoiets?
Ja zelfs een tank zoals de XM wint niet van een boomquote:
Nee dat niet. Maar ik heb nog nooit een boom gezien die zo is toegetakeld na een ongeluk. Dit is wel heel extreem hoor.quote:Op zondag 5 juli 2026 20:21 schreef epicbeardman het volgende:
Ja zelfs een tank zoals de XM wint niet van een boom
Ik herinner me deze boer van BZV.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |