https://boerzoektvrouw.kr(...)oer-zoekt-vrouw-2025quote:Fantaseer eens. Over 10 jaar…
Zijn wij samen helemaal gelukkig. Lopen we handje in handje over het strand en sluiten de fantastische avond af met een fles bubbels.
Opscheppen over hoe hard een auto gaat in een topic waar dat overduidelijk tot 4 doden heeft geleid is niet heel kies.quote:Op zondag 5 juli 2026 20:35 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Wat is hier 'troll' aan, dit is gewoon een ervaring die ik had op de snelweg. Het was meer een reactie na voorgaande reacties aan mensen die een hekel hadden aan andere mensen die snel optrekken. Ik heb het tegenovergestelde ik geniet ervan. Leer er mee leven.
Geen idee, misschien even laten zien wat hij kon, of hij is onwel gewordenquote:Op zondag 5 juli 2026 20:37 schreef Tengano het volgende:
[..]
Daar lijkt het wel heel erg op. Maar waarom??? Op die leeftijd, op zo'n bloedlink weggetje en met 5 passagiers in je auto?
Stukje midlife crisis.quote:Op zondag 5 juli 2026 20:37 schreef Tengano het volgende:
[..]
Daar lijkt het wel heel erg op. Maar waarom??? Op die leeftijd, op zo'n bloedlink weggetje en met 5 passagiers in je auto?
fEEstjE bouwen met zijn simpele antwoorden.quote:Op zondag 5 juli 2026 20:37 schreef Tengano het volgende:
[..]
Precies.quote:Op zondag 5 juli 2026 20:37 schreef Tengano het volgende:
[..]
Dat doe ik helemaal niet, ik was eerlijk gezegd het topic onderwerp al vergeten toen ik met die reactie bezig was.quote:Op zondag 5 juli 2026 20:38 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Opscheppen over hoe hard een auto gaat in een topic waar dat overduidelijk tot 4 doden heeft geleid is niet heel kies.
quote:Op zondag 5 juli 2026 18:25 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Niet heel fraai om dodelijke ongevallen toe te juichen, omdat die mensen toevallig in een snellere auto reden dan jij hebt.
Ik denk dat de klap dusdanig hard is geweest at de boom is ingedeukt.quote:Op zondag 5 juli 2026 20:32 schreef Tengano het volgende:
Ik snap niet eens hoe die hap er uit kan komen. Normaal botst een auto tegen een boom en dan komt de auto tot stilstand en is de boom beschadigd door de impact.
Zondagmiddag is nou juist bij uitstek geschikt voor uit de hand gelopen afters.quote:Op zondag 5 juli 2026 20:39 schreef cinderloom het volgende:
[..]
Precies.
En ook niet op een tijdstip dat je zou denken iemand heeft gedronken of drugs gebruikt.
Alhoewel tijdstip voor dat ook niet heel veel wilt zeggen.
Ik zie hier twee red flags in zijn persoonsbeschrijving.quote:Op zondag 5 juli 2026 20:38 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Geen idee, misschien even laten zien wat hij kon, of hij is onwel geworden
quote:Heb je hobby’s?
Carnaval vind ik geweldig, net zoals een feestje bouwen. Knutselen/bouwen, zwemmen, crossen.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 5 juli 2026 20:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Zondagmiddag is nou juist bij uitstek geschikt voor uit de hand gelopen afters.
Heb ik van horen zeggen
Was ook een echte patser. Zal wel stoer hebben willen doen.quote:Op zondag 5 juli 2026 20:30 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Een boer dus, oftewel mensen uit een geborneerde cultuur.
Schuttersfeesten...quote:Op zondag 5 juli 2026 20:39 schreef cinderloom het volgende:
[..]
Precies.
En ook niet op een tijdstip dat je zou denken iemand heeft gedronken of drugs gebruikt.
Alhoewel tijdstip voor dat ook niet heel veel wilt zeggen.
Nee, indeuken is uitgesloten.quote:Op zondag 5 juli 2026 20:41 schreef cinderloom het volgende:
[..]
Ik denk dat de klap dusdanig hard is geweest at de boom is ingedeukt.
Maar dat kan niet met 80 bij zo'n type boom. Mogenlijk wel met 200.
Dat we het niet vaak gezien hebben zal te maken hebben met dat het met dit soort snelheden niet snel gebeurd.
Misschien haalde die nieuwe vrouw bij hem het bloed onder zijn nagels.quote:Op zondag 5 juli 2026 20:37 schreef Tengano het volgende:
[..]
Maar als passagier krijp je toch ook in? Ik heb ook een vriend die als een gek wil rijden, maar we hebben hem daar eens goed op aangesproken. Want je brengt anderen in gevaar en voor wat? 5 minuten eerder op je bestemming.quote:Op zondag 5 juli 2026 20:36 schreef Cupfighter het volgende:
Triest voor de nabestaanden en passagiers, met de bestuurder heb ik minder medelijden, die moet als een gek gereden hebben qua snelheid
Gezien de neus van de auto lijkt hij er vol op geklapt?quote:
Als het misgaat bij 1 keer spontaan planken kun je er niet veel aan doen als passagier.quote:Op zondag 5 juli 2026 20:44 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Maar als passagier krijp je toch ook in? Ik heb ook een vriend die als een gek wil rijden, maar we hebben hem daar eens goed op aangesproken. Want je brengt anderen in gevaar en voor wat? 5 minuten eerder op je bestemming.
Maar als de bestuurder niet luistert en gas blijft bij geven ben je machteloos,quote:Op zondag 5 juli 2026 20:44 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Maar als passagier krijp je toch ook in? Ik heb ook een vriend die als een gek wil rijden, maar we hebben hem daar eens goed op aangesproken. Want je brengt anderen in gevaar en voor wat? 5 minuten eerder op je bestemming.
Goed punt, en ik ga niet speculeren over de doden.quote:Op zondag 5 juli 2026 20:47 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Maar als de bestuurder niet luistert en gas blijft bij geven ben je machteloos,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |