Misschien iemand stiekem de auto van papa meegenomen?quote:Op zondag 5 juli 2026 17:05 schreef cinderloom het volgende:
[..]
De krachtigste BMW XM (het 'Label' of 'Label Red'-model met 748 pk) accelereert van 0 naar 100 km/u in 3,8 seconden. De standaardversie (met 653 pk) doet dezelfde sprint in 4,3 seconden. Bron bmw site.
Je zit dus heel snel over de 100.
Maar mocht het snelheid zijn; ieder normaal denkend persoon trekt toch niet het gas open op zo'n soort weg?
Zijn er dan ook genoeg gordels. De plek boeit niet zo..quote:Op zondag 5 juli 2026 17:12 schreef epicbeardman het volgende:
Leipe autos die XM's, bij mijn moeders appartementencomplex staat er ook wel eens een.
[..]
XM is groot genoeg om met zijn 4en op de bank te zitten.
Ben zelf wel benieuwd of dit een Duitse huurauto was.
Ben idd wel benieuwd naar de leeftijden. Niet dat het ook maar iets maakt in brede context. Maar als je zo'n bolide rijdt dan denk ij eerder aan een succesvolle zakenman van middelbare leeftijd.quote:Op zondag 5 juli 2026 17:13 schreef maily het volgende:
[..]
Misschien iemand stiekem de auto van papa meegenomen?
Of idd gehuurdquote:Op zondag 5 juli 2026 17:12 schreef epicbeardman het volgende:
Leipe autos die XM's, bij mijn moeders appartementencomplex staat er ook wel eens een.
[..]
Ben zelf wel benieuwd of dit een Duitse huurauto was.
Nee, maar als je met je matties in een xm zit denk je daar niet aan, alsof mensen sowieso op de achterbank gordels omdoen, dat gebeurd amperquote:Op zondag 5 juli 2026 17:15 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Zijn er dan ook genoeg gordels. De plek boeit niet zo..
Niet compleet achterlijke mensen doen dat gewoon.quote:Op zondag 5 juli 2026 17:16 schreef epicbeardman het volgende:
alsof mensen sowieso op de achterbank gordels omdoen, dat gebeurd amper
Van hoge snelheid naar stilstand in paar seconden geeft enorme druk intern en in je hoofdquote:Op zondag 5 juli 2026 17:17 schreef littlemindy het volgende:
4 doden doet niet denken dat iemand in dat ding gordels om had
Tja.. wat wil je met drie gordelsquote:Op zondag 5 juli 2026 17:16 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Niet compleet achterlijke mensen doen dat gewoon.
Ik ken ze amper. Ja een of andere 19-jarige teamgenoot die stoer wilt doenquote:Op zondag 5 juli 2026 17:16 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Nee, maar als je met je matties in een xm zit denk je daar niet aan, alsof mensen sowieso op de achterbank gordels omdoen, dat gebeurd amper
Hoezo 100% zeker een man?quote:Op zondag 5 juli 2026 17:19 schreef Peppert het volgende:
Wat is de leeftijd van de bestuurder? Het was 100% zeker een man.
Ik heb ooit een keer bij iemand in de auto gezeten, met zoiets, was ook een BMW, ik weet alleen niet meer welke. Hij trok enorm zijn gas los, ook op zo'n weg. Ik heb peuken gezweet, zeven kleuren gescheten. Hij zat de lachen achter het stuur. Hij wilde bewijzen wat die auto allemaal kon. Het gebeurt dus echt. Ik vind dit soort mensen totaal getikt.quote:Op zondag 5 juli 2026 17:05 schreef cinderloom het volgende:
[..]
De krachtigste BMW XM (het 'Label' of 'Label Red'-model met 748 pk) accelereert van 0 naar 100 km/u in 3,8 seconden. De standaardversie (met 653 pk) doet dezelfde sprint in 4,3 seconden. Bron bmw site.
Je zit dus heel snel over de 100.
Maar mocht het snelheid zijn; ieder normaal denkend persoon trekt toch niet het gas open op zo'n soort weg?
Dan krijg je zo'n bloedirritante BMW ping als iemand gordel vergeet.quote:Op zondag 5 juli 2026 17:16 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Nee, maar als je met je matties in een xm zit denk je daar niet aan, alsof mensen sowieso op de achterbank gordels omdoen, dat gebeurd amper
Vooral als je 5 anderen bij je in de auto hebt inderdaad.quote:Op zondag 5 juli 2026 17:21 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Ik vind dit soort mensen totaal getikt.
Je hebt het gelukkig wel overleefd ....quote:Op zondag 5 juli 2026 17:21 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Ik heb ooit een keer bij iemand in de auto gezeten, met zoiets, was ook een BMW, ik weet alleen niet meer welke. Hij trok enorm zijn gas los, ook op zo'n weg. Ik heb peuken gezweet, zeven kleuren gescheten. Hij zat de lachen achter het stuur. Hij wilde bewijzen wat die auto allemaal kon. Het gebeurt dus echt. Ik vind dit soort mensen totaal getikt.
Dan klap ik de achteruitkijkspiegel wel even in. Maar sneller gaan optrekken voor zo'n debiel? Nooit.quote:Op zondag 5 juli 2026 17:36 schreef littlemindy het volgende:
En van die hijgers in je nek wanneer je als andere weggebruiker wel normaal optrekt na een stoplicht.
Hier vlakbij. Ik hoorde straks al de ene na de andere sirene van politie en ambulances.quote:
Ik ook inderdaad. Hier komen ze practisch langs als ze die richting op moeten vanaf de N280.quote:Op zondag 5 juli 2026 17:49 schreef Geralt het volgende:
[..]
Hier vlakbij. Ik hoorde straks al de ene na de andere sirene van politie en ambulances.
Dat is een hele flinke klsp geweest zo te zien. En dikke BMW inderdaad.
Ow dan woon jij vlakbij denk ikquote:Op zondag 5 juli 2026 17:51 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Ik ook inderdaad. Hier komen ze practisch langs als ze die richting op moeten vanaf de N280.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |