Nou ja Hadjar is er snel mee. Maar misschien is die een andere weg ingeslagenquote:Op zaterdag 4 juli 2026 18:02 schreef THEFXR het volgende:
Die kar van Max is me toch slecht afgesteld.
quote:Op zaterdag 4 juli 2026 18:03 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Hoe kijkt Chevy nu aan tegen de prestatie van Hadjar?
quote:Op zaterdag 4 juli 2026 18:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
Goedzo Lewis
Goedzo Isack
Goedzo Kimi
Goedzo George
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 4 juli 2026 18:02 schreef THEFXR het volgende:
Die kar van Max is me toch slecht afgesteld.
Geen goedzo Maxquote:
Het is ook wel erg slechtquote:
Nou ja hij heeft nog een kansje. Wie weet!quote:
Dat was wel erg duidelijk jaquote:
neuh, paspoortcheck says noquote:Op zaterdag 4 juli 2026 18:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat was wel erg duidelijk ja
Under investigationquote:
quote:Op zaterdag 4 juli 2026 18:06 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hij kan er ook niets aan doen dat hij overal dwars ligt
Duidelijk teveel Britten in F1.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 18:05 schreef Monolith het volgende:
Wat een gelul over vier van de vijf Britten in de top tien bij viaplay. 3 rijden er ook bij de top 3 teams natuurlijk.
Forza Italiaquote:
quote:Op zaterdag 4 juli 2026 18:09 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Worden ze toch nog ergens wereldkampioen in
Max verliest in de laatste sector meer dan 2 tienden op Hadjarquote:
Die doet het stiekem best goedquote:Op zaterdag 4 juli 2026 18:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
En kudos Hadjar, mooie kwalificatie.
Nou ja in de race is die structureel zwakker dan Max dus dat is een beetje te snel geconcludeerdquote:
4 tienden. Dat Hamilton de weg kent zou hem namelijk 2 tienden voorsprong op Leclerc op moeten leverenquote:Op zaterdag 4 juli 2026 18:13 schreef Weltschmerz het volgende:
Op Sky zijn ze heel hard op zoek naar de 2 tienden van Hamilton want langzamer zijn dan Leclerc is alweer heer snel iets geworden dat verklaring behoeft.
En jij hoort alleen maar dit.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 18:13 schreef Weltschmerz het volgende:
Op Sky zijn ze heel hard op zoek naar de 2 tienden van Hamilton want langzamer zijn dan Leclerc is alweer heer snel iets geworden dat verklaring behoeft.
Kan gebeuren.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 18:17 schreef Peterselieman het volgende:
Duidelijk dat Max het dit weekend niet voor elkaar heeft
Had Max ook al van te voren aangeven. Dus het zou geen verrassing van moeten zijn.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 18:17 schreef Peterselieman het volgende:
Duidelijk dat Max het dit weekend niet voor elkaar heeft
nee, maar zijn achterstand op Hadjar welquote:Op zaterdag 4 juli 2026 18:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Had Max ook al van te voren aangeven. Dus het zou geen verrassing van moeten zijn.
Misschien iets teveel gewijzigd aan de afstelling tov de sprintrace.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 18:19 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
nee, maar zijn achterstand op Hadjar wel
Nee die had die van tevoren niet aangekondigd inderdaadquote:Op zaterdag 4 juli 2026 18:19 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hopelijk voor Max ten gunste van de deg tijdens de race.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 18:20 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Misschien iets teveel gewijzigd aan de afstelling tov de sprintrace.
Iddquote:Op zaterdag 4 juli 2026 18:48 schreef vul_maar_in het volgende:
Kut, kwali gemist... RBR gaat geen potjes breken hier he?
Waarschijnlijk op het laatste moment een hail Mary gedaan met de afstelling.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 18:19 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Misschien nog wel beter.quote:
Hee kerelquote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:45 schreef _UserName_ het volgende:
Ik ben er wel soort van maar druk met werk. Slechts samenvattingen gezien, morgen wel live de race bij familie
Hee, ik weet het, ben er weinigquote:
quote:
Verbaast me niets. In de redenatie van Max eindigt hij sowieso op P8 wat er ook gebeurt en met een andere afstelling en starten vanuit de pits kan het misschien nog P6 wordenquote:
Inhaalrace zou wel leuk zijn. Van mij mag ie vanuit pits startenquote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:51 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Verbaast me niets. In de redenatie van Max eindigt hij sowieso op P8 wat er ook gebeurt en met een andere afstelling en starten vanuit de pits kan het misschien nog P6 worden
Hoe lang zit deze motor er trouwens in,...een paar races toch nog maar?quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:51 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Verbaast me niets. In de redenatie van Max eindigt hij sowieso op P8 wat er ook gebeurt en met een andere afstelling en starten vanuit de pits kan het misschien nog P6 worden
Yup, sinds Barcelona, begin juni.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:56 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Hoe lang zit deze motor er trouwens in,...een paar races toch nog maar?
Begint wel echt triest te worden dat batterij geneuzel, niet eens hoe Mercedes er mee omgaat want die proberen gewoon alles om te maximaliseren, maar dat het gewoon überhaupt nodig is door die batterijenquote:Op zondag 5 juli 2026 08:52 schreef Tarado het volgende:
[ x ]
It’s achieved through drivers Antonelli and George Russell bizarrely lifting off the throttle just before they cross the timing line on the start/finish straight.
It’s all about ensuring Mercedes' drivers maximise power on the run to the line and avoid being in the ramp down rate – where power normally needs to be reduced by 50kW every second to avoid a sudden drop-off - for the run to the timing line at Silverstone.
Mercedes had been planning the somewhat counterintuitive method of driving prior to the weekend, so it came more naturally to its drivers.
Te groot om het allemaal in deze post te plaatsen, verdere uitleg hier:
https://www.the-race.com/(...)rcedes-engine-trick/
Ja leuk is anders, wel knap dat Mercedes iedere keer weer een loophole vindt hoor.quote:Op zondag 5 juli 2026 09:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Begint wel echt triest te worden dat batterij geneuzel, niet eens hoe Mercedes er mee omgaat want die proberen gewoon alles om te maximaliseren, maar dat het gewoon überhaupt nodig is door die batterijen![]()
Nog een beetje extra achtergrond over het nieuwe lift trucje https://www.the-race.com/(...)f1-qualifying-trick/
Ze hadden dit wel aan kunnen zien komen, maar ja luisteren naar coureurs doen ze niet graag en als ze dan fout zitten is het niet makkelijk bij te sturen omdat je dan met het politieke gekonkel zit.quote:Op zondag 5 juli 2026 10:47 schreef Black-Death het volgende:
Wat is dit eigenlijk een kut sport geworden
Het is een klein voordeel dat ze erop terugkomen.quote:Op zondag 5 juli 2026 11:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ze hadden dit wel aan kunnen zien komen, maar ja luisteren naar coureurs doen ze niet graag en als ze dan fout zitten is het niet makkelijk bij te sturen omdat je dan met het politieke gekonkel zit.
Maar gisteren ook, als je ziet hoe makkelijk Antonelli Hamilton voorbij gaat, daar vind ik dan geen reet aan en van dat soort passeeracties waren er veel.
Klopt, maar ja dat soort acties had je ook in het DRS tijdperk en misschien ook nog wel daarvoor.quote:Op zondag 5 juli 2026 11:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ze hadden dit wel aan kunnen zien komen, maar ja luisteren naar coureurs doen ze niet graag en als ze dan fout zitten is het niet makkelijk bij te sturen omdat je dan met het politieke gekonkel zit.
Maar gisteren ook, als je ziet hoe makkelijk Antonelli Hamilton voorbij gaat, daar vind ik dan geen reet aan en van dat soort passeeracties waren er veel.
Dat is niet zo, je hebt nu soms 40kph verschil, die verschillen waren kleiner in de DRS tijd, niet dat ik dat ideaal vond, maar minder erg dan dit.quote:Op zondag 5 juli 2026 11:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Klopt, maar ja dat soort acties had je ook in het DRS tijdperk en misschien ook nog wel daarvoor.
Het leukste is naast elkaar de bocht door en dat zie je in de F2 dan weer veel
Maar weer met een compromis omdat Audi en Ferrari tegenstribbelden.quote:Op zondag 5 juli 2026 11:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het is een klein voordeel dat ze erop terugkomen.
Maar ja voordeel is je hebt meer gevechten. Je gaat het nooit perfect kunnen krijgen.quote:Op zondag 5 juli 2026 11:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is niet zo, je hebt nu soms 40kph verschil, die verschillen waren kleiner in de DRS tijd, niet dat ik dat ideaal vond, maar minder erg dan dit.
Beetje schone schijn gevechten, ik vind daar niet zo heel veel aan.quote:Op zondag 5 juli 2026 12:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Maar ja voordeel is je hebt meer gevechten. Je gaat het nooit perfect kunnen krijgen.
Het duurt een jaar langer voordat ze zover zijn, ja.quote:Op zondag 5 juli 2026 11:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar weer met een compromis omdat Audi en Ferrari tegenstribbelden.
Er is niet zoveel schijn aan, het gaat erom hoe de batterij wordt ingezet en daar komt een stukje strategisch denken bij kijken.quote:Op zondag 5 juli 2026 12:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Beetje schone schijn gevechten, ik vind daar niet zo heel veel aan.
Ja geweldig dat strategische denken, van je gas af gaan net voor start finish omdat dit een voordeel oplevertquote:Op zondag 5 juli 2026 12:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Er is niet zoveel schijn aan, het gaat erom hoe de batterij wordt ingezet en daar komt een stukje strategisch denken bij kijken.
Ik zou er niet teveel op ingaan als ik jou was, het "gevechten" noemen geeft al de totale minachting voor de sport aan.quote:Op zondag 5 juli 2026 12:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja geweldig dat strategische denken, van je gas af gaan net voor start finish omdat dit een voordeel oplevert
Gedurfd wel.quote:
Een andere mening hebben mag toch wel?quote:Op zondag 5 juli 2026 13:06 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ik zou er niet teveel op ingaan als ik jou was, het "gevechten" noemen geeft al de totale minachting voor de sport aan.
Wie zijn auto valt als eerste uit elkaar?quote:
Cadillac. Of hebben de teams ze niet zelf mogen bouwenquote:Op zondag 5 juli 2026 13:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Wie zijn auto valt als eerste uit elkaar?
Mag je vinden natuurlijk, maar gelijk heb je niet.quote:Op zondag 5 juli 2026 13:37 schreef Radegast het volgende:
[..]
Een andere mening hebben mag toch wel?
Ik ben er ook niet kapot van, maar dit energiemanagement vind ik minder erg dan dat verschrikkelijke DRS.
Stroll.quote:Op zondag 5 juli 2026 13:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Wie zijn auto valt als eerste uit elkaar?
Het gaat mij niet om gelijk hebben, maar okee..quote:Op zondag 5 juli 2026 14:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Mag je vinden natuurlijk, maar gelijk heb je niet.
Goh, ook heel toevallig in de Mercedes kartsquote:
Niet helemaal denk ik, Mekies had al soort van doorgegeven dat de startprocedure vande RB een tikje te ingewikkeld is. Vandaar dat Hajar ook zei dat ie geen robot was.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 13:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Heb je weinig aan, Verstappen is degene die de koppeling moet laten opkomen
Schaamteloze pogingen iedere keer om zo dicht mogelijk tegen de rijders aan te schurken.quote:
Dit is minstens net zo erg. Want het maakt niet uit wat voor skill de andere coureur heeft, als hij de powerboost knop kan gebruiken en de ander niet, maakt hij geen kans. Krijg je van die neppe inhaalacties van waarbij ze toch niet verdedigen omdat dat totaal geen zin heeft.quote:Op zondag 5 juli 2026 13:37 schreef Radegast het volgende:
[..]
Een andere mening hebben mag toch wel?
Ik ben er ook niet kapot van, maar dit energiemanagement vind ik minder erg dan dat verschrikkelijke DRS.
Trumpiaanse praktijken idd.quote:Op zondag 5 juli 2026 14:57 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Schaamteloze pogingen iedere keer om zo dicht mogelijk tegen de rijders aan te schurken.
Blijf weg, het draait niet om jullie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |