Het duurt een jaar langer voordat ze zover zijn, ja.quote:Op zondag 5 juli 2026 11:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar weer met een compromis omdat Audi en Ferrari tegenstribbelden.
Er is niet zoveel schijn aan, het gaat erom hoe de batterij wordt ingezet en daar komt een stukje strategisch denken bij kijken.quote:Op zondag 5 juli 2026 12:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Beetje schone schijn gevechten, ik vind daar niet zo heel veel aan.
Ja geweldig dat strategische denken, van je gas af gaan net voor start finish omdat dit een voordeel oplevertquote:Op zondag 5 juli 2026 12:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Er is niet zoveel schijn aan, het gaat erom hoe de batterij wordt ingezet en daar komt een stukje strategisch denken bij kijken.
Ik zou er niet teveel op ingaan als ik jou was, het "gevechten" noemen geeft al de totale minachting voor de sport aan.quote:Op zondag 5 juli 2026 12:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja geweldig dat strategische denken, van je gas af gaan net voor start finish omdat dit een voordeel oplevert
Gedurfd wel.quote:
Een andere mening hebben mag toch wel?quote:Op zondag 5 juli 2026 13:06 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ik zou er niet teveel op ingaan als ik jou was, het "gevechten" noemen geeft al de totale minachting voor de sport aan.
Wie zijn auto valt als eerste uit elkaar?quote:
Cadillac. Of hebben de teams ze niet zelf mogen bouwenquote:Op zondag 5 juli 2026 13:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Wie zijn auto valt als eerste uit elkaar?
Mag je vinden natuurlijk, maar gelijk heb je niet.quote:Op zondag 5 juli 2026 13:37 schreef Radegast het volgende:
[..]
Een andere mening hebben mag toch wel?
Ik ben er ook niet kapot van, maar dit energiemanagement vind ik minder erg dan dat verschrikkelijke DRS.
Stroll.quote:Op zondag 5 juli 2026 13:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Wie zijn auto valt als eerste uit elkaar?
Het gaat mij niet om gelijk hebben, maar okee..quote:Op zondag 5 juli 2026 14:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Mag je vinden natuurlijk, maar gelijk heb je niet.
Goh, ook heel toevallig in de Mercedes kartsquote:
Niet helemaal denk ik, Mekies had al soort van doorgegeven dat de startprocedure vande RB een tikje te ingewikkeld is. Vandaar dat Hajar ook zei dat ie geen robot was.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 13:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Heb je weinig aan, Verstappen is degene die de koppeling moet laten opkomen
Schaamteloze pogingen iedere keer om zo dicht mogelijk tegen de rijders aan te schurken.quote:
Dit is minstens net zo erg. Want het maakt niet uit wat voor skill de andere coureur heeft, als hij de powerboost knop kan gebruiken en de ander niet, maakt hij geen kans. Krijg je van die neppe inhaalacties van waarbij ze toch niet verdedigen omdat dat totaal geen zin heeft.quote:Op zondag 5 juli 2026 13:37 schreef Radegast het volgende:
[..]
Een andere mening hebben mag toch wel?
Ik ben er ook niet kapot van, maar dit energiemanagement vind ik minder erg dan dat verschrikkelijke DRS.
Trumpiaanse praktijken idd.quote:Op zondag 5 juli 2026 14:57 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Schaamteloze pogingen iedere keer om zo dicht mogelijk tegen de rijders aan te schurken.
Blijf weg, het draait niet om jullie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |