Waarschijnlijk op het laatste moment een hail Mary gedaan met de afstelling.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 18:19 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
nee, maar zijn achterstand op Hadjar wel
Misschien nog wel beter.quote:
Hee kerelquote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:45 schreef _UserName_ het volgende:
Ik ben er wel soort van maar druk met werk. Slechts samenvattingen gezien, morgen wel live de race bij familie
Hee, ik weet het, ben er weinigquote:
quote:
Verbaast me niets. In de redenatie van Max eindigt hij sowieso op P8 wat er ook gebeurt en met een andere afstelling en starten vanuit de pits kan het misschien nog P6 wordenquote:
Inhaalrace zou wel leuk zijn. Van mij mag ie vanuit pits startenquote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:51 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Verbaast me niets. In de redenatie van Max eindigt hij sowieso op P8 wat er ook gebeurt en met een andere afstelling en starten vanuit de pits kan het misschien nog P6 worden
Hoe lang zit deze motor er trouwens in,...een paar races toch nog maar?quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:51 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Verbaast me niets. In de redenatie van Max eindigt hij sowieso op P8 wat er ook gebeurt en met een andere afstelling en starten vanuit de pits kan het misschien nog P6 worden
Yup, sinds Barcelona, begin juni.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:56 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Hoe lang zit deze motor er trouwens in,...een paar races toch nog maar?
Begint wel echt triest te worden dat batterij geneuzel, niet eens hoe Mercedes er mee omgaat want die proberen gewoon alles om te maximaliseren, maar dat het gewoon überhaupt nodig is door die batterijenquote:Op zondag 5 juli 2026 08:52 schreef Tarado het volgende:
[ x ]
It’s achieved through drivers Antonelli and George Russell bizarrely lifting off the throttle just before they cross the timing line on the start/finish straight.
It’s all about ensuring Mercedes' drivers maximise power on the run to the line and avoid being in the ramp down rate – where power normally needs to be reduced by 50kW every second to avoid a sudden drop-off - for the run to the timing line at Silverstone.
Mercedes had been planning the somewhat counterintuitive method of driving prior to the weekend, so it came more naturally to its drivers.
Te groot om het allemaal in deze post te plaatsen, verdere uitleg hier:
https://www.the-race.com/(...)rcedes-engine-trick/
Ja leuk is anders, wel knap dat Mercedes iedere keer weer een loophole vindt hoor.quote:Op zondag 5 juli 2026 09:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Begint wel echt triest te worden dat batterij geneuzel, niet eens hoe Mercedes er mee omgaat want die proberen gewoon alles om te maximaliseren, maar dat het gewoon überhaupt nodig is door die batterijen![]()
Nog een beetje extra achtergrond over het nieuwe lift trucje https://www.the-race.com/(...)f1-qualifying-trick/
Ze hadden dit wel aan kunnen zien komen, maar ja luisteren naar coureurs doen ze niet graag en als ze dan fout zitten is het niet makkelijk bij te sturen omdat je dan met het politieke gekonkel zit.quote:Op zondag 5 juli 2026 10:47 schreef Black-Death het volgende:
Wat is dit eigenlijk een kut sport geworden
Het is een klein voordeel dat ze erop terugkomen.quote:Op zondag 5 juli 2026 11:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ze hadden dit wel aan kunnen zien komen, maar ja luisteren naar coureurs doen ze niet graag en als ze dan fout zitten is het niet makkelijk bij te sturen omdat je dan met het politieke gekonkel zit.
Maar gisteren ook, als je ziet hoe makkelijk Antonelli Hamilton voorbij gaat, daar vind ik dan geen reet aan en van dat soort passeeracties waren er veel.
Klopt, maar ja dat soort acties had je ook in het DRS tijdperk en misschien ook nog wel daarvoor.quote:Op zondag 5 juli 2026 11:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ze hadden dit wel aan kunnen zien komen, maar ja luisteren naar coureurs doen ze niet graag en als ze dan fout zitten is het niet makkelijk bij te sturen omdat je dan met het politieke gekonkel zit.
Maar gisteren ook, als je ziet hoe makkelijk Antonelli Hamilton voorbij gaat, daar vind ik dan geen reet aan en van dat soort passeeracties waren er veel.
Dat is niet zo, je hebt nu soms 40kph verschil, die verschillen waren kleiner in de DRS tijd, niet dat ik dat ideaal vond, maar minder erg dan dit.quote:Op zondag 5 juli 2026 11:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Klopt, maar ja dat soort acties had je ook in het DRS tijdperk en misschien ook nog wel daarvoor.
Het leukste is naast elkaar de bocht door en dat zie je in de F2 dan weer veel
Maar weer met een compromis omdat Audi en Ferrari tegenstribbelden.quote:Op zondag 5 juli 2026 11:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het is een klein voordeel dat ze erop terugkomen.
Maar ja voordeel is je hebt meer gevechten. Je gaat het nooit perfect kunnen krijgen.quote:Op zondag 5 juli 2026 11:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is niet zo, je hebt nu soms 40kph verschil, die verschillen waren kleiner in de DRS tijd, niet dat ik dat ideaal vond, maar minder erg dan dit.
Beetje schone schijn gevechten, ik vind daar niet zo heel veel aan.quote:Op zondag 5 juli 2026 12:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Maar ja voordeel is je hebt meer gevechten. Je gaat het nooit perfect kunnen krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |