quote:
Strafrondjequote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:41 schreef Lenny77 het volgende:
Volgens mij heb ik weer door het slotje gepost
Wat een WAARDELOZE binnenkomerquote:
🤨quote:
Blijven doneren.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:41 schreef WAvanBuren het volgende:
FOK!forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen nog een keer.
(db:rollback:0)
Rokende servers.
Deze heb ik gezien!quote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:41 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]
Stukje kaas zou nu wel lekker zijn tijdens de pennalties
blijven donerenquote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:41 schreef WAvanBuren het volgende:
FOK!forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen nog een keer.
(db:rollback:0)
Rokende servers.
Nahquote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:41 schreef Red_85 het volgende:
Topickaap!!!
Ik wilde Kruled in de titel zetten.
Nu hoop ik dat Belgie degradeert!
Tenzij ze er 4 van de 5 missen!quote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:41 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
We mogen als Nederlanders niet lachen helaas
Ik kreeg laatst een kussen op mijn hoofd toen ik deze meme nadeed.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:41 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]
Stukje kaas zou nu wel lekker zijn tijdens de pennalties
quote:
Soms wel hoorquote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:42 schreef GGMM het volgende:
Ik dacht wel even oh dat is leuk maar toen bekeek ik wat topics en toen zag ik dat veel users échte problemen hebben en niet van het niveau "huisvrouw Grietje beantwoordt jouw vragen". Dus toen dacht ik laat maar
Dat is veel sherry...quote:
Ik vind het vooral altijd enorm zielig ja. Of het is getroll, dat hoop je soms maar.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:42 schreef GGMM het volgende:
Ik dacht wel even oh dat is leuk maar toen bekeek ik wat topics en toen zag ik dat veel users échte problemen hebben en niet van het niveau "huisvrouw Grietje beantwoordt jouw vragen". Dus toen dacht ik laat maar
Ik zie het probleem niet. Je bent hier wel bekend met users met échte problemen.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:42 schreef GGMM het volgende:
Je kunt nog altijd zelf zo een topic openen.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:42 schreef GGMM het volgende:
Dat hoop ik vaak maar ik vrees ervoor dat 90% echt isquote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind het vooral altijd enorm zielig ja. Of het is getroll, dat hoop je soms maar.
Dit was niet op de deklat.quote:
Ik ook, welkom.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik kom er net in voor de pingelreeks
Dit was een prima conversie ja.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:44 schreef PowerLoungen het volgende:
Doen geen achterlijke aanloopjes maar hun gewoon hunnie volksport.
Dit is meer een Seedorfje.quote:
Seedorfquote:
Jij kan weer andere dingen goed.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:44 schreef Lenny77 het volgende:
Dat had ik nog beter gedaan en ik kan er niks van
In het collectieve geheugen ging die bal huizenhoog over.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:45 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Stam raakte de lat (dat weet bijna niemand).
Een wat? Iemand die gewisseld is speciaal om een penal te scoren ofzo?quote:
idd had ook bij AZ gespeeldquote:
Klopt.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
In het collectieve geheugen ging die bal huizenhoog over.
Ja beetje raar verwoord. Laatste 7 geloof ik gemist.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Een wat? Iemand die gewisseld is speciaal om een penal te scoren ofzo?
Dit is inmiddels wel algemeen bekend toch?quote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:45 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Zelfs bij de spelers die meededen toen niet, werd ook nog benoemd bij die pingel van Tah.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is inmiddels wel algemeen bekend toch?
Hier in dit topic al een paar keer besproken.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is inmiddels wel algemeen bekend toch?
Ik wist datquote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:45 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Seedorf was nog al hoog. Stam niet toen iddquote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
In het collectieve geheugen ging die bal huizenhoog over.
Mag jij vinden.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik vind dat ze er vrije trappen reeksen moet van maken. Ze mogen de bal leggen op de 16 lijn. Dan is het minder een loterij en gaan de kwaliteiten van de spelers en doelmannen de doorslag geven
Die strandkeeper had m gepaktquote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:49 schreef BillDauterive het volgende:
Nou, die keeperswissel had niet gehoeven
Slaap lekkerquote:
Ja, nu makkelijk zeggenquote:
Was inderdaad niet zo moeilijk!quote:
Wat deed iequote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:52 schreef maxi-mus het volgende:
Als Krul dit had gedaan was van Gaal kapoet gemaakt.
Dan kijken we gezellig naar de grote Messi show.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:52 schreef GGMM het volgende:
Dit is over
Dit is uit
Bedankt voor de gezelligheid wederom
Ik zie jullie graag over een uur weer
Wat goed dat je infantino zijn nummer echt blijkt te hebben.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 15:06 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Ja hoor, ik weet dat Egypte sowieso gaat winnen. Heb net met Infantino gebeld en die heeft het zelf bevestigd dat er nog één Afrikaans land naar de volgende ronde moet.
Dat moet nog blijken.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:53 schreef Dr_Flash het volgende:
VOOR HET EERST is Australie uitgeschakeld door niet de latere wereldkampioen.
Mja tegen dan lig ik KO hoorquote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:52 schreef GGMM het volgende:
Dit is over
Dit is uit
Bedankt voor de gezelligheid wederom
Ik zie jullie graag over een uur weer
Dit is wel voorbarig, wie weet wordt Egypte wel wereldkampioenquote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:53 schreef Dr_Flash het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
quote:
Is nog niet bekendquote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja, dan maak je de volgende pingelnemers ook niet nerveus.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
En vooral ook veel te vroeg. Elke keer weer
quote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is wel voorbarig, wie weet wordt Egypte wel wereldkampioenNee iddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Horum omnium fortissimi sunt Belgae
Als Egypte wereldkampioen wordt laat ik een jaar lang mijn baard staan.quote:
Het is dan ook de KO fase, dus je kunt prima kijken.quote:
Hetzelfde als altijd.. Moe door werkquote:
Al snel zo'n 2mmquote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als Egypte wereldkampioen wordt laat ik een jaar lang mijn baard staan.
Mooi team dat Egypte. Spelen met heel hun hart.quote:
Dan kan je dus prima meekijken. Tot straks!quote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:55 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Hetzelfde als altijd.. Moe door werk
Vandaag dag 14.
Wel eindelijk gedaan.
Morgen 1 dag vrij![]()
quote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:56 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Dan kan je dus prima meekijken. Tot straks!
Staan of ook echt laten uitgroeien?quote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als Egypte wereldkampioen wordt laat ik een jaar lang mijn baard staan.
14 dagen achter elkaar werken, mag dat zomaar?quote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:55 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Hetzelfde als altijd.. Moe door werk
Vandaag dag 14.
Wel eindelijk gedaan.
Morgen 1 dag vrij![]()
In de zorg mag/kan/moet allesquote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
14 dagen achter elkaar werken, mag dat zomaar?
Niet meer posten in dit topic mensen.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 23:00 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik expres weer door het slotje ga posten
En schieten er 4 penalties achter elkaar in.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:56 schreef Perrin het volgende:
[..]
Mooi team dat Egypte. Spelen met heel hun hart.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |