Dan kijken we gezellig naar de grote Messi show.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:52 schreef GGMM het volgende:
Dit is over
Dit is uit
Bedankt voor de gezelligheid wederom
Ik zie jullie graag over een uur weer
Wat goed dat je infantino zijn nummer echt blijkt te hebben.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 15:06 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Ja hoor, ik weet dat Egypte sowieso gaat winnen. Heb net met Infantino gebeld en die heeft het zelf bevestigd dat er nog één Afrikaans land naar de volgende ronde moet.
Dat moet nog blijken.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:53 schreef Dr_Flash het volgende:
VOOR HET EERST is Australie uitgeschakeld door niet de latere wereldkampioen.
Mja tegen dan lig ik KO hoorquote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:52 schreef GGMM het volgende:
Dit is over
Dit is uit
Bedankt voor de gezelligheid wederom
Ik zie jullie graag over een uur weer
Dit is wel voorbarig, wie weet wordt Egypte wel wereldkampioenquote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:53 schreef Dr_Flash het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
quote:
Is nog niet bekendquote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja, dan maak je de volgende pingelnemers ook niet nerveus.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
En vooral ook veel te vroeg. Elke keer weer
quote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is wel voorbarig, wie weet wordt Egypte wel wereldkampioenNee iddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Horum omnium fortissimi sunt Belgae
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |