Blijven doneren.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:41 schreef WAvanBuren het volgende:
FOK!forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen nog een keer.
(db:rollback:0)
Rokende servers.
Deze heb ik gezien!quote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:41 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]
Stukje kaas zou nu wel lekker zijn tijdens de pennalties
blijven donerenquote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:41 schreef WAvanBuren het volgende:
FOK!forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen nog een keer.
(db:rollback:0)
Rokende servers.
Nahquote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:41 schreef Red_85 het volgende:
Topickaap!!!
Ik wilde Kruled in de titel zetten.
Nu hoop ik dat Belgie degradeert!
Tenzij ze er 4 van de 5 missen!quote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:41 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
We mogen als Nederlanders niet lachen helaas
Ik kreeg laatst een kussen op mijn hoofd toen ik deze meme nadeed.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:41 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]
Stukje kaas zou nu wel lekker zijn tijdens de pennalties
quote:
Soms wel hoorquote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:42 schreef GGMM het volgende:
Ik dacht wel even oh dat is leuk maar toen bekeek ik wat topics en toen zag ik dat veel users échte problemen hebben en niet van het niveau "huisvrouw Grietje beantwoordt jouw vragen". Dus toen dacht ik laat maar
Dat is veel sherry...quote:
Ik vind het vooral altijd enorm zielig ja. Of het is getroll, dat hoop je soms maar.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:42 schreef GGMM het volgende:
Ik dacht wel even oh dat is leuk maar toen bekeek ik wat topics en toen zag ik dat veel users échte problemen hebben en niet van het niveau "huisvrouw Grietje beantwoordt jouw vragen". Dus toen dacht ik laat maar
Ik zie het probleem niet. Je bent hier wel bekend met users met échte problemen.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:42 schreef GGMM het volgende:
Je kunt nog altijd zelf zo een topic openen.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:42 schreef GGMM het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |