Dat is veel sherry...quote:
Ik vind het vooral altijd enorm zielig ja. Of het is getroll, dat hoop je soms maar.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:42 schreef GGMM het volgende:
Ik dacht wel even oh dat is leuk maar toen bekeek ik wat topics en toen zag ik dat veel users échte problemen hebben en niet van het niveau "huisvrouw Grietje beantwoordt jouw vragen". Dus toen dacht ik laat maar
Ik zie het probleem niet. Je bent hier wel bekend met users met échte problemen.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:42 schreef GGMM het volgende:
Ik dacht wel even oh dat is leuk maar toen bekeek ik wat topics en toen zag ik dat veel users échte problemen hebben en niet van het niveau "huisvrouw Grietje beantwoordt jouw vragen". Dus toen dacht ik laat maar
Je kunt nog altijd zelf zo een topic openen.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:42 schreef GGMM het volgende:
Dat hoop ik vaak maar ik vrees ervoor dat 90% echt isquote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind het vooral altijd enorm zielig ja. Of het is getroll, dat hoop je soms maar.
Dit was niet op de deklat.quote:
Ik ook, welkom.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik kom er net in voor de pingelreeks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |