Ja, gewoon dom. Tielemans kon daar toch niet veel uitrichten.quote:Op donderdag 2 juli 2026 00:38 schreef TweedeKlum het volgende:
Hij raakt hem, onopzettelijk maar dat maakt niet uit.
Dat maak niet uit.quote:Op donderdag 2 juli 2026 00:38 schreef Richestorags het volgende:
Dat is toch geen penantie. Tielemans raakte de bal geeneens.
Ik zou hem wel willen knuffelenquote:Op donderdag 2 juli 2026 00:39 schreef GGMM het volgende:
PENALTY BELGIë GAAT WINNEN CAPU GAAT LOS NU
Uh.. keequote:Op donderdag 2 juli 2026 00:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik zou hem wel willen knuffelen
Mwoahquote:Op donderdag 2 juli 2026 00:39 schreef vul_maar_in het volgende:
leuk voor de belgen maar onterecht imho
Yup, het is een dubbeltje op z'n kant. Maar ze zwijnen wel ongelofelijk deze potquote:
je gaat wel denken hequote:Op donderdag 2 juli 2026 00:40 schreef Zorro het volgende:
Blijf het belachelijk vinden.
Je wil de bal trappen, iemand zet er gauw zijn been voor zonder iets te proberen verder en dan is het strafschop
Maakt niet uit of je de bal wil trappen, de speler of de doelpaal. Gaat om het resultaat...quote:Op donderdag 2 juli 2026 00:40 schreef Zorro het volgende:
Je wil de bal trappen, iemand zet er gauw zijn been voor zonder iets te proberen verder en dan is het strafschop
Met de beelden van de VAR was dat duidelijkquote:Op donderdag 2 juli 2026 00:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik snap niet dat je dit geen penalty vindt.
Nou zegquote:Op donderdag 2 juli 2026 00:41 schreef Kriegel het volgende:
Paar maagschoppen verkopen, wat een gek.
ja het was wel een schoffer zonder balcontact.quote:Op donderdag 2 juli 2026 00:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Met de beelden van de VAR was dat duidelijk
Ja dit is wel hinderlijk gedrag jaquote:Op donderdag 2 juli 2026 00:40 schreef GGMM het volgende:
Als ze nu weer zo kinderachtig gaan doen dan ga ik @:psvcl nog gelijk geven hoor
Dit dusquote:Op donderdag 2 juli 2026 00:40 schreef Zorro het volgende:
quote:
Je kent de regels niet.quote:Op donderdag 2 juli 2026 00:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wel weer een onterechte penalty sorry.
Gefeliciteerd mijn zuiderburenquote:Op donderdag 2 juli 2026 00:42 schreef Lenny77 het volgende:
DOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOR
Nederland doet gewoon hetzelfde.quote:Op donderdag 2 juli 2026 00:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja dit is wel hinderlijk gedrag ja
Wat een klassieker dit.quote:Op donderdag 2 juli 2026 00:26 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
geluk moet je hebben in een toernooi
Geluk hebben dat de tegenstander er na 70 minuten mee ophoudt?quote:
Hij zit weer te stokeren.quote:Op donderdag 2 juli 2026 00:43 schreef Slobeend het volgende:
Het was enorm licht @:dombo , zo overduidelijk echt niet.
Hou het toch bij F1quote:Op donderdag 2 juli 2026 00:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ach als het NL was was het wel terechtquote:Op donderdag 2 juli 2026 00:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hier komt wat frustratie naar buiten.quote:Op donderdag 2 juli 2026 00:43 schreef Lenny77 het volgende:
België is stom
België kan niets
Senegal is goed
BLA BLA BLA BLA
WE ZIJN DOOOOOOOOOOOOOOOOORRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
Dat klopt. Maar vind het alsnog onterecht.quote:
Hij raakt hem toch gewoon flink vlak voordat de bal komt?quote:Op donderdag 2 juli 2026 00:43 schreef Slobeend het volgende:
Drankje te veel op? Dit was echt niet best. Op deze manier word je tegen de VS weggespeeldquote:Op donderdag 2 juli 2026 00:43 schreef Lenny77 het volgende:
België is stom
België kan niets
Senegal is goed
BLA BLA BLA BLA
WE ZIJN DOOOOOOOOOOOOOOOOORRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
Ach Slobeendquote:Op donderdag 2 juli 2026 00:43 schreef Slobeend het volgende:
Het was een halfje. En blij voor jullie kado. maar ik wilde pingels.quote:Op donderdag 2 juli 2026 00:44 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ach als het NL was was het wel terecht
Zo redeneren alleen Max supportersquote:Op donderdag 2 juli 2026 00:44 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ach als het NL was was het wel terecht
Ja, tuurlijk.quote:Op donderdag 2 juli 2026 00:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hij raakt hem toch gewoon flink vlak voordat de bal komt?
Nee niet flink.quote:Op donderdag 2 juli 2026 00:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat ja.quote:Op donderdag 2 juli 2026 00:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Fifa Belgiëquote:
Neuhquote:Op donderdag 2 juli 2026 00:44 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Hier komt wat frustratie naar buiten.
Inzakken is inpakken dit WK.quote:Op donderdag 2 juli 2026 00:44 schreef Toby56 het volgende:
Bij de herhaling kreeg ik wel begrip voor een eventuele pingel.
Daarnaast heeft Senegal, niet als eerste team in dit toernooi, dit over zichzelf afgeroepen.
Ze zijn beter, ze kunnen geweldig ballen en aanvallen, en ze kiezen, na de 2-0, voor gemakzuchtig inzakken.
FOUT.
Dat zie je dan wel weer. Was al het hele toernooi niet best.quote:Op donderdag 2 juli 2026 00:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Drankje te veel op? Dit was echt niet best. Op deze manier word je tegen de VS weggespeeld
Dit is wel ongeveer de strekking en België leek er eigenlijk geen gebruik van te kunnen maken, maar opeens ging het toch misquote:Op donderdag 2 juli 2026 00:44 schreef Toby56 het volgende:
Daarnaast heeft Senegal, niet als eerste team in dit toernooi, dit over zichzelf afgeroepen.
Ze zijn beter, ze kunnen geweldig ballen en aanvallen, en ze kiezen, na de 2-0, voor gemakzuchtig inzakken.
FOUT.
Ik heb nu ook een halfjequote:Op donderdag 2 juli 2026 00:44 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Het was een halfje. En blij voor jullie kado. maar ik wilde pingels.
Ik drink geen alcoholquote:Op donderdag 2 juli 2026 00:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Drankje te veel op? Dit was echt niet best. Op deze manier word je tegen de VS weggespeeld
Vooral onderconcentratie zoals die 2-1 viel.quote:Op donderdag 2 juli 2026 00:44 schreef Toby56 het volgende:
FOUT.
Het is maar Belgiequote:Op donderdag 2 juli 2026 00:45 schreef TheVulture het volgende:
Je zult in minuut 84 zijn gaan pitten
Nee niet flink.quote:Op donderdag 2 juli 2026 00:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Rot toch op.quote:Op donderdag 2 juli 2026 00:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Er zitten echt users in dit topic die er geen bal van begrijpen.
Het is geen NFL.
Dat maakt ook niet uit, leer de regels.quote:Op donderdag 2 juli 2026 00:46 schreef raptorix het volgende:
Misschien raakt hij hem ligt, maar word vergeten dat die bal er al voorbij was, hij had die bal sowieso niet gehad.
8 minuten xtime in 15 min overtime?quote:Op donderdag 2 juli 2026 00:46 schreef Halcon het volgende:
Zou deze penalty onderdeel zijn van een groot complot om Messi straks weer met de wereldbeker te laten zwaaien?
Dat maakt geen bal uit. Des te dommer is die actie van die verdediger.quote:Op donderdag 2 juli 2026 00:46 schreef raptorix het volgende:
Misschien raakt hij hem licht, maar word vergeten dat die bal er al voorbij was, hij had die bal sowieso niet gehad.
Dat dacht ik eerst ook.quote:Op donderdag 2 juli 2026 00:46 schreef raptorix het volgende:
Misschien raakt hij hem licht, maar word vergeten dat die bal er al voorbij was, hij had die bal sowieso niet gehad.
Het is de derde verlengingquote:Op donderdag 2 juli 2026 00:47 schreef Lenny77 het volgende:
Waarom is het godverdomme nog niet gedaan???
Gaat uwen smoel wassen!quote:Op donderdag 2 juli 2026 00:47 schreef Lenny77 het volgende:
Waarom is het godverdomme nog niet gedaan???
Achja mag het een keertje, de gouden generatie had altijd pech.quote:Op donderdag 2 juli 2026 00:48 schreef WAvanBuren het volgende:
België heeft alle geluk van de wereld.
Gefeliciteerd !quote:Op donderdag 2 juli 2026 00:49 schreef Lenny77 het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Het was een vaststelling, geen oordeel.quote:Op donderdag 2 juli 2026 00:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Achja mag het een keertje, de gouden generatie had altijd pech.
Wel de niet-Afrikaanse kampioenquote:Op donderdag 2 juli 2026 00:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bijzonder.
Ik heb hier niet de wereldkampioen aan het werk gezien.
Word maar lekker in de volgende ronde geslacht. Man man manquote:Op donderdag 2 juli 2026 00:50 schreef xzaz het volgende:
Gefeliciteerd Belgen. Het is jullie gegund.
quote:Op donderdag 2 juli 2026 00:50 schreef GGMM het volgende:
Héhé
Welterusten allemaal bedankt voor de gezelligheid gefeliciteerd belgen
Het was een leuke match, geen goede.quote:Op donderdag 2 juli 2026 00:50 schreef Lenny77 het volgende:
ge kunt allemaal zeggen wat ge wilt maar dit was geen slechte match
Je kunt van de Belgen zeggen wat je wilt, maar ze beantwoorden het inzakken van Senegal in de verlenging niet met zelf inzakken. Gelukkig maar... voor de wedstrijd, en voor henzelf.quote:Op donderdag 2 juli 2026 00:49 schreef SamCooke het volgende:
Wel weer een klassieker. Waar zijn de tijden gebleven dat de KO wedstrijden allemaal laf afwachten waren?
Bij Slobeend is dat niet zo moeilijk.quote:Op donderdag 2 juli 2026 00:50 schreef GGMM het volgende:
Oh en Slobeend en 3rr0r waren woest dat was genieten
Hoe is het in de kont van Lenny?quote:Op donderdag 2 juli 2026 00:50 schreef GGMM het volgende:
Ja kan.quote:Op donderdag 2 juli 2026 00:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Word maar lekker in de volgende ronde geslacht. Man man man
Ditquote:Op donderdag 2 juli 2026 00:50 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Het was een leuke match, geen goede.
Fatima Moreira?quote:Op donderdag 2 juli 2026 00:52 schreef Toby56 het volgende:
Terechte complimenten voor Moreira.
Begon wat egoïstisch, had ook een kaart verdiend, maar deed z'n stinkende best en was verdraaid gevaarlijk.
Mementoquote:
Zondag 16:00. Ben er zeker bij. Silverstonequote:
De emoties namen het over nadat ik beledigd werd door dombo. Maar na het fluitsignaal is alles weer vergeven.quote:Op donderdag 2 juli 2026 00:50 schreef GGMM het volgende:
AWWW LIEFquote:Op donderdag 2 juli 2026 00:52 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
@:Lenny77
Ik neem mijn woorden over het niet verder zijn in de finale terug
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |