Geluk hebben dat de tegenstander er na 70 minuten mee ophoudt?quote:
Hij zit weer te stokeren.quote:Op donderdag 2 juli 2026 00:43 schreef Slobeend het volgende:
Het was enorm licht @:dombo , zo overduidelijk echt niet.
Hou het toch bij F1quote:Op donderdag 2 juli 2026 00:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wel weer een onterechte penalty sorry.
Ach als het NL was was het wel terechtquote:Op donderdag 2 juli 2026 00:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wel weer een onterechte penalty sorry.
Hier komt wat frustratie naar buiten.quote:Op donderdag 2 juli 2026 00:43 schreef Lenny77 het volgende:
België is stom
België kan niets
Senegal is goed
BLA BLA BLA BLA
WE ZIJN DOOOOOOOOOOOOOOOOORRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
Dat klopt. Maar vind het alsnog onterecht.quote:
Hij raakt hem toch gewoon flink vlak voordat de bal komt?quote:Op donderdag 2 juli 2026 00:43 schreef Slobeend het volgende:
Drankje te veel op? Dit was echt niet best. Op deze manier word je tegen de VS weggespeeldquote:Op donderdag 2 juli 2026 00:43 schreef Lenny77 het volgende:
België is stom
België kan niets
Senegal is goed
BLA BLA BLA BLA
WE ZIJN DOOOOOOOOOOOOOOOOORRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
Ach Slobeendquote:Op donderdag 2 juli 2026 00:43 schreef Slobeend het volgende:
Het was een halfje. En blij voor jullie kado. maar ik wilde pingels.quote:Op donderdag 2 juli 2026 00:44 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ach als het NL was was het wel terecht
Zo redeneren alleen Max supportersquote:Op donderdag 2 juli 2026 00:44 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ach als het NL was was het wel terecht
Ja, tuurlijk.quote:Op donderdag 2 juli 2026 00:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hij raakt hem toch gewoon flink vlak voordat de bal komt?
Nee niet flink.quote:Op donderdag 2 juli 2026 00:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat ja.quote:Op donderdag 2 juli 2026 00:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Fifa Belgiëquote:
Neuhquote:Op donderdag 2 juli 2026 00:44 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Hier komt wat frustratie naar buiten.
Inzakken is inpakken dit WK.quote:Op donderdag 2 juli 2026 00:44 schreef Toby56 het volgende:
Bij de herhaling kreeg ik wel begrip voor een eventuele pingel.
Daarnaast heeft Senegal, niet als eerste team in dit toernooi, dit over zichzelf afgeroepen.
Ze zijn beter, ze kunnen geweldig ballen en aanvallen, en ze kiezen, na de 2-0, voor gemakzuchtig inzakken.
FOUT.
Dat zie je dan wel weer. Was al het hele toernooi niet best.quote:Op donderdag 2 juli 2026 00:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Drankje te veel op? Dit was echt niet best. Op deze manier word je tegen de VS weggespeeld
Dit is wel ongeveer de strekking en België leek er eigenlijk geen gebruik van te kunnen maken, maar opeens ging het toch misquote:Op donderdag 2 juli 2026 00:44 schreef Toby56 het volgende:
Daarnaast heeft Senegal, niet als eerste team in dit toernooi, dit over zichzelf afgeroepen.
Ze zijn beter, ze kunnen geweldig ballen en aanvallen, en ze kiezen, na de 2-0, voor gemakzuchtig inzakken.
FOUT.
Ik heb nu ook een halfjequote:Op donderdag 2 juli 2026 00:44 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Het was een halfje. En blij voor jullie kado. maar ik wilde pingels.
Ik drink geen alcoholquote:Op donderdag 2 juli 2026 00:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Drankje te veel op? Dit was echt niet best. Op deze manier word je tegen de VS weggespeeld
Vooral onderconcentratie zoals die 2-1 viel.quote:Op donderdag 2 juli 2026 00:44 schreef Toby56 het volgende:
FOUT.
Het is maar Belgiequote:Op donderdag 2 juli 2026 00:45 schreef TheVulture het volgende:
Je zult in minuut 84 zijn gaan pitten
Nee niet flink.quote:Op donderdag 2 juli 2026 00:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Rot toch op.quote:Op donderdag 2 juli 2026 00:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Er zitten echt users in dit topic die er geen bal van begrijpen.
Het is geen NFL.
Dat maakt ook niet uit, leer de regels.quote:Op donderdag 2 juli 2026 00:46 schreef raptorix het volgende:
Misschien raakt hij hem ligt, maar word vergeten dat die bal er al voorbij was, hij had die bal sowieso niet gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |