verlorenquote:Op woensdag 1 juli 2026 23:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit begint een klein beetje zielig te worden maat
En met begint een klein beetje bedoel ik dat het al langere tijd extreem sneu is.
Je hebt verloren, neem het als een man en move on. Moet je ook leren in je leven
Ik spreek louter zuivere taal.quote:Op woensdag 1 juli 2026 23:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh, sloeg dat daarop
Ik dacht dat je weer wartaal uitsloeg
Als je voor België bent moet je gewoon stoppen met kijken.quote:Op woensdag 1 juli 2026 23:58 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
mijn sarcasme meter is kapot dank je wel.
Leren broek aan ouwe geilneef?quote:Op woensdag 1 juli 2026 23:56 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ik ga morgen een dagje toeren op de motort.
quote:Op woensdag 1 juli 2026 23:59 schreef vul_maar_in het volgende:
Nu al een legendarische pot voor de belgen.
quote:Op woensdag 1 juli 2026 23:59 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ah, jij hebt ook die foto’s van @:Lenny77 gekregen?
Koumaquote:Op woensdag 1 juli 2026 23:58 schreef WheeledWarrior het volgende:
Heet de bondscoach van Senegal ook Koeman? Beetje wedstrijden weggeven vlak voor tijd.
Via de Google Drivequote:Op woensdag 1 juli 2026 23:59 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Wil je als FA iets meer interesse tonen in je users?quote:Op woensdag 1 juli 2026 23:59 schreef GGMM het volgende:
Arme @:pisces29 mist dit allemaal
En mogelijk @:maxi-mus ook maar ik had eigenlijk niet helemaal begrepen of hij nou ergens anders ging kijken of er helemaal niet was
Mumford & Sons concert.quote:Op woensdag 1 juli 2026 23:59 schreef GGMM het volgende:
Arme @:pisces29 mist dit allemaal
En mogelijk @:maxi-mus ook maar ik had eigenlijk niet helemaal begrepen of hij nou ergens anders ging kijken of er helemaal niet was
Nee, dat zit niet lekker.quote:
Ahquote:
Pingels.quote:
Heeft ze haar tieten weer eens laten zien?quote:Op woensdag 1 juli 2026 23:59 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Verlengen en penalty'squote:
half uur doorgaan. Pienals. Belgje door.quote:
Kloptquote:Op donderdag 2 juli 2026 00:01 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik heb 2-2 in mijn Scorito pool maar dat geldt pas na 120 minuten volgens mij.
Bohhhhh wan vies dingquote:Op donderdag 2 juli 2026 00:01 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Heeft ze haar tieten weer eens laten zien?
Verdomme, nou ja wekker om 7:55 zetten.quote:Op donderdag 2 juli 2026 00:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Verlengen en penalty's
We zitten hier tot 03:00
Nee serieus, is het klaar? Of komt er nog iets?quote:
Ontzettend gezelligquote:Op donderdag 2 juli 2026 00:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Verlengen en penalty's
We zitten hier tot 03:00
Ben jij zo’n tokkie die de hele wijk laat weten dat die een motor heeft door er een partij teringherrie mee te maken?quote:Op woensdag 1 juli 2026 23:56 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
zou ik liegen?quote:Op donderdag 2 juli 2026 00:01 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nee serieus, is het klaar? Of komt er nog iets?
(ben geen voetbalmens)
Dat weet je goed te verbergenquote:Op donderdag 2 juli 2026 00:01 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
(ben geen voetbalmens)
@GGMM moet je echt iets meer gaan introduceren in het voetbal.quote:Op donderdag 2 juli 2026 00:01 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
(ben geen voetbalmens)
Dit was het. Volgende week de returnquote:Op donderdag 2 juli 2026 00:01 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
(ben geen voetbalmens)
Ik ook, sta bovenaan met 3003 puntenquote:Op donderdag 2 juli 2026 00:01 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik heb 2-2 in mijn Scorito pool maar dat geldt pas na 120 minuten volgens mij.
Integendeel.quote:Op donderdag 2 juli 2026 00:01 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ben jij zo’n tokkie die de hele wijk laat weten dat die een motor heeft door er een partij teringherrie mee te maken?
Ouwe FA-cup.quote:Op donderdag 2 juli 2026 00:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dit was het. Volgende week de return
Nouri in de zijspan?quote:Op woensdag 1 juli 2026 23:56 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
TweedeKlum on tour allenquote:Op donderdag 2 juli 2026 00:01 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ben jij zo’n tokkie die de hele wijk laat weten dat die een motor heeft door er een partij teringherrie mee te maken?
Je bent Belg, DIT KAN NIETquote:
Met je MacBookquote:Op donderdag 2 juli 2026 00:01 schreef Solotovski het volgende:
Wat fijn dat ze meteen naar de studio gaan ipv naar een reclameblok
NOS
De Belg
Nog een half uurtje (plus eventuele penalty's)quote:
Joh ik ben al 12 dagen aan een stuk aan het werken.. moet er nog 2 en heb alleen maar zaterdag vrijquote:
The Last of Us.quote:Op donderdag 2 juli 2026 00:04 schreef Toby56 het volgende:
Seattle.
Toch een beetje een zwak voor.
Twin Peaks... grunge... van die dingen.
En fraud Bill.quote:Op donderdag 2 juli 2026 00:04 schreef Toby56 het volgende:
Seattle.
Toch een beetje een zwak voor.
Twin Peaks... grunge... van die dingen.
Appels plukken houdt niet op.quote:Op donderdag 2 juli 2026 00:04 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Joh ik ben al 12 dagen aan een stuk aan het werken.. moet er nog 2 en heb alleen maar zaterdag vrij
joh 1 keer verkenkerd op je werk kan wel.quote:Op donderdag 2 juli 2026 00:04 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Joh ik ben al 12 dagen aan een stuk aan het werken.. moet er nog 2 en heb alleen maar zaterdag vrij
we zijn wel heel preuts geworden jaquote:Op donderdag 2 juli 2026 00:05 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Fa reclames godverdomme. man man man, wat hadden we het goed.
Ik geef het maar meteen toe: mijn kennis mbt tv-series is enorm beperkt.quote:
Dat ben ik al 10 dagenquote:Op donderdag 2 juli 2026 00:06 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
joh 1 keer verkenkerd op je werk kan wel.
Kunnen ze niet gewoon een pallet sorteermachine kopen?quote:Op donderdag 2 juli 2026 00:04 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Twin Peaks genotquote:Op donderdag 2 juli 2026 00:06 schreef Toby56 het volgende:
0s.gif
Op donderdag 2 juli 2026 00:05 schreef Zipportal het volgende:
Dat zou je denken.. maar neeeeeeequote:Op donderdag 2 juli 2026 00:06 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Kunnen ze niet gewoon een pallet sorteermachine kopen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |