verlorenquote:Op woensdag 1 juli 2026 23:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit begint een klein beetje zielig te worden maat
En met begint een klein beetje bedoel ik dat het al langere tijd extreem sneu is.
Je hebt verloren, neem het als een man en move on. Moet je ook leren in je leven
Ik spreek louter zuivere taal.quote:Op woensdag 1 juli 2026 23:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh, sloeg dat daarop
Ik dacht dat je weer wartaal uitsloeg
Als je voor België bent moet je gewoon stoppen met kijken.quote:Op woensdag 1 juli 2026 23:58 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
mijn sarcasme meter is kapot dank je wel.
Leren broek aan ouwe geilneef?quote:Op woensdag 1 juli 2026 23:56 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ik ga morgen een dagje toeren op de motort.
quote:Op woensdag 1 juli 2026 23:59 schreef vul_maar_in het volgende:
Nu al een legendarische pot voor de belgen.
quote:Op woensdag 1 juli 2026 23:59 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ah, jij hebt ook die foto’s van @:Lenny77 gekregen?
Koumaquote:Op woensdag 1 juli 2026 23:58 schreef WheeledWarrior het volgende:
Heet de bondscoach van Senegal ook Koeman? Beetje wedstrijden weggeven vlak voor tijd.
Via de Google Drivequote:Op woensdag 1 juli 2026 23:59 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ah, jij hebt ook die foto’s van @:Lenny77 gekregen?
Wil je als FA iets meer interesse tonen in je users?quote:Op woensdag 1 juli 2026 23:59 schreef GGMM het volgende:
Arme @:pisces29 mist dit allemaal
En mogelijk @:maxi-mus ook maar ik had eigenlijk niet helemaal begrepen of hij nou ergens anders ging kijken of er helemaal niet was
Mumford & Sons concert.quote:Op woensdag 1 juli 2026 23:59 schreef GGMM het volgende:
Arme @:pisces29 mist dit allemaal
En mogelijk @:maxi-mus ook maar ik had eigenlijk niet helemaal begrepen of hij nou ergens anders ging kijken of er helemaal niet was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |