Slapjanusquote:
Die ligt strontbezopen onder tafel van ellende na de 2-0 en heeft de doelpunten helemaal niet meegemaaktquote:Op woensdag 1 juli 2026 23:53 schreef GGMM het volgende:
Ik vind dit zo leuk voor @:capuchon_jongen
Wat een leuke avond zal hij hebben (dit is tijdens 2-2, mocht het 2-3 worden dan niet natuurlijk)
capu drinkt ranjaquote:Op woensdag 1 juli 2026 23:54 schreef Zorro het volgende:
[..]
Die ligt strontbezopen onder tafel van ellende na de 2-0 en heeft de doelpunten helemaal niet meegemaakt
of gewoon van het veld lopenquote:Op woensdag 1 juli 2026 23:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Senegal moet overleven tot de verlenging.
Nou nou nouquote:Op woensdag 1 juli 2026 23:54 schreef PzKpfw het volgende:
Zul je zien dat die vieze kutBelgen met geluk wel weer doorgaan![]()
Zeer waarschijnlijk scenarioquote:Op woensdag 1 juli 2026 23:54 schreef Zorro het volgende:
[..]
Die ligt strontbezopen onder tafel van ellende na de 2-0 en heeft de doelpunten helemaal niet meegemaakt
Het zit je ontzettend dwars.quote:
Heeft de FOK!Fotograaf foto's?quote:Op woensdag 1 juli 2026 23:54 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat werd ook 3-2quote:Op woensdag 1 juli 2026 23:55 schreef Poepz0r het volgende:
België op het wk toen tegen Japan vibes. Stukje comeback
Ja ik ook, morgen weer vroeg op.quote:
Dit begint een klein beetje zielig te worden maatquote:
Ik ook, maar ik kan dit nu geen gedag zeggenquote:Op woensdag 1 juli 2026 23:56 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Sommige mensen moeten morgenochtend werken.
P I Ciss 29?quote:
Ik ga morgen een dagje toeren op de motort.quote:Op woensdag 1 juli 2026 23:56 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Sommige mensen moeten morgenochtend werken.
Oh, sloeg dat daaropquote:
Die 2-2 was al de climax dus kan alleen maar slechter worden. Goede keusquote:
doet ie anders nooitquote:Op woensdag 1 juli 2026 23:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh, sloeg dat daarop
Ik dacht dat je weer wartaal uitsloeg
mijn sarcasme meter is kapot dank je wel.quote:Op woensdag 1 juli 2026 23:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Die 2-2 was al de climax dus kan alleen maar slechter worden. Goede keus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |