Dat weet je goed te verbergenquote:Op donderdag 2 juli 2026 00:01 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nee serieus, is het klaar? Of komt er nog iets?
(ben geen voetbalmens)
@GGMM moet je echt iets meer gaan introduceren in het voetbal.quote:Op donderdag 2 juli 2026 00:01 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
(ben geen voetbalmens)
Dit was het. Volgende week de returnquote:Op donderdag 2 juli 2026 00:01 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
(ben geen voetbalmens)
Ik ook, sta bovenaan met 3003 puntenquote:Op donderdag 2 juli 2026 00:01 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik heb 2-2 in mijn Scorito pool maar dat geldt pas na 120 minuten volgens mij.
Integendeel.quote:Op donderdag 2 juli 2026 00:01 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ben jij zo’n tokkie die de hele wijk laat weten dat die een motor heeft door er een partij teringherrie mee te maken?
Ouwe FA-cup.quote:Op donderdag 2 juli 2026 00:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dit was het. Volgende week de return
Nouri in de zijspan?quote:Op woensdag 1 juli 2026 23:56 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ik ga morgen een dagje toeren op de motort.
TweedeKlum on tour allenquote:Op donderdag 2 juli 2026 00:01 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ben jij zo’n tokkie die de hele wijk laat weten dat die een motor heeft door er een partij teringherrie mee te maken?
Je bent Belg, DIT KAN NIETquote:
Met je MacBookquote:Op donderdag 2 juli 2026 00:01 schreef Solotovski het volgende:
Wat fijn dat ze meteen naar de studio gaan ipv naar een reclameblok
NOS
De Belg
Nog een half uurtje (plus eventuele penalty's)quote:
Joh ik ben al 12 dagen aan een stuk aan het werken.. moet er nog 2 en heb alleen maar zaterdag vrijquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |