Verrekquote:Op dinsdag 30 juni 2026 22:47 schreef GGMM het volgende:
al die "Oh huhhuh de VS speelt tegen 2 landen!!" comments
Fijn dat je hem dan nu alvast maaktquote:Op dinsdag 30 juni 2026 22:47 schreef GGMM het volgende:
Gelukkig is dit om 02:00 dan hoef ik al die "Oh huhhuh de VS speelt tegen 2 landen!!" comments niet te zien.
Ze winnen dit ook wel zonder hulp van de FIFA. Bosnie maakte nu niet echt een geweldige indruk tot nu toe.quote:Op donderdag 2 juli 2026 00:54 schreef 3rr0r het volgende:
Dit moet de VS natuurlijk winnen van MAFIFA
Dat probeert Bosnie meestal eigenlijk vooral niet. En dat zullen ze nu ook weer niet doen.quote:Op donderdag 2 juli 2026 01:24 schreef Boswachtertje het volgende:
Om even in de sfeer te komen
Bekijk deze YouTube-video
Zou mooi zijn als Bosnië er echt een wedstrijd van kan maken..
Ze zijn in alle staten.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 22:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar goed, Bosnië speelt tegen 52 verschillende staten, da's al helemaal oneerlijk
ja denk dat je gelijk hebt.. toch blijft het een lekker nummertjequote:Op donderdag 2 juli 2026 01:26 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat probeert Bosnie meestal eigenlijk vooral niet. En dat zullen ze nu ook weer niet doen.
die Amerikanen walsen over die Ottomaantjes heen dat het een lust is.quote:Op donderdag 2 juli 2026 01:36 schreef SamCooke het volgende:
Dat ik ooit nog eens voor Bosnië zou zijn, het moet niet gekker worden.
Is er nog ergens een kroonprins in Amerika?quote:Op donderdag 2 juli 2026 01:37 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
die walsen over die ottomaantjes heen dat het een lust is.
*ervan uitgaande dat de trainer het ze uitlegt uiteraard.
Eddy murphy?quote:Op donderdag 2 juli 2026 01:38 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Is er nog ergens een kroonprins in Amerika?
Meestal geen goede combi met Bosniërs, dus hou hem binnen.quote:
quote:Op donderdag 2 juli 2026 01:57 schreef 3rr0r het volgende:
Jeetje wat slecht in beeld gebracht die flyover, schande
reeds besproken maar idd spuuglelijk.quote:Op donderdag 2 juli 2026 02:06 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]![]()
Fucking lelijke shirts inderdaad.
Bosnië is dan ook mokerslacht.quote:
Moeimakers zijn het.quote:Op donderdag 2 juli 2026 02:28 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Jij gaat liever met huisvrouwen in discussie.
quote:Op donderdag 2 juli 2026 02:32 schreef 3rr0r het volgende:
Fluit is niet hard genoeg of ze denken dat het een fluit is om de goal te vieren
Was net bijna een knockout van die spelerquote:Op donderdag 2 juli 2026 02:50 schreef vul_maar_in het volgende:
Beide ploegen weten dat dit de knockout fase is toch?
Maar even serieus, wat zou dat kosten om daar een ex-voetballer zo’n wedstrijd te laten “analyseren”? ¤10.000-¤15.000 per wedstrijd?quote:
Zoiets, maar goed zal voornamelijk om kosten erom heen gaan, vind het beetje makkelijk om het op bezuinigingen te gooien.quote:Op donderdag 2 juli 2026 03:09 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Maar even serieus, wat zou dat kosten om daar een ex-voetballer zo’n wedstrijd te laten “analyseren”? ¤10.000-¤15.000 per wedstrijd?
Serious foul ofzoquote:Op donderdag 2 juli 2026 03:30 schreef raptorix het volgende:
Wat zegt ie nou? Commited zero zero faul?
Volgens mij is dat niet meer het critereum, als je een actie maakt moet je rekening houden met de gevolgen zelfs als er geen intentie is, ik vind het ook niet echt een fijne regel.quote:Op donderdag 2 juli 2026 03:30 schreef TAmaru het volgende:
naja de commentator is het niet met mij eens, maar was toch totaal geen opzet joh
Omdat Nike/Adidas/Pauper Horloge Merk.quote:Op donderdag 2 juli 2026 03:31 schreef Toine51 het volgende:
Als dit rood is....
Waarom heeft die schijt Messi dan geen donkerrood gekregen?
Omdat Messiquote:Op donderdag 2 juli 2026 03:31 schreef Toine51 het volgende:
Als dit rood is....
Waarom heeft die schijt Messi dan geen donkerrood gekregen?
toch vreemd. het lijkt ook van de blessure af te hangen bij de tegenstander. dus als zijn enkel per ongeluk dubbel klapt, dan is het rood, maar als die niet was dubbel geklapt, had hij misschien geen kaart gehad. vreemd criterium hoor.quote:Op donderdag 2 juli 2026 03:31 schreef raptorix het volgende:
[..]
Volgens mij is dat niet meer het critereum, als je een actie maakt moet je rekening houden met de gevolgen zelfs als er geen intentie is, ik vind het ook niet echt een fijne regel.
Ach ja bij al die penalty's waarbij de speler helemaal geen intentie had om de bal met z'n arm te spelen is het ook kut.quote:Op donderdag 2 juli 2026 03:33 schreef TAmaru het volgende:
[..]
toch vreemd. het lijkt ook van de blessure af te hangen bij de tegenstander. dus als zijn enkel per ongeluk dubbel klapt, dan is het rood, maar als die niet was dubbel geklapt, had hij misschien geen kaart gehad. vreemd criterium hoor.
vind ik toch wel een ander verhaal, omdat het daar gaat om het eventueel benemen van een scoringskans. dus dan vind ik een penalty wel logisch. maar je geeft ook niet voor elk per ongeluk hands-geval in het strafschopgebied een rode kaart toch. alleen als het bewust was en een scoringskans belet.quote:Op donderdag 2 juli 2026 03:35 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ach ja bij al die penalty's waarbij de speler helemaal geen intentie had om de bal met z'n arm te spelen is het ook kut.
Die Bosnier z'n enkel/been is toch naar de klote, dat is ook flink van invloed, net als het ontnemen van een scoringskans. Bovendien is dat hands lang niet altijd 'een bal voorkomen het doel in te laten gaan', maar gewoon ergens in het strafschopgebied.quote:Op donderdag 2 juli 2026 03:37 schreef TAmaru het volgende:
[..]
vind ik toch wel een ander verhaal, omdat het daar gaat om het eventueel benemen van een scoringskans. dus dan vind ik een penalty wel logisch. maar je geeft ook niet voor elk per ongeluk hands-geval in het strafschopgebied een rode kaart toch. alleen als het bewust was en een scoringskans belet.
tsja ik vind het dan als algemene regel dat het dan een penalty is wel logischquote:Op donderdag 2 juli 2026 03:38 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Die Bosnier z'n enkel/been is toch naar de klote, dat is ook flink van invloed, net als het ontnemen van een scoringskans. Bovendien is dat hands lang niet altijd 'een bal voorkomen het doel in te laten gaan', maar gewoon ergens in het strafschopgebied.
Heeft ze inmiddels tieten of hebben de kinderen de fles gekregen?quote:Op donderdag 2 juli 2026 03:46 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Als je nu googled krijg je vooral foto's met kinderen en man
In Zwitserland mogen ze vroeg opstaan ja, tegen Algerije, yay.quote:Op donderdag 2 juli 2026 04:09 schreef superniger het volgende:
De wedstrijden van morgen zijn om 21:00, 01:00 en 05:00
Ik heb haar nooit iets zinnigs horen zeggen, maar om nou te zeggen dat er poep uit komt…quote:
Het kwam eerder onbeholpen over dan echt bewust, maar de intentie is op beelden niet altijd volledig te beoordelen. Dus dat blijft altijd lastig.quote:Op donderdag 2 juli 2026 09:42 schreef silverhill het volgende:
Die rode kaart is een mooi discussiepunt. Ik neig eigenlijk ook naar ongelukkig, dus max geel. Aan de andere kant is het wel wat onbesuisd. Een rode kaart is wel heel erg op basis van gevolgen in plaats van de actie zelf en intentie.
Al kun je ook denken van, en dat is volgens mij iets wat Co Adriaanse ooit opperde, dat bij een blessure de veroorzaker er van net zo lang aan de kant blijft als de geblesseerde. Gedurende de wedstrijd denk ik dan, anders zou Balogun in dit geval waarschijnlijk een paar maanden geschorst zijn
Dat is sowieso niet verkeerd.quote:
Stukje corruptie.quote:Op zondag 5 juli 2026 19:14 schreef OmniRocket het volgende:
Fifa heft schorsing op van Balogun. Een maat wilde hem in zijn scorito, maar ik wees hem op de rode kaart. Zou wat zijn als hij nu scoort.
https://nos.nl/artikel/26(...)r-geschorste-balogun
Lijkt me ook wel terecht. Dit is vrij uniek.quote:Op zondag 5 juli 2026 19:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik zie nu dat jullie heel boos zijn ja.
Corruptie in het volle daglicht.quote:Op zondag 5 juli 2026 19:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Trump heeft de FIFA bedankt.
Wat vinden we hiervan?
Een rode kaart seponeren is niet bepaald uniek, wel WK-technisch gezien natuurlijk. Had er niet zoveel moeite mee gehad.quote:Op zondag 5 juli 2026 19:47 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel terecht. Dit is vrij uniek.
Vermoeden van?quote:
Donald Trump heeft de Belgen in de poep genomenquote:Op zondag 5 juli 2026 20:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Een rode kaart seponeren is niet bepaald uniek, wel WK-technisch gezien natuurlijk. Had er niet zoveel moeite mee gehad.
Maar na het zien van de beelden was het wel redelijk duidelijk rood ja, ook al was het niet bewust. We kunnen dus wel stellen dat er hier met onze kloten gespeeld wordt. (Zo zeggen Belgen dat toch @:capuchon_jongen ? )
Uiteraard. Dat ligt er toch vanaf het begin al bovenop.quote:Op zondag 5 juli 2026 20:51 schreef Haags het volgende:
finale moet zeker gaan tussen VArgentinië en Amerika volgens de fifa maffia
quote:Op zondag 5 juli 2026 21:10 schreef Weltschmerz het volgende:
Jullie snappen hopelijk toch wel dat dit niet meer dan speculatie is van Ben Jacobs van Talksport dat zelf geen sterkere bewoordingen durft te gebruiken dan dat het "understands" dat het zo gegaan is. Er is geen bron, het is geen feit, het is uit de duim gezogen.
Laat ik er dan twee feiten bijnemen:quote:Op zondag 5 juli 2026 21:10 schreef Weltschmerz het volgende:
Jullie snappen hopelijk toch wel dat dit niet meer dan speculatie is van Ben Jacobs van Talksport dat zelf geen sterkere bewoordingen durft te gebruiken dan dat het "understands" dat het zo gegaan is. Er is geen bron, het is geen feit, het is uit de duim gezogen.
quote:Op zondag 5 juli 2026 21:28 schreef TokkieFamilie het volgende:
[..]
Laat ik er dan twee feiten bijnemen:
1. Dat een rode kaart als deze op een EK of WK wordt geseponeerd is de grootst mogelijke uitzondering. Ik vraag mij zelfs af of dit al eerder is gebeurd.
2. Trump is de man die zowat alles gedaan krijgt, al helemaal bij kontenkruiper Infantino. En dat Trump die rode kaart niet zint en per se wil dat de VS de WK wint hoeft ik niet langer te benoemen.
Op grond van deze twee feiten mogen we het nieuwsbericht ook als feit aannemen.
Inderdaad. Al zullen ze tegen 12 spelers spelen.quote:
Dat kan jij bedenken, dat kan ik bedenken en Ben Jacobs van Talksport heeft het bedacht.quote:Op zondag 5 juli 2026 21:28 schreef TokkieFamilie het volgende:
[..]
Laat ik er dan twee feiten bijnemen:
1. Dat een rode kaart als deze op een EK of WK wordt geseponeerd is de grootst mogelijke uitzondering. Ik vraag mij zelfs af of dit al eerder is gebeurd.
2. Trump is de man die zowat alles gedaan krijgt, al helemaal bij kontenkruiper Infantino. En dat Trump die rode kaart niet zint en per se wil dat de VS de WK wint hoeft ik niet langer te benoemen
Dat jij het ook kan bedenken met evenveel informatie als Ben Jacobs van Talksport betekent nou juist niet dat het geloofwaardiger wordt maar dat het waarschijnlijk uit de duim gezogen is. Als dan ook nog de minste verwijzing naar een bron ontbreekt en de 'brenger van het nieuws' de zwakst mogeljike omschrijving gebruikt dan weet ik wel zeker dat het puur speculatie is, lichtjes verpakt als feitelijkheid door kopierende media die ook willen dat het een feit is en geloofd door mensen omdat ze het geloofwaardig vinden. Maar als het niet zo geloofwaardig was, was het nooit gemeld zonder bron.quote:Op grond van deze twee feiten mogen we het nieuwsbericht ook als feit aannemen.
Hoe politiek werkelijk werkt lijkt jou compleet te ontgaan. Meen je nu echt dat als Balogun een speler was geweest van pakweg Noorwegen, Portugal of Nederland dat die kaart dan ook was geseponeerd? Meen je werkelijk dat Infantino dan ook had ingestemd? Kom op zeg! Deze kaart heeft alles te maken met VS, het land van Trump, de man die Groenland liefst vandaag nog wil innemen. Ik heb niet eens de zin om mijn vermoeden nog verder te onderbouwen. We maken al sinds januari vorig jaar mee hoe groot de macht van Trump is en dat deze jankende baby telkens zijn zin krijgt.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:14 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat kan jij bedenken, dat kan ik bedenken en Ben Jacobs van Talksport heeft het bedacht.
[..]
Dat jij het ook kan bedenken met evenveel informatie als Ben Jacobs van Talksport betekent nou juist niet dat het geloofwaardiger wordt maar dat het waarschijnlijk uit de duim gezogen is. Als dan ook nog de minste verwijzing naar een bron ontbreekt en de 'brenger van het nieuws' de zwakst mogeljike omschrijving gebruikt dan weet ik wel zeker dat het puur speculatie is, lichtjes verpakt als feitelijkheid door kopierende media die ook willen dat het een feit is en geloofd door mensen omdat ze het geloofwaardig vinden. Maar als het niet zo geloofwaardig was, was het nooit gemeld zonder bron.
De FIFA heeft wel vaker straffen aangepast, ik vond dit de meest onterechte rode kaart van het toernooi die me bijstaat. De VS is ook het thuisland. De FIFA weet uit zichzelf wel wie het waarmee van dienst kan zijn, dat hoeft Trump niet te komen uitleggen.
quote:Op donderdag 2 juli 2026 10:25 schreef DobbyDobby het volgende:
Goed dat de VAR en scheidsrechter niet laf zijn bij de USA. Tot zover de wappies die dachten dat ze werden voogetrokken.
Als die terechte rode kaart al totaal niet onafhankelijk ingetrokken wordt omdat Trump belt en Infantino anders "gedoe" vreest. Dan kan Trump ook wel even bellen om grotere zaken gedaan te krijgen met de VS.quote:Op zondag 5 juli 2026 21:02 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Uiteraard. Dat ligt er toch vanaf het begin al bovenop.
Blatter was corrupt, maar Infantino is nog vele malen erger.quote:Op maandag 6 juli 2026 08:03 schreef Schanulleke het volgende:
Het is toch wel bijzonder hoe schaamteloos dit in de openbaarheid gebeurt. Dit moet wel een mentale tik zijn voor België.
Moeten ze even bellen met de mensen die Marokko de Afrika Cup hebben gegeven, die weten wel aan welke touwtjes je moet trekken.quote:Op maandag 6 juli 2026 08:58 schreef TLC het volgende:
Zelfs als de Belgen winnen kan alles ongedaan worden gemaakt door een simpel telefoontje van wortelkop
Of het motiveert juist...quote:Op maandag 6 juli 2026 08:03 schreef Schanulleke het volgende:
Het is toch wel bijzonder hoe schaamteloos dit in de openbaarheid gebeurt. Dit moet wel een mentale tik zijn voor België.
Daar gaat het niet om. Het gaat erom dat een journalist verzint dat Trump met Infantino heeft gebeld en jij dat als feit aanneemt juist omdat je dat zelf ook had kunnen verzinnen. Dat feit ontbreekt, Nee, dit was niet gebeurd met een speler van een niet thuisland, maar wel met Messi als die overhoopt toch rood had gekregen voor een vergelijkbaar geval, er zijn ook rare dingen gebeurd met spelers van Brazilie in het verleden.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:32 schreef TokkieFamilie het volgende:
[..]
Hoe politiek werkelijk werkt lijkt jou compleet te ontgaan. Meen je nu echt dat als Balogun een speler was geweest van pakweg Noorwegen, Portugal of Nederland dat die kaart dan ook was geseponeerd? Meen je werkelijk dat Infantino dan ook had ingestemd? Kom op zeg! Deze kaart heeft alles te maken met VS, het land van Trump, de man die Groenland liefst vandaag nog wil innemen. Ik heb niet eens de zin om mijn vermoeden nog verder te onderbouwen. We maken al sinds januari vorig jaar mee hoe groot de macht van Trump is en dat deze jankende baby telkens zijn zin krijgt.
Probeer even een visualisatie van je logica te maken hier en laat ons eens zien hoe solide je huis staat.quote:Op maandag 6 juli 2026 10:55 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Het gaat erom dat een journalist verzint dat Trump met Infantino heeft gebeld en jij dat als feit aanneemt juist omdat je dat zelf ook had kunnen verzinnen. Dat feit ontbreekt, Nee, dit was niet gebeurd met een speler van een niet thuisland, maar wel met Messi als die overhoopt toch rood had gekregen voor een vergelijkbaar geval, er zijn ook rare dingen gebeurd met spelers van Brazilie in het verleden.
De FIFA is door en door corrupt en dat is het al decennia. Daar hoef je Trump niet bij te betrekken, maar omdat het Trump is vinden media het prima om verzinsels van een journalist als feit te verkopen en dat deugt niet.
Trump is eigenlijk een hele lieve jongen. Laten we wel wezen, ook Feyenoord staat gewoon in de Epstein-files!quote:Op maandag 6 juli 2026 10:55 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Het gaat erom dat een journalist verzint dat Trump met Infantino heeft gebeld en jij dat als feit aanneemt juist omdat je dat zelf ook had kunnen verzinnen. Dat feit ontbreekt, Nee, dit was niet gebeurd met een speler van een niet thuisland, maar wel met Messi als die overhoopt toch rood had gekregen voor een vergelijkbaar geval, er zijn ook rare dingen gebeurd met spelers van Brazilie in het verleden.
De FIFA is door en door corrupt en dat is het al decennia. Daar hoef je Trump niet bij te betrekken, maar omdat het Trump is vinden media het prima om verzinsels van een journalist als feit te verkopen en dat deugt niet.
De sport is al heel lang niet meer zuiver, maar hier gaat het erom dat de journalistiek ook niet zuiver is en verzinsels als feit presenteert terwijl het decennia heeft weggekeken van FIFA corruptie.quote:Op maandag 6 juli 2026 11:33 schreef Beathoven het volgende:
@:Weltschmerz is te incompetent voor het verdedigen van openlijke corruptie en te incompetent voor het verdedigen van het zuiver houden van de sport. Zijn mening lijkt iets wat ergens tussenin zweeft. Maar wat het zou moeten zijn, daar snapt hij zelf ook geen kloten meer van. Geef het even een jaar, dan boetseert ie wel een standpunt.
quote:Op maandag 6 juli 2026 12:33 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
De sport is al heel lang niet meer zuiver, maar hier gaat het erom dat de journalistiek ook niet zuiver is en verzinsels als feit presenteert terwijl het decennia heeft weggekeken van FIFA corruptie.
Zo, nog enig commentaar beste Weltschermz?quote:Trump bevestigt gesprek met Infantino over rode kaart, FIFA wijst Belgisch protest af
Blinde fanbois zijn goed in feiten ontkennen.quote:Op maandag 6 juli 2026 16:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
[..]
Zo, nog enig commentaar beste Weltschermz?
Zoals ik al zei, jij kan het bedenken, ik kan het bedenken en een journalist heeft het bedacht. Het was speculatie, geen nieuwsfeit, dat is het pas een uurtje. .quote:Op maandag 6 juli 2026 16:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
[..]
Zo, nog enig commentaar beste Weltschermz?
Ohja, bronnen bestaan natuurlijk helemaal niet! je hebt gelijk.quote:Op maandag 6 juli 2026 16:54 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, jij kan het bedenken, ik kan het bedenken en een journalist heeft het bedacht. Het was speculatie, geen nieuwsfeit, dat is het pas een uurtje. .
quote:Op maandag 6 juli 2026 12:33 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
De sport is al heel lang niet meer zuiver, maar hier gaat het erom dat de journalistiek ook niet zuiver is en verzinsels als feit presenteert terwijl het decennia heeft weggekeken van FIFA corruptie.
Je valt volledig door de mandquote:Op maandag 6 juli 2026 16:54 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, jij kan het bedenken, ik kan het bedenken en een journalist heeft het bedacht. Het was speculatie, geen nieuwsfeit, dat is het pas een uurtje. .
Onjuist. Dit is al veel eerder door AP gemeld, die zich daarbij op een anonieme bron beriepen die op de hoogte was van het gesprek.quote:Op maandag 6 juli 2026 16:54 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |