De sport is al heel lang niet meer zuiver, maar hier gaat het erom dat de journalistiek ook niet zuiver is en verzinsels als feit presenteert terwijl het decennia heeft weggekeken van FIFA corruptie.quote:Op maandag 6 juli 2026 11:33 schreef Beathoven het volgende:
@:Weltschmerz is te incompetent voor het verdedigen van openlijke corruptie en te incompetent voor het verdedigen van het zuiver houden van de sport. Zijn mening lijkt iets wat ergens tussenin zweeft. Maar wat het zou moeten zijn, daar snapt hij zelf ook geen kloten meer van. Geef het even een jaar, dan boetseert ie wel een standpunt.
quote:Op maandag 6 juli 2026 12:33 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
De sport is al heel lang niet meer zuiver, maar hier gaat het erom dat de journalistiek ook niet zuiver is en verzinsels als feit presenteert terwijl het decennia heeft weggekeken van FIFA corruptie.
Zo, nog enig commentaar beste Weltschermz?quote:Trump bevestigt gesprek met Infantino over rode kaart, FIFA wijst Belgisch protest af
Blinde fanbois zijn goed in feiten ontkennen.quote:Op maandag 6 juli 2026 16:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
[..]
Zo, nog enig commentaar beste Weltschermz?
Zoals ik al zei, jij kan het bedenken, ik kan het bedenken en een journalist heeft het bedacht. Het was speculatie, geen nieuwsfeit, dat is het pas een uurtje. .quote:Op maandag 6 juli 2026 16:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
[..]
Zo, nog enig commentaar beste Weltschermz?
Ohja, bronnen bestaan natuurlijk helemaal niet! je hebt gelijk.quote:Op maandag 6 juli 2026 16:54 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, jij kan het bedenken, ik kan het bedenken en een journalist heeft het bedacht. Het was speculatie, geen nieuwsfeit, dat is het pas een uurtje. .
quote:Op maandag 6 juli 2026 12:33 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
De sport is al heel lang niet meer zuiver, maar hier gaat het erom dat de journalistiek ook niet zuiver is en verzinsels als feit presenteert terwijl het decennia heeft weggekeken van FIFA corruptie.
Je valt volledig door de mandquote:Op maandag 6 juli 2026 16:54 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, jij kan het bedenken, ik kan het bedenken en een journalist heeft het bedacht. Het was speculatie, geen nieuwsfeit, dat is het pas een uurtje. .
Onjuist. Dit is al veel eerder door AP gemeld, die zich daarbij op een anonieme bron beriepen die op de hoogte was van het gesprek.quote:Op maandag 6 juli 2026 16:54 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |