Wij hebben geen goede selectiequote:Op dinsdag 30 juni 2026 06:25 schreef Richestorags het volgende:
Koeman weer geen enkele zelfreflectie. Kijkt "positief" terug op het strijdplan. Kunnen onszelf niks verwijten. "Achteraf heeft iedereen de waarheid".Gooi jezelf weg Ronald. De zoveelste goede speler en gefaalde coach. De zoveelste coach die een goede selectie verkwanselt.
Dit WK is voor mij wel grotendeels klaar. Vind Colombia zeer leuk, maar Portugal, Spanje, Argentie, Marokko, allemaal galbakken. Dan maar hup Frankrijk en Colombia.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 06:30 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Normaal zou ik juist juichen voor de Duitsers wanneer Nederland eruit ligt. Maar nu.. noodgedwongen maar voor Frankrijk dan. Alles behalve Spanje en Argentinië.
Maar 5 min daarvoor goed ingegrepen en helemaal uit z’n plaat gegaan.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 06:29 schreef raptorix het volgende:
Hadden we al besproken over het weer complete falen van Van Dijk bij die voorzet, mijnheertje staat weer eens toe te kijken in plaats van een duel aan te gaan.
Nederland heeft ook een allochtonenteam. Duitsland eigenlijk ook wel. Oostenrijk, Zwitserland, Belgie...quote:Op dinsdag 30 juni 2026 06:31 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Frankrijk heeft een allochtonenteam.
Met allemaal niet-superieure import van andere culturen.
Toch?
Zonder die import staan ze 50e op de FIFA-ranglijst. En dat is trouwens al jaaaaaaren zo.
@RamboDirkquote:Op dinsdag 30 juni 2026 06:31 schreef superniger het volgende:
Is er al een rellende Marokkanen topic in NWS?
Kluivert notoir slechte penaltynemer?quote:Op dinsdag 30 juni 2026 06:32 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Wij hebben geen goede selectie
Je moet Kluivert, Timber en Summerville al een penal laten nemen
Om een beetje perspectief te bieden: Dat is vooral een beeld wat bij onszelf in Nederland leeft.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 06:31 schreef DobbyDobby het volgende:
Meestal vliegen we er nog uit met aanvallend voetbal, maar dit was de lafste wanprestatie die ik ooit heb gezien. Zelfs onder Drank de Boer was het minder.
Dat zou jammer zijn, want dat betekent dat Spanje de vinale niet haalt.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 06:33 schreef RipCity het volgende:
Ach ach Marokko moet naar de finale bij de nos
Ik vloek hier amper jegens andere users. En dat vergroot het contrast met mijn wél vloeken in reacties op jouw ontiegelijke kloteposts. Ter benadrukking van je uiterste bagger. Tief op.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 06:30 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Vloeken is niet nodig en laat alleen zie wat en kort lontje je hebt. Je ziet iets dat iemand post en jou niet bevalt, hoppa, meteen schelden en vloeken. Het komt nogal emoties en vooral asociaal over.
[..]
Dat ligt ook aan het tijdstip natuurlijk. Dit soort wedstrijden wil je ook niet vrijdagavond hebben.
[..]
Was jij eigenlijk voor Nederland of Marokko?
quote:Op dinsdag 30 juni 2026 06:33 schreef RipCity het volgende:
Dat is niet te zeggen. Frankrijk kan vijf elftallen opstellen en dan nog heeft 90% een migratieachtergrond. Het voetbal daar wordt gedomineerd door zulke jongens. Het is lastig te zeggen wie er was opgestaan zonder die invloed van migratie.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 06:31 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Frankrijk heeft een allochtonenteam.
Toch?
Zonder die import staan ze 50e op de FIFA-ranglijst. En dat is trouwens al jaaaaaaren zo.
Ah, en je komt dan nu voor Marokko juichen, waarom precies eigenlijk?quote:Op dinsdag 30 juni 2026 06:31 schreef Ringo het volgende:
[..]
Geen idee, ik sliep tijdens de wedstrijd.
Ze gaan er tegen Frankrijk genadeloos van langs krijgenquote:Op dinsdag 30 juni 2026 06:33 schreef RipCity het volgende:
Kluivert kwam erin omdat hij zo goed pingels kan nemenquote:Op dinsdag 30 juni 2026 06:32 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Wij hebben geen goede selectie
Je moet Kluivert, Timber en Summerville al een penal laten nemen
Precies.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 06:32 schreef Halcon het volgende:
[..]
Nederland heeft ook een allochtonenteam. Duitsland eigenlijk ook wel. Oostenrijk, Zwitserland, Belgie...
Hier heb ik zo geen zin in. Frankrijk mag er echt zo snel mogelijk uit.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 06:34 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Ze gaan er tegen Frankrijk genadeloos van langs krijgen
Is dat nieuws dan? Lijkt mij standaard.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 06:31 schreef superniger het volgende:
Is er al een rellende Marokkanen topic in NWS?
Frankrijk wint het WK, denk ik.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 06:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hier heb ik zo geen zin in. Frankrijk mag er echt zo snel mogelijk uit.
Eerst Marokko.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 06:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Horror. Dan nog liever Argentinië.quote:
Lijkt me wel ja. Relatief weinig serieuze andere kandidaten. Misschien Brazilië.quote:
quote:Op dinsdag 30 juni 2026 06:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alles ging mis na zn penalquote:Op dinsdag 30 juni 2026 06:33 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Kluivert notoir slechte penaltynemer?
Wat heb je tegen Frankrijk dan?quote:Op dinsdag 30 juni 2026 06:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 30 juni 2026 06:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Horror. Dan nog liever Argentinië.
Sowieso liever Argentinie dan Frankrijk.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 06:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hell noquote:Op dinsdag 30 juni 2026 06:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Slap, slapper, slapst. En de hele tijd maar zalvende, holle praatjes. Tevreden met roemloze wanprestaties.quote:
Dat is vreemd, want alles wat ik daar stelde is feitelijk. Dat komt het er dus op neer dat wat ik post jou niet bevalt en emotie losmaakt en vervolgens begin je met schelden. Zoals ik al aangaf, een zwaktebod wat mij betreft.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 06:34 schreef probeer het volgende:
[..]
Ik vloek hier amper. En dat vergroot het contrast met mijn wél vloeken in reacties op jouw ontiegelijke kloteposts. Ter benadrukking van je uiterste bagger. Tief op.
Je vergeet Argentinië met Messi.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 06:36 schreef Perrin het volgende:
[..]
Lijkt me wel ja. Relatief weinig serieuze andere kandidaten. Misschien Brazilië.
Nooitquote:Op dinsdag 30 juni 2026 06:36 schreef Toby56 het volgende:
[..]![]()
Met z'n allen achter Marokko nu.
Waar ECHTE Marokkanen spelen en geen geïmporteerde Europeanen.
Daar hebben ze het tenminste begrepen.
Nee manquote:Op dinsdag 30 juni 2026 06:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Engnekken is een soort van synoniem voor spelers die zich niet als een laf mietje naar de slachtbank laten leiden en nog eens wat uithalen om proberen te winnen?quote:Op dinsdag 30 juni 2026 06:36 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]![]()
Hoezo? Frankrijk heeft veel minder engnekken dat Argentinie, Spanje en Portugal.
Ik zag Seedorf ook al rondlopen, even een praatje maken met z'n oude mattie Nigel.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 06:31 schreef RipCity het volgende:
Straks Michael reiziger ellende als bondscoach
Als ik jou er een heel klein naar gevoeltje door heb kunnen geven is mijn dag al geslaagd. Nu weer gauw verder met slapen! 😘quote:Op dinsdag 30 juni 2026 06:34 schreef HowardRoark het volgende:
Ah, en je komt dan nu voor Marokko juichen, waarom precies eigenlijk?
Ik begrijp het probleem met Frankrijk ook niet echt, die hebben best een tof team.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 06:36 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]![]()
Hoezo? Frankrijk heeft veel minder engnekken dat Argentinie, Spanje en Portugal.
Diegene die scoorde zag er niet uit als een standaard mocro, dat is een grote subsahara negertquote:Op dinsdag 30 juni 2026 06:36 schreef Toby56 het volgende:
[..]![]()
Ja en volgens mij best aardige lui. Snap niet wat daar nou op tegen is.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 06:38 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik begrijp het probleem met Frankrijk ook niet echt, die hebben best een tof team.
Best slaapverwekkend om te kijken altijd, ondanks een surplus aan kwaliteit.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 06:38 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik begrijp het probleem met Frankrijk ook niet echt, die hebben best een tof team.
Zal wel t Hag wordenquote:Op dinsdag 30 juni 2026 06:31 schreef RipCity het volgende:
Straks Michael reiziger ellende als bondscoach
Je kunt ze niet allemaal winnen.quote:
Dat zijn toch gewoon Marokkanen? Als het eruit ziet als een eend, zich gedraagt als een eend en met andere eenden zwemt... En ze uiten zichzelf ook als Marokkaan, dus zie het probleem niet zo.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 06:36 schreef Toby56 het volgende:
[..]![]()
De spelopvatting van de vermoeiende Deschamps staat me niet zo aan, al is het nu wel iets minder vervelend. Die defensie ook, tsja, daar lopen wel wat onsympathieke gasten bij.quote:
Die even verdedigend denkt als Koeman.quote:
Maak je je hier nu echt druk om? Het is toch al jaren aan de gang? Wat wil je dan, invoeren dat alleen ras echte voetballers uit eigen land mogen deelnemen en nooit voor een ander club of land mogen spelen?quote:Op dinsdag 30 juni 2026 06:38 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Diegene die scoorde zag er niet uit als een standaard mocro, dat is een grote subsahara negert
Het huidige Spanje heeft alleen Yamal als irritatieopwekkende speler als je het mij vraagt. Verder was het wel weer dat vreselijke gebrei tegen Kaapverdiëquote:Op dinsdag 30 juni 2026 06:36 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]![]()
Je uitleg spreek je startzin al 100% tegen.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 06:34 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat is niet te zeggen. Frankrijk kan vijf elftallen opstellen en dan nog heeft 90% een migratieachtergrond. Het voetbal daar wordt gedomineerd door zulke jongens.
[..]
Ik was vooral verbaasd van de vijfde colonne mindset, maar ja, BIJ1 was het niet? Dan valt dat te verwachten.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 06:38 schreef Ringo het volgende:
[..]
Als ik jou er een heel klein naar gevoeltje door heb kunnen geven is mijn dag al geslaagd. Nu weer gauw verder met slapen! 😘
Dat vind ik dit WK juist niet. Het oogt veel frisser dan voorgaande WKs.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 06:39 schreef Halcon het volgende:
[..]
Best slaapverwekkend om te kijken altijd, ondanks een surplus aan kwaliteit.
Ah, oké. Dat snap ik dan wel.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 06:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De spelopvatting van de vermoeiende Deschamps staat me niet zo aan, al is het nu wel iets minder vervelend. Die defensie ook, tsja, daar lopen wel wat onsympathieke gasten bij.
Die zijn gemiddeld allemaal 3 keer zo breed als een Nederlandse verdediger.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 06:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De spelopvatting van de vermoeiende Deschamps staat me niet zo aan, al is het nu wel iets minder vervelend. Die defensie ook, tsja, daar lopen wel wat onsympathieke gasten bij.
Ik maak me niet druk, ik reageer op iemandquote:Op dinsdag 30 juni 2026 06:40 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Maak je je hier nu echt druk om? Het is toch al jaren aan de gang? Wat wil je dan, invoeren dat alleen ras echte voetballers uit eigen land mogen deelnemen en nooit voor een ander club of land mogen spelen?
Als korfbal liefhebber kan ik je zeggen dat het daar wel professioneel aan toe gaat.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 06:40 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Deze zinnen spreken elkaar al 100% tegen.
Het is niet erg goochem om bij een voetbaltopic je gefrustreerde westerse superieurgevoelens los te laten.
Ga gewoon korfballen.
Als het maar gezellig was. Een vriendenuitje. Iedereen knuffelen. Ze zijn zó leuk met elkaar.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 06:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
De totaal kritiekloze manier waarop koeman en t nls elftal deze wedstrijd analyseren zegt alles over deze generatie. Ze vonden t allemaal wwl goed gaan. Het stond prima
We hebben geen topkwaliteit meer, ligt niet alleen aan Koeman.quote:
Gelukkig maar, want dat is niet goed voor je.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 06:41 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik maak me niet druk, ik reageer op iemand
quote:Op dinsdag 30 juni 2026 02:09 schreef vul_maar_in het volgende:
Godverdomme Koeman.
Laat maar zitten, dit wordt helemaal niks.
Echt de enige kracht die we hebben is makkelijk kunnen scoren.
WE KUNNEN NIET VERDEDIGEN LUL..
Eindelijk iemand die het zegt.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 06:42 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
We hebben geen topkwaliteit meer, ligt niet alleen aan Koeman.
Het is iets minder slaapverwekkend inderdaad. Het is ook pas de poulefase. Wie weet komen ze nog echt los.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 06:41 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik was vooral verbaasd van de vijfde colonne mindset, maar ja, BIJ1 was het niet? Dan valt dat te verwachten.
[..]
Dat vind ik dit WK juist niet. Het oogt veel frisser dan voorgaande WKs.
Stukje subtop mentaliteitquote:Op dinsdag 30 juni 2026 06:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
De totaal kritiekloze manier waarop koeman en t nls elftal deze wedstrijd analyseren zegt alles over deze generatie. Ze vonden t allemaal wwl goed gaan. Het stond prima
Ook echt 0 spitsen komende jarenquote:Op dinsdag 30 juni 2026 06:42 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Van het Argentijnse elftal krijg ik ook wel jeuk. Mijn iets mindere aversie tegen Portugal is vooral omdat ik CR7 op deze manier niet nog zijn WK-succesje gun, de rest zou ik het eigenlijk wel gunnen.quote:
Ze krijgen ook helemaal geen lastige vragen.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 06:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
We missen een offensieve sterspeler, net als Duitsland waar Musiala en Wirtz niet fit/in vorm zijn.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 06:42 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
KOEMANNEDquote:Op dinsdag 30 juni 2026 06:43 schreef mitt het volgende:
Je eindigt de wedstrijd met;
Hato
Koopmeiners
De Roon
Timber
Weghorst
Kluivert
Moet allemaal wel gezellig blijven. Enige inhoud is overbodig.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 06:43 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ze krijgen ook helemaal geen lastige vragen.
We hebben prima spelers, maar tijd dat er eens in de staf professionele stappen gemaakt worden, ik snap daadwerkelijk niet dat we een uitstekend plan hebben bij bijna alle Olympische sporten, maar dat we op gebied van voetbal maar zo blijven aanmodderen met amateurs, altijd maar terugvallen op oud voetballers met het idee dat die verstand van sport hebben? Waarom? Ga nou eens kijken hoe we dat met Hockey, Schaatsen, Baanwielrennen doen en wees nou eens niet zo stront eigenwijs.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 06:42 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
We missen een type Bert Maalderinkquote:Op dinsdag 30 juni 2026 06:43 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ze krijgen ook helemaal geen lastige vragen.
Daarmee haal je een WK met 64 landen niet eensquote:Op dinsdag 30 juni 2026 06:43 schreef mitt het volgende:
Je eindigt de wedstrijd met;
Hato
Koopmeiners
De Roon
Timber
Weghorst
Kluivert
Als je als land alleen maar verdedigend denkt leidt je ook geen aanvallers op.quote:
Maar ook dan is inzakken de oplossing niet.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 06:42 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Soms krijg ik het gevoel dat mensen het een bepaald land niet gunnen en vergeten te kijken naar het team zelf. Dat vind ik jammer.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 06:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Van het Argentijnse elftal krijg ik ook wel jeuk. Mijn iets mindere aversie tegen Portugal is vooral omdat ik CR7 op deze manier niet nog zijn WK-succesje gun, de rest zou ik het eigenlijk wel gunnen.
Maar ja, er wordt vanaf nu hier gewoon schaamteloos voor optie 2 Spanje gejuicht
Yup, denk maar terug aan 2014, toen hadden we Sneijder, Robben en Van Persie en die stonden op.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 06:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
We missen een offensieve sterspeler, net als Duitsland waar Musiala en Wirtz niet fit/in vorm zijn.
En Frankrijk heeft er gewoon 3.
Ik ben sowieso wel voor kleinere landen (want goed voor het voetbal) die ver komen. Daar reken ik België en de VS voetbaltechnisch overigens ook onder.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 06:45 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Soms krijg ik het gevoel dat mensen het een bepaald land niet gunnen en vergeten te kijken naar het team zelf. Dat vind ik jammer.
Winnaarquote:Op dinsdag 30 juni 2026 06:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Goeiiemorgen allemaal![]()
Ik heb lekker geslapen
quote:Op dinsdag 30 juni 2026 06:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Goeiiemorgen allemaal![]()
Ik heb lekker geslapen
Je ziet bij teams van veel andere landen dat je ook met mindere goden een gepassioneerd, voetballend team kunt smeden.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 06:45 schreef Pedroso het volgende:
Laten we eerlijk zijn, dit Oranje is een paar klassen minder dan eerdere generaties. Tactiek was prima te billijken maar je moet ook durven ingrijpen als je niet aan voetballen toekomt.
Belgie dan maar eerder hoe pijn het ook doet.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 06:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben sowieso wel voor kleinere landen (want goed voor het voetbal) die ver komen. Daar reken ik België en de VS voetbaltechnisch overigens ook onder.
Maar die zullen het toernooi wel niet gaan winnen, dat zal wel gewoon een land zijn dat hem al ooit won.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |