Mikken mag altijdquote:Op dinsdag 30 juni 2026 06:21 schreef Wotte het volgende:
[..]
Denk dat Slot wel op een hoger kaliber club mikt.
Lekker de fascistenknecht uithangen zoals men van je gewoon is.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 06:28 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Kun je je als ME'er wel even lekker laten gaan op dat tuig.
Ik denk dat ze hem een hele fijne piepelmanager vonden. Altijd netjes en vriendelijk.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 06:30 schreef probeer het volgende:
[..]
"Als ik het over zou moeten doen zou ik hetzelfde doen"
Hoe is die man ooit verheven tot (vermeende) goede coach. Hoe is hij er tussen geglipt bij andere ooit goede voetballers die wél ook goed kunnen coachen?
Normaal zou ik juist juichen voor de Duitsers wanneer Nederland eruit ligt. Maar nu.. noodgedwongen maar voor Frankrijk dan. Alles behalve Spanje en Argentinië.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 06:26 schreef Mortaxx het volgende:
Oh de Duitsers liggen er ook uit. Dat maakt het iets beter
Probleem is dat van Dijk geen verdediging kan neerzetten, een goede laatste man is een organisator maar bij hem staat het op cruciale momenten altijd verkeerd.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 06:29 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Probleem is dat hij elke wedstrijd hele goede en hele slechte momenten heeft
Er zijn altijd mensen die dat expres doen. Terwijl ze misschien stiekem toch voor Nederland waren.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 06:28 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Je reageert op iemand die posters van Trump boven zijn bed heeft hangen..
Maar dat terzijde: jij gaat mij vertellen dat het 'op de man' juichen van Marokko jou niet irriteert? Winnen? Prima, terecht zelf. Feest vieren? Uiteraard, doe je ding. Maar dat hele verbeten/venijnig juichen 'richting' Nederland is natuurlijk wel gewoon raar.
De totale leegte blootgelegd idd.quote:
Die bal is 35 meter onderweg, hou toch op man.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 06:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar kon hij ook springend weinig aan doen
Wat een perfect aangesneden voorzet
"Poppetjes op de juiste plek zetten, spelers maken het onderling verder zelf wel uit"quote:Op dinsdag 30 juni 2026 06:29 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Kijk waar Mazraoui steeds speelde. Gewoon extra middenvelder. Maar ja, tactiek enzo. "Foebal, gewoon foebal" is het, zou Domme Sjon zeggen.
Frankrijk heeft een allochtonenteam.quote:
Zipportal Afellay.quote:
Geen idee, ik sliep tijdens de wedstrijd.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 06:30 schreef HowardRoark het volgende:
Was jij eigenlijk voor Nederland of Marokko?
Ja, gezellig uitje geweest met de boys. Beetje pech, die verdomde pingels, maar volgende keer beter.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 06:30 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik denk dat ze hem een hele fijne piepelmanager vonden. Altijd netjes en vriendelijk.
Nog niet nee.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 06:31 schreef superniger het volgende:
Is er al een rellende Marokkanen topic in NWS?
Ik vrees ervoorquote:Op dinsdag 30 juni 2026 06:31 schreef RipCity het volgende:
Straks Michael reiziger ellende als bondscoach
Niet waar je blijft liegen over dat fluiten tegen ons (wat kinderachtig en zielig is) en juichen voor Marokko(wat geen probleem is) doe eens niet.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 06:30 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik irriteer me er niet aan, wij doen dat zelf ook als we winnen
Die zit nog aan de caesar saladquote:Op dinsdag 30 juni 2026 06:30 schreef de_boswachter het volgende:
Het is nu wachten op Vallentijn. Heb tot op heden nog geen artikel gelezen van een journalist welke Koeman tot op het bot fileert. Allemaal bang voor hun privileges in de toekomst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |