Dat is niet zo.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 06:19 schreef Badada het volgende:
Maar goed, feitelijk heeft Marokko gewoon de C selectie van NL toch. Immers volgens welingelichte kringen kiezen alleen spelers die niet goed genoeg zijn voor Nederland Marokko.
Je geeft het antwoord zelf al.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 06:17 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ah joh ,tuurlijk niet. Die mensen mogen hun feestje vieren. Waar ik wel moeite mee heb zijn die mensen die niet feest vieren VOOR Marokko maar TEGEN Nederland. Wat doe je in godsnaam in dit land als alles je er op alleen maar op pist en van profiteert?
Jij wordt coach en ik word de assistente coachquote:Op dinsdag 30 juni 2026 06:18 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik ook, en met met mijn gewicht heb je 2 keepers voor de prijs van 1
Slaat ook nergens op idd.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 06:19 schreef Moeraskat het volgende:
Ik snap ook nooit dat ze dan wedstrijden van jaren geleden erbij halen. Waren toch totaal andere mensen, of gooien ze dan ineens van de Sar weer het doel in.
Hoe kan je dat nou vergelijken.
Yup maar de jeugd voetbalt gewoon veel minder, ook in Duitsland, dat is echt een probleem. Voetballen leer je op straat.quote:
Een gepassioneerd team dat wil voetballen, dat maakt veel verschil.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 06:19 schreef Badada het volgende:
Maar goed, feitelijk heeft Marokko gewoon de C selectie van NL toch. Immers volgens welingelichte kringen kiezen alleen spelers die niet goed genoeg zijn voor Nederland Marokko.
Dit Marokko doet niet veel onder voor Nederland kwalitatief gezien. Die hebben echt wel prima spelers.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 06:19 schreef Badada het volgende:
Nederland is dat eigenlijk gewoon niet meer. Dit was zo'n beetje het laatste restje dat er nog mee doorkon, verder lopen we decennia achter op de rest van Europa en er komt qua spelers ook niets aan.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 06:19 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat zijn Nederland en Duitsland nog altijd, een slecht toernooi zorgt er niet voor dat een land geen voetballand meer is.
En wat heeft die weer goed gewisseld he.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 06:20 schreef fetX het volgende:
Lekker achterover leunen, want we zijn altijd zo goed in pingels.
KoemanGod
Idd. Weg met die slappe zak hooi.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 06:20 schreef Solispolar het volgende:
1 grote troost: we zijn na vandaag van Koeman af. Missie gefaald mogen we toch concluderen? Nu Bosz ophalen bij PSV, Slot naar PSV laten gaan en iedereen is blij.
Mja, wie had je dan echt goed kunnen gebruiken?quote:Op dinsdag 30 juni 2026 06:19 schreef Badada het volgende:
Als je 1500 penalties neemt voor een tournooi weet je hoe je moet lopen, maar daar zijn luxe voetballers te lui voor, ga maar bij een olympische sporter in een b-categorie vragen hoe dat werkt, ik heb met topsporters in de klas gezeten die elke dag van half 5 tot 7 in de morgen in het zwembad lagen, neem daar een voorbeeld aan.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 06:19 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ik denk dat het voor die spelers een beetje voelt als die nare droom waar je achterna gezeten wordt en spontaan vergeten bent hoe je je benen moet verplaatsen tijdens het rennen.
Denk dat Slot wel op een hoger kaliber club mikt.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 06:20 schreef Solispolar het volgende:
1 grote troost: we zijn na vandaag van Koeman af. Missie gefaald mogen we toch concluderen? Nu Bosz ophalen bij PSV, Slot naar PSV laten gaan en iedereen is blij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |