Lijkt me wel ja. Relatief weinig serieuze andere kandidaten. Misschien Brazilië.quote:
quote:Op dinsdag 30 juni 2026 06:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hier heb ik zo geen zin in. Frankrijk mag er echt zo snel mogelijk uit.
Alles ging mis na zn penalquote:Op dinsdag 30 juni 2026 06:33 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Kluivert notoir slechte penaltynemer?
Wat heb je tegen Frankrijk dan?quote:Op dinsdag 30 juni 2026 06:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hier heb ik zo geen zin in. Frankrijk mag er echt zo snel mogelijk uit.
quote:Op dinsdag 30 juni 2026 06:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Horror. Dan nog liever Argentinië.
Sowieso liever Argentinie dan Frankrijk.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 06:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hell noquote:Op dinsdag 30 juni 2026 06:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Slap, slapper, slapst. En de hele tijd maar zalvende, holle praatjes. Tevreden met roemloze wanprestaties.quote:
Dat is vreemd, want alles wat ik daar stelde is feitelijk. Dat komt het er dus op neer dat wat ik post jou niet bevalt en emotie losmaakt en vervolgens begin je met schelden. Zoals ik al aangaf, een zwaktebod wat mij betreft.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 06:34 schreef probeer het volgende:
[..]
Ik vloek hier amper. En dat vergroot het contrast met mijn wél vloeken in reacties op jouw ontiegelijke kloteposts. Ter benadrukking van je uiterste bagger. Tief op.
Je vergeet Argentinië met Messi.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 06:36 schreef Perrin het volgende:
[..]
Lijkt me wel ja. Relatief weinig serieuze andere kandidaten. Misschien Brazilië.
Nooitquote:Op dinsdag 30 juni 2026 06:36 schreef Toby56 het volgende:
[..]![]()
Met z'n allen achter Marokko nu.
Waar ECHTE Marokkanen spelen en geen geïmporteerde Europeanen.
Daar hebben ze het tenminste begrepen.
Nee manquote:Op dinsdag 30 juni 2026 06:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Engnekken is een soort van synoniem voor spelers die zich niet als een laf mietje naar de slachtbank laten leiden en nog eens wat uithalen om proberen te winnen?quote:Op dinsdag 30 juni 2026 06:36 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]![]()
Hoezo? Frankrijk heeft veel minder engnekken dat Argentinie, Spanje en Portugal.
Ik zag Seedorf ook al rondlopen, even een praatje maken met z'n oude mattie Nigel.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 06:31 schreef RipCity het volgende:
Straks Michael reiziger ellende als bondscoach
Als ik jou er een heel klein naar gevoeltje door heb kunnen geven is mijn dag al geslaagd. Nu weer gauw verder met slapen! 😘quote:Op dinsdag 30 juni 2026 06:34 schreef HowardRoark het volgende:
Ah, en je komt dan nu voor Marokko juichen, waarom precies eigenlijk?
Ik begrijp het probleem met Frankrijk ook niet echt, die hebben best een tof team.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 06:36 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]![]()
Hoezo? Frankrijk heeft veel minder engnekken dat Argentinie, Spanje en Portugal.
Diegene die scoorde zag er niet uit als een standaard mocro, dat is een grote subsahara negertquote:Op dinsdag 30 juni 2026 06:36 schreef Toby56 het volgende:
[..]![]()
Ja en volgens mij best aardige lui. Snap niet wat daar nou op tegen is.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 06:38 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik begrijp het probleem met Frankrijk ook niet echt, die hebben best een tof team.
Best slaapverwekkend om te kijken altijd, ondanks een surplus aan kwaliteit.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 06:38 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik begrijp het probleem met Frankrijk ook niet echt, die hebben best een tof team.
Zal wel t Hag wordenquote:Op dinsdag 30 juni 2026 06:31 schreef RipCity het volgende:
Straks Michael reiziger ellende als bondscoach
Je kunt ze niet allemaal winnen.quote:
Dat zijn toch gewoon Marokkanen? Als het eruit ziet als een eend, zich gedraagt als een eend en met andere eenden zwemt... En ze uiten zichzelf ook als Marokkaan, dus zie het probleem niet zo.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 06:36 schreef Toby56 het volgende:
[..]![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |