Het is iets minder slaapverwekkend inderdaad. Het is ook pas de poulefase. Wie weet komen ze nog echt los.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 06:41 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik was vooral verbaasd van de vijfde colonne mindset, maar ja, BIJ1 was het niet? Dan valt dat te verwachten.
[..]
Dat vind ik dit WK juist niet. Het oogt veel frisser dan voorgaande WKs.
Stukje subtop mentaliteitquote:Op dinsdag 30 juni 2026 06:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
De totaal kritiekloze manier waarop koeman en t nls elftal deze wedstrijd analyseren zegt alles over deze generatie. Ze vonden t allemaal wwl goed gaan. Het stond prima
Ook echt 0 spitsen komende jarenquote:Op dinsdag 30 juni 2026 06:42 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
We hebben geen topkwaliteit meer, ligt niet alleen aan Koeman.
Van het Argentijnse elftal krijg ik ook wel jeuk. Mijn iets mindere aversie tegen Portugal is vooral omdat ik CR7 op deze manier niet nog zijn WK-succesje gun, de rest zou ik het eigenlijk wel gunnen.quote:
Ze krijgen ook helemaal geen lastige vragen.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 06:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
De totaal kritiekloze manier waarop koeman en t nls elftal deze wedstrijd analyseren zegt alles over deze generatie. Ze vonden t allemaal wwl goed gaan. Het stond prima
We missen een offensieve sterspeler, net als Duitsland waar Musiala en Wirtz niet fit/in vorm zijn.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 06:42 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
KOEMANNEDquote:Op dinsdag 30 juni 2026 06:43 schreef mitt het volgende:
Je eindigt de wedstrijd met;
Hato
Koopmeiners
De Roon
Timber
Weghorst
Kluivert
Moet allemaal wel gezellig blijven. Enige inhoud is overbodig.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 06:43 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ze krijgen ook helemaal geen lastige vragen.
We hebben prima spelers, maar tijd dat er eens in de staf professionele stappen gemaakt worden, ik snap daadwerkelijk niet dat we een uitstekend plan hebben bij bijna alle Olympische sporten, maar dat we op gebied van voetbal maar zo blijven aanmodderen met amateurs, altijd maar terugvallen op oud voetballers met het idee dat die verstand van sport hebben? Waarom? Ga nou eens kijken hoe we dat met Hockey, Schaatsen, Baanwielrennen doen en wees nou eens niet zo stront eigenwijs.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 06:42 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
We missen een type Bert Maalderinkquote:Op dinsdag 30 juni 2026 06:43 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ze krijgen ook helemaal geen lastige vragen.
Daarmee haal je een WK met 64 landen niet eensquote:Op dinsdag 30 juni 2026 06:43 schreef mitt het volgende:
Je eindigt de wedstrijd met;
Hato
Koopmeiners
De Roon
Timber
Weghorst
Kluivert
Als je als land alleen maar verdedigend denkt leidt je ook geen aanvallers op.quote:
Maar ook dan is inzakken de oplossing niet.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 06:42 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Soms krijg ik het gevoel dat mensen het een bepaald land niet gunnen en vergeten te kijken naar het team zelf. Dat vind ik jammer.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 06:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Van het Argentijnse elftal krijg ik ook wel jeuk. Mijn iets mindere aversie tegen Portugal is vooral omdat ik CR7 op deze manier niet nog zijn WK-succesje gun, de rest zou ik het eigenlijk wel gunnen.
Maar ja, er wordt vanaf nu hier gewoon schaamteloos voor optie 2 Spanje gejuicht
Yup, denk maar terug aan 2014, toen hadden we Sneijder, Robben en Van Persie en die stonden op.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 06:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
We missen een offensieve sterspeler, net als Duitsland waar Musiala en Wirtz niet fit/in vorm zijn.
En Frankrijk heeft er gewoon 3.
Ik ben sowieso wel voor kleinere landen (want goed voor het voetbal) die ver komen. Daar reken ik België en de VS voetbaltechnisch overigens ook onder.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 06:45 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Soms krijg ik het gevoel dat mensen het een bepaald land niet gunnen en vergeten te kijken naar het team zelf. Dat vind ik jammer.
Winnaarquote:Op dinsdag 30 juni 2026 06:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Goeiiemorgen allemaal![]()
Ik heb lekker geslapen
quote:Op dinsdag 30 juni 2026 06:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Goeiiemorgen allemaal![]()
Ik heb lekker geslapen
Je ziet bij teams van veel andere landen dat je ook met mindere goden een gepassioneerd, voetballend team kunt smeden.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 06:45 schreef Pedroso het volgende:
Laten we eerlijk zijn, dit Oranje is een paar klassen minder dan eerdere generaties. Tactiek was prima te billijken maar je moet ook durven ingrijpen als je niet aan voetballen toekomt.
Belgie dan maar eerder hoe pijn het ook doet.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 06:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben sowieso wel voor kleinere landen (want goed voor het voetbal) die ver komen. Daar reken ik België en de VS voetbaltechnisch overigens ook onder.
Maar die zullen het toernooi wel niet gaan winnen, dat zal wel gewoon een land zijn dat hem al ooit won.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |