De spelopvatting van de vermoeiende Deschamps staat me niet zo aan, al is het nu wel iets minder vervelend. Die defensie ook, tsja, daar lopen wel wat onsympathieke gasten bij.quote:
Die even verdedigend denkt als Koeman.quote:
Maak je je hier nu echt druk om? Het is toch al jaren aan de gang? Wat wil je dan, invoeren dat alleen ras echte voetballers uit eigen land mogen deelnemen en nooit voor een ander club of land mogen spelen?quote:Op dinsdag 30 juni 2026 06:38 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Diegene die scoorde zag er niet uit als een standaard mocro, dat is een grote subsahara negert
Het huidige Spanje heeft alleen Yamal als irritatieopwekkende speler als je het mij vraagt. Verder was het wel weer dat vreselijke gebrei tegen Kaapverdiëquote:Op dinsdag 30 juni 2026 06:36 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]![]()
Hoezo? Frankrijk heeft veel minder engnekken dat Argentinie, Spanje en Portugal.
Je uitleg spreek je startzin al 100% tegen.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 06:34 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat is niet te zeggen. Frankrijk kan vijf elftallen opstellen en dan nog heeft 90% een migratieachtergrond. Het voetbal daar wordt gedomineerd door zulke jongens.
[..]
Ik was vooral verbaasd van de vijfde colonne mindset, maar ja, BIJ1 was het niet? Dan valt dat te verwachten.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 06:38 schreef Ringo het volgende:
[..]
Als ik jou er een heel klein naar gevoeltje door heb kunnen geven is mijn dag al geslaagd. Nu weer gauw verder met slapen! 😘
Dat vind ik dit WK juist niet. Het oogt veel frisser dan voorgaande WKs.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 06:39 schreef Halcon het volgende:
[..]
Best slaapverwekkend om te kijken altijd, ondanks een surplus aan kwaliteit.
Ah, oké. Dat snap ik dan wel.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 06:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De spelopvatting van de vermoeiende Deschamps staat me niet zo aan, al is het nu wel iets minder vervelend. Die defensie ook, tsja, daar lopen wel wat onsympathieke gasten bij.
Die zijn gemiddeld allemaal 3 keer zo breed als een Nederlandse verdediger.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 06:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De spelopvatting van de vermoeiende Deschamps staat me niet zo aan, al is het nu wel iets minder vervelend. Die defensie ook, tsja, daar lopen wel wat onsympathieke gasten bij.
Ik maak me niet druk, ik reageer op iemandquote:Op dinsdag 30 juni 2026 06:40 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Maak je je hier nu echt druk om? Het is toch al jaren aan de gang? Wat wil je dan, invoeren dat alleen ras echte voetballers uit eigen land mogen deelnemen en nooit voor een ander club of land mogen spelen?
Als korfbal liefhebber kan ik je zeggen dat het daar wel professioneel aan toe gaat.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 06:40 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Deze zinnen spreken elkaar al 100% tegen.
Het is niet erg goochem om bij een voetbaltopic je gefrustreerde westerse superieurgevoelens los te laten.
Ga gewoon korfballen.
Als het maar gezellig was. Een vriendenuitje. Iedereen knuffelen. Ze zijn zó leuk met elkaar.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 06:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
De totaal kritiekloze manier waarop koeman en t nls elftal deze wedstrijd analyseren zegt alles over deze generatie. Ze vonden t allemaal wwl goed gaan. Het stond prima
We hebben geen topkwaliteit meer, ligt niet alleen aan Koeman.quote:
Gelukkig maar, want dat is niet goed voor je.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 06:41 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik maak me niet druk, ik reageer op iemand
quote:Op dinsdag 30 juni 2026 02:09 schreef vul_maar_in het volgende:
Godverdomme Koeman.
Laat maar zitten, dit wordt helemaal niks.
Echt de enige kracht die we hebben is makkelijk kunnen scoren.
WE KUNNEN NIET VERDEDIGEN LUL..
Eindelijk iemand die het zegt.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 06:42 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
We hebben geen topkwaliteit meer, ligt niet alleen aan Koeman.
Het is iets minder slaapverwekkend inderdaad. Het is ook pas de poulefase. Wie weet komen ze nog echt los.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 06:41 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik was vooral verbaasd van de vijfde colonne mindset, maar ja, BIJ1 was het niet? Dan valt dat te verwachten.
[..]
Dat vind ik dit WK juist niet. Het oogt veel frisser dan voorgaande WKs.
Stukje subtop mentaliteitquote:Op dinsdag 30 juni 2026 06:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
De totaal kritiekloze manier waarop koeman en t nls elftal deze wedstrijd analyseren zegt alles over deze generatie. Ze vonden t allemaal wwl goed gaan. Het stond prima
Ook echt 0 spitsen komende jarenquote:Op dinsdag 30 juni 2026 06:42 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
We hebben geen topkwaliteit meer, ligt niet alleen aan Koeman.
Van het Argentijnse elftal krijg ik ook wel jeuk. Mijn iets mindere aversie tegen Portugal is vooral omdat ik CR7 op deze manier niet nog zijn WK-succesje gun, de rest zou ik het eigenlijk wel gunnen.quote:
Ze krijgen ook helemaal geen lastige vragen.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 06:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |