Geen uitstraling en geen winnaarsmentaliteitquote:
Die van Saibari laatste minuut eerste helft en wat schietkansen voor Hakimi voornamelijkquote:
Best riskant hoor. Als je ziet hoeveel kansen er waren.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Als de tactiek is we geven ze de bal want ze kunnen er niks mee dan werkt het wel.
Wat op zich best netjes is.quote:
Daar hebben we er wel meer vanquote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:48 schreef Caland het volgende:
Aldus een mentaal uitgedaagde user op FOK!
Daarom even zo laten nu, geen wissels die desastreus kunnen uitvallenquote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het blijft niet best, maar je hebt ook niet per se het gevoel dat Marokko nu constant dreigend is.
Tijd om blessures te acteren iddquote:
Jouw mama vindt jouw ook bijzonder😘quote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:49 schreef vul_maar_in het volgende:
deze wissels he... die vind ik bijzonder.
Dit blijft een leuke rubriek.quote:
Ze gooien niet zo snel de handdoek in de ring.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
Nochtans Marokko is het gewoon om gesloten wedstrijden open te breken (haha snap je hem)
quote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:50 schreef RipCity het volgende:
Kijken of we eindelijk eens leren om tijd te rekken en match dood te maken
Ge bent een Belg?quote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:50 schreef RipCity het volgende:
Kijken of we eindelijk eens leren om tijd te rekken en match dood te maken
dat hebben we in het verleden toch wel prima gedaan op WKs en EKs volgens mijn herinneringquote:
Het laatste halfjaar bij Feyenoord deed hij mij ook vaak denken aan Nelom als voetballerquote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:51 schreef -XOR- het volgende:
Timber doet me op de een of andere manier denken aan Lord Nelom met dit kapsel.
Die podcast is gestopt dus kunnen ze niet meer vragenquote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:51 schreef RamboDirk het volgende:
Mag jouw vrouw naar een voetbalwedstrijd?
Mooie vraagquote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:51 schreef RamboDirk het volgende:
Da's niet liefquote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het laatste halfjaar bij Feyenoord deed hij mij ook vaak denken aan Nelom als voetballer
Alleen als ik haar daarvoor geslagen hebquote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:51 schreef RamboDirk het volgende:
Plus 6quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |