Ik zal jou eens seeden.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hoe dan ook Nederland - Marokko kwam veel te vroeg in de Toernooi. Dat is meer een kwartfinale wedstrijd
Volgende keer seeded en unseeded teams bij de Tweede ronde.
Ben Ajax gewend, dan valt dit nog wel mee...quote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:47 schreef PzKpfw het volgende:
Nederland zo verschrikkelijk slordig in balbezit..
Als het officieel is zie ik het nooit gebeuren. Ff wat regels van rugby overnemenquote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:47 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Dat was toch altijd de regel? Ooit werd die ook nog toegepast
Dan ging die bal helemaal biet meer rollenquote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hoe dan ook Nederland - Marokko kwam veel te vroeg in de Toernooi. Dat is meer een kwartfinale wedstrijd
Volgende keer seeded en unseeded teams bij de Tweede ronde.
Hebben ook nauwelijks kansen gehad.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het blijft niet best, maar je hebt ook niet per se het gevoel dat Marokko nu constant dreigend is.
Als de tactiek is we geven ze de bal want ze kunnen er niks mee dan werkt het wel.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het blijft niet best, maar je hebt ook niet per se het gevoel dat Marokko nu constant dreigend is.
Nog geen witte rook.quote:
Uitgeraasd?quote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Of juist nietquote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:47 schreef VacaLoca het volgende:
Gakpo kon je na goal beter wisselen, lijkt me dat dat alles was wat ie kon geven en na de emoties is spanningboog er wel af en zal focus wat weg zijn
Energie vloeit weg daar inderdaad en de bank is niet zo goedquote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Geen uitstraling en geen winnaarsmentaliteitquote:
Die van Saibari laatste minuut eerste helft en wat schietkansen voor Hakimi voornamelijkquote:
Best riskant hoor. Als je ziet hoeveel kansen er waren.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Als de tactiek is we geven ze de bal want ze kunnen er niks mee dan werkt het wel.
Wat op zich best netjes is.quote:
Daar hebben we er wel meer vanquote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:48 schreef Caland het volgende:
Aldus een mentaal uitgedaagde user op FOK!
Daarom even zo laten nu, geen wissels die desastreus kunnen uitvallenquote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tijd om blessures te acteren iddquote:
Jouw mama vindt jouw ook bijzonder😘quote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:49 schreef vul_maar_in het volgende:
deze wissels he... die vind ik bijzonder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |