quote:Op dinsdag 30 juni 2026 03:05 schreef vul_maar_in het volgende:
2x rood 6 x geel.
jullie voorspelling graag
De slag om Monterrey.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 03:04 schreef Caland het volgende:
Ik heb het vermoeden dat dit een schopwedstrijd gaat worden
Pak een biertje.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 03:05 schreef Maver24 het volgende:
We gaan straks naar bed als het al bijna licht is, dat komt ook niet veel voor. Ik neem geen red bull anders gaat het fout
Zou mooi zijn als iemand die Hakimi of Saibari in de 10 minuut voor slechts geel de wedstrijd uitschopt.quote:
De Hertog Jan zat toch te knipogen naar me netquote:Op dinsdag 30 juni 2026 03:05 schreef Maver24 het volgende:
We gaan straks naar bed als het al bijna licht is, dat komt ook niet veel voor. Ik neem geen red bull anders gaat het fout
Toen hadden WE het publiek niet zwaar tegen.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 03:07 schreef franklop het volgende:
Dit wordt een zwaardere wedstrijd dan Portugal 2006
Ik mis die tijden.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 03:07 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als iemand die Hakimi of Saibari in de 10 minuut voor slechts geel de wedstrijd uitschopt.
Met z'n tong over zijn volle snor te likkenquote:Op dinsdag 30 juni 2026 03:07 schreef Caland het volgende:
[..]
De Hertog Jan zat toch te knipogen naar me net
De Nederlandse tactiek lijkt tegen ons gebruikt te worden. We kunnen er nog altijd een K1-wedstrijd van makenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |