SOW met verkeerde been uit bed gestapt johquote:Op dinsdag 30 juni 2026 03:01 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
dan ben je wel een mokerdom varken.
Lekker vrij genomenquote:Op dinsdag 30 juni 2026 03:01 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Moet arbeiten straks... Gelukkig thuiswerkdag
Dit is ongunstig! (maar volgens die expert gingen we van Frankrijk winnen)quote:
Je komt hier niet vaak of wel.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 03:03 schreef RipCity het volgende:
[..]
SOW met verkeerde been uit bed gestapt joh
Ik zit nog in een soort draaierige droomwereld dit gaat allemaal nog een beetje snelquote:
De scheidsrechter dan?quote:Op dinsdag 30 juni 2026 03:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik heb toch niet de indruk dat het de Mexicanen zijn die fluiten.
Marokkanen, Argentijnen en Mexicanen en de janks doen leuk mee.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 03:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik heb toch niet de indruk dat het de Mexicanen zijn die fluiten.
Had je wat anders verwacht?quote:Op dinsdag 30 juni 2026 03:04 schreef Caland het volgende:
Ik heb het vermoeden dat dit een schopwedstrijd gaat worden
Deze scheids verliest straks definitief de controle.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 03:04 schreef Caland het volgende:
Gelukkig scheids die niet bang is om kaarten te geven.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 03:04 schreef Caland het volgende:
Er zullen niet veel Yanks op de tribune zitten lijkt me.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 03:04 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Marokkanen, Argentijnen en Mexicanen en de janks doen leuk mee.
Herhaling Portugal incoming?quote:Op dinsdag 30 juni 2026 03:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gelukkig scheids die niet bang is om kaarten te geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |