Vrij vervelend punt idd. Beter op die berg kunnen gaan staan.quote:
Klinkt heerlijk sportief weer jaquote:Op dinsdag 30 juni 2026 03:01 schreef vul_maar_in het volgende:
Hoor dat gefluit dan. Leuk publiek weer.
Sportief.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 03:01 schreef vul_maar_in het volgende:
Hoor dat gefluit dan. Leuk publiek weer.
dan ben je wel een mokerdom varken.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 03:01 schreef RipCity het volgende:
De hele dag wijs gemaakt door Noa Vahle & Co dat heel mexico voor ons zou zijn
No era zit diep.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 03:01 schreef RipCity het volgende:
De hele dag wijs gemaakt door Noa Vahle & Co dat heel mexico voor ons zou zijn
Verlenging was ook genottelijk.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 03:00 schreef Zorro het volgende:
Ik dacht ik skip eerst even door Duitsland - Paraguay. Dat duurde langer dan verwacht
Penaltyserie even geheel terguggekeen, GENOT
Tja, 5-2-3 zou ook slecht zijn. We gaan het zien!quote:Op dinsdag 30 juni 2026 03:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is slecht volgens alle experten.
Die je prima kon gevenquote:Op dinsdag 30 juni 2026 03:01 schreef JJ76 het volgende:
Je koopt voor veel geld een ' neutraal' kaartje om team uit te fluiten voor een onterechte pingel van 12 jaar geleden.
Nee nu net. Ik dacht dat red ik wel in een half uurtje maar ik gign van een wedstridj van 90 minuten uitquote:
La Trappe Quadrupel.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 03:02 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wat voor een?
Ik neem een Affligem Tripel![]()
SOW met verkeerde been uit bed gestapt johquote:Op dinsdag 30 juni 2026 03:01 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
dan ben je wel een mokerdom varken.
Lekker vrij genomenquote:Op dinsdag 30 juni 2026 03:01 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Moet arbeiten straks... Gelukkig thuiswerkdag
Dit is ongunstig! (maar volgens die expert gingen we van Frankrijk winnen)quote:
Je komt hier niet vaak of wel.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 03:03 schreef RipCity het volgende:
[..]
SOW met verkeerde been uit bed gestapt joh
Ik zit nog in een soort draaierige droomwereld dit gaat allemaal nog een beetje snelquote:
De scheidsrechter dan?quote:Op dinsdag 30 juni 2026 03:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik heb toch niet de indruk dat het de Mexicanen zijn die fluiten.
Marokkanen, Argentijnen en Mexicanen en de janks doen leuk mee.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 03:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik heb toch niet de indruk dat het de Mexicanen zijn die fluiten.
Had je wat anders verwacht?quote:Op dinsdag 30 juni 2026 03:04 schreef Caland het volgende:
Ik heb het vermoeden dat dit een schopwedstrijd gaat worden
Deze scheids verliest straks definitief de controle.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 03:04 schreef Caland het volgende:
Gelukkig scheids die niet bang is om kaarten te geven.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 03:04 schreef Caland het volgende:
Er zullen niet veel Yanks op de tribune zitten lijkt me.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 03:04 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Marokkanen, Argentijnen en Mexicanen en de janks doen leuk mee.
Herhaling Portugal incoming?quote:Op dinsdag 30 juni 2026 03:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gelukkig scheids die niet bang is om kaarten te geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |