Hoe dat zo?quote:Op dinsdag 30 juni 2026 02:55 schreef vul_maar_in het volgende:
Echt wat haat ik messi en argentijnen.
Hij is streng voor zichzelf, maar oke.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 02:56 schreef RipCity het volgende:
[..]
Kennisje van me zit in stadion en die zegt dat hele stadion vol paupers & Marokkanen zit.
Je kan zeggen dat beide hetzelfde is maar allez.
Messi omdat ie te goed is voor zo'n nare schop kabouter zonder persoonlijkheid.quote:
Richt je maar even op deze wedstrijd.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 02:57 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Messi omdat ie te goed is voor zo'n nare schop kabouter zonder persoonlijkheid.
En Argentijnen omdat ze nog steeds aan het janken zijn over ons terwijl zij de bal de dugout in jassen.
Veel gevloek dus in die omgevingquote:Op dinsdag 30 juni 2026 02:57 schreef raptorix het volgende:
Goedemorgen, Stroomstoring net voorbij hier
owkeej.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 02:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Richt je maar even op deze wedstrijd.
Maar het zit er vol mee daar bedoel ik. allemaal tegen onsquote:Op dinsdag 30 juni 2026 02:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Richt je maar even op deze wedstrijd.
Omdat Koeman.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 02:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gvd eventuele kwartfinale sowieso tegen Frankrijk dus. Niet handig.
Hoezo ineens 5/2/3?
quote:Op dinsdag 30 juni 2026 02:52 schreef Karina het volgende:
Dit zijn toch geen tijden jongens.
En wat zie ik, Duitsland eruit lol.
Geen genequote:Op dinsdag 30 juni 2026 02:59 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
En schijnbaar veel fluitende Mexicanen.
Dit is slecht volgens alle experten.quote:
Mooi op tijd.quote:
Daarna ff de oogjes dicht gehad?quote:Op dinsdag 30 juni 2026 03:00 schreef Zorro het volgende:
Ik dacht ik skip eerst even door Duitsland - Paraguay. Dat duurde langer dan verwacht
Penaltyserie even geheel terguggekeen, GENOT
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |