Lijkt 3rr0r wel die loopt ook altijd zo negatief te zeiken op alles (moest er opeens aan denken)quote:
Helaas erg goed gezienquote:Op maandag 29 juni 2026 20:52 schreef Immerdebestebob het volgende:
Japan straks Zuid Afrikaaned in de laatste minuut. Je kan het uittekenen.
Gefeliciteerdquote:
quote:Op maandag 29 juni 2026 20:48 schreef Toby56 het volgende:
De enige reden waarom ik voor Japan ben is de superieure cultuur.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik doe het ff rustig aan.
Achja ik had het wel leuk gevonden als ze ver zouden zijn gekomen.quote:Op maandag 29 juni 2026 20:57 schreef Caland het volgende:
Mooi, het doodsaaie en matige Japan eruit bij de eerste beste tegenstander
@:dobbydobby
Ik snap werkelijk niet waarom mensen dit Japan zo leuk vindenquote:Op maandag 29 juni 2026 20:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Achja ik had het wel leuk gevonden als ze ver zouden zijn gekomen.
Maar het is gewoon niet goed genoeg.
Ik vind het leuk als andere landen dan de 8 grote voetballanden (9 als je Italië meerekent) ver komen.quote:Op maandag 29 juni 2026 20:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik snap werkelijk niet waarom mensen dit Japan zo leuk vinden
Uitverkoopquote:Op maandag 29 juni 2026 20:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hoezo. De verkoop kan nu beginnen!!
Net Roy Donders.quote:Op maandag 29 juni 2026 20:54 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Altijd als ik Casemiro zie heb ik zin om in zijn wangetjes te knijpen
Ueda en Watanabequote:Op maandag 29 juni 2026 20:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Hebben vandaag ook weer niks laten zien toch aanvallend.quote:Op maandag 29 juni 2026 20:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Nu begrijp ik het nog niet.quote:
Ga jij maar met je Nintendo spelen ouwequote:Op maandag 29 juni 2026 20:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Lijkt 3rr0r wel die loopt ook altijd zo negatief te zeiken op alles (moest er opeens aan denken)
quote:Op maandag 29 juni 2026 20:59 schreef ISVV het volgende:
[..]
Idd, doet denken aan een andere Braziliaan (Moura)
Gohquote:
Nee ga House of the Dragon kijkenquote:Op maandag 29 juni 2026 21:00 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ga jij maar met je Nintendo spelen ouwe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |