En Zweden, Oostenrijk, Kroatië en Kaapverdië winnen ook zeker?quote:
Ja dit.quote:Op woensdag 1 juli 2026 09:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vanavond weer om 18 uur. Echt genieten al die verschillende aanvangstijden. Ik hoop dat de FIFA dat er de komende jaren in houdt.
Bord op schoot?quote:Op woensdag 1 juli 2026 09:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja dit.
Hoop dat ik op tijd thuis ben.
Rijdt wat lastig.quote:
Dit.quote:Op woensdag 1 juli 2026 10:41 schreef DobbyDobby het volgende:
Geen zin in. Een wil niet, ander kan niet.
Bij de UEFA met het EK over 2 jaar 15.00, 18.00, 21.00quote:Op woensdag 1 juli 2026 09:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vanavond weer om 18 uur. Echt genieten al die verschillende aanvangstijden. Ik hoop dat de FIFA dat er de komende jaren in houdt.
Belgische Congo fans hebben 2 kansen.quote:Op woensdag 1 juli 2026 11:02 schreef WheeledWarrior het volgende:
'Gewoon' winst Engeland. En de Belgen gaan ook winnen.
Afrika huilt.
Genot.quote:Op woensdag 1 juli 2026 11:08 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Bij de UEFA met het EK over 2 jaar 15.00, 18.00, 21.00
Hoe vulgair.quote:
Ja, maar dan wel iedere dag. Nu is het iedere dag maar weer gokken hoe laat een wedstrijd begint.quote:Op woensdag 1 juli 2026 11:08 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik.quote:Op woensdag 1 juli 2026 15:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, maar dan wel iedere dag. Nu is het iedere dag maar weer gokken hoe laat een wedstrijd begint.
WK 2030 zal 12u 15u 18u 21u zijn . Maar Portugal is een uurtje terug dus ga je wss ook 13u 16u 19u 22u hebbenquote:Op woensdag 1 juli 2026 11:08 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
En een paar wedstrijden snachtsquote:Op woensdag 1 juli 2026 17:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
WK 2030 zal 12u 15u 18u 21u zijn . Maar Portugal is een uurtje terug dus ga je wss ook 13u 16u 19u 22u hebben
We zullen niet oordelen.quote:Op woensdag 1 juli 2026 17:48 schreef Pisces29 het volgende:
Op tijd present
Wel ff snel omkleden nog
Eigenlijk Engeland maar gun de ander ook wel wat.quote:
Dankje.quote:
België speelt vanavond pas.quote:
Jaquote:
Ok, in dat geval: ik heb geen idee, maar @GGMM is waarschijnlijk "sporten", of "kijkt bij vrienden".quote:
Wtf dombo had gelijkquote:
Dat je dienst hebt.quote:
Ik zie de post nu staan ja, dat is makkelijk lullen als ik 7 minuten geleden nog een post heb geplaatst in dit topicquote:
quote:Op woensdag 1 juli 2026 17:59 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik zie de post nu staan ja, dat is makkelijk lullen als ik 7 minuten geleden nog een post heb geplaatst in dit topic
Dat mag ook wel met zo'n selectie.quote:Op woensdag 1 juli 2026 18:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Gezien de volle witte tribunes gingen de Engelsen er blind vanuit dat ze de poule zouden winnen.
Om er vervolgens tegen een kut land uit te vliegen, Engeland godenquote:Op woensdag 1 juli 2026 18:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Gezien de volle witte tribunes gingen de Engelsen er blind vanuit dat ze de poule zouden winnen.
Hier heb ik geen last van.quote:Op woensdag 1 juli 2026 18:01 schreef Bugno3 het volgende:
Hebben meer mensen een ongeduide afkeer van Declan Rice? Ik kan het niet onderbouwen, maar vind 'm mokerirritant.
Eens.quote:Op woensdag 1 juli 2026 18:01 schreef Bugno3 het volgende:
Hebben meer mensen een ongeduide afkeer van Declan Rice? Ik kan het niet onderbouwen, maar vind 'm mokerirritant.
Je hebt een hekel aan de Gunners.quote:Op woensdag 1 juli 2026 18:01 schreef Bugno3 het volgende:
Bergkamp Henry Vieira Wenger Godenquote:
Wie niet?quote:Op woensdag 1 juli 2026 18:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Over een hekel gesproken aan spelers.
Dat heb ik dus bij Pickford.
Beetje vroeg nog he.quote:Op woensdag 1 juli 2026 18:10 schreef TheVulture het volgende:
Engeland ook naar huis zou wel genot zijn
We sturen onze oost, zuid en westelijke buurlanden ook maar meteen naar huis?quote:Op woensdag 1 juli 2026 18:10 schreef TheVulture het volgende:
Engeland ook naar huis zou wel genot zijn
Ook meer rust tussen de wedstrijden.quote:Op woensdag 1 juli 2026 18:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zou de langere KO-fase in het voordeel zijn van kleinere landen? Dan hoef je maar 1x te stunten ipv meerdere keren in de groep.
quote:Op woensdag 1 juli 2026 18:13 schreef Weltschmerz het volgende:
Congo krijgt ook bij de Belg de handjes op elkaar.
Zijn die geband of zoquote:Op woensdag 1 juli 2026 18:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Jammer dat @:Coco en @:GGMM dit moeten missen.
Ultra defensief spelen met een paar snelle mannen voor de counter is gewoon ontzettend effectief om van een 95-5 nadeel naar een 60-40 nadeel te gaan.quote:Op woensdag 1 juli 2026 18:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zou de langere KO-fase in het voordeel zijn van kleinere landen? Dan hoef je maar 1x te stunten ipv meerdere keren in de groep.
Echt wel, anders zouden ze hier wel zijn toch?quote:
Zolang je niet met 2-0 achter staat werkt dat. Daarom snapte ik niet zo goed dat Zweden kamikaze speelde.quote:Op woensdag 1 juli 2026 18:16 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ultra defensief spelen met een paar snelle mannen voor de counter is gewoon ontzettend effectief om van een 95-5 nadeel naar een 60-40 nadeel te gaan.
Misschien zitten ze aan de andijvie op dit tijdstip of zoquote:Op woensdag 1 juli 2026 18:16 schreef Felagund het volgende:
[..]
Echt wel, anders zouden ze hier wel zijn toch?
Oh er wordt al gespeeldquote:Op woensdag 1 juli 2026 18:12 schreef 3rr0r het volgende:
Vast al gezegd maar korte hoek @:ChevyCaprice @:Coco
Wel een beetje laat.quote:Op woensdag 1 juli 2026 18:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien zitten ze aan de andijvie op dit tijdstip of zo
Het eerste kwartiertje.quote:
Ik heb wel zin in een verrassende wereldkampioenquote:
Gewoon Frankrijk of Argentiniëquote:Op woensdag 1 juli 2026 18:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb wel zin in een verrassende wereldkampioen
Welkom thuisquote:
Is het dat sowieso niet als Frankrijk hem niet wint?quote:Op woensdag 1 juli 2026 18:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Israel en Australie ookquote:Op woensdag 1 juli 2026 18:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wisten jullie dat Canada tegenwoordig in Europa ligt?
Ja naast AustraliEquote:Op woensdag 1 juli 2026 18:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Donald Trump, ben jij dit?quote:Op woensdag 1 juli 2026 18:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar wie oh wie gaat Frankrijk verslaan?quote:Op woensdag 1 juli 2026 18:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ze zijn welkom!quote:Op woensdag 1 juli 2026 18:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
No one bakes Mexicans like him. Believe me. The best. Everybody says so.quote:
Argentinië + scheidsquote:Op woensdag 1 juli 2026 18:22 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Maar wie oh wie gaat Frankrijk verslaan?
Bedanktquote:
We danken Louitjequote:Op woensdag 1 juli 2026 18:23 schreef PSVCL het volgende:
meeste overschatte speler ooit die rashford
Marokkoquote:Op woensdag 1 juli 2026 18:22 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Maar wie oh wie gaat Frankrijk verslaan?
USA houdt van herhaling.quote:Op woensdag 1 juli 2026 18:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Fireball
Die hebben we nog niet vaak gehoord in de Hydration Break.
USA houdt van herhaling.quote:Op woensdag 1 juli 2026 18:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Fireball
Fireball
Een paar potenzagers gaan er nog wel komen hoorquote:Op woensdag 1 juli 2026 18:25 schreef PzKpfw het volgende:
Jammer van die drinkpauze nu, de frustratie begon al aardig op te lopen bij de Engelsen.
Deze?quote:Op woensdag 1 juli 2026 18:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ga ondertussen op onderzoek uit waar de goaltune van Congo vandaan komt.
Ah verdorie domboquote:
quote:
Dat klinkt als een speler van het dvd’tjes tijdperkquote:Op woensdag 1 juli 2026 18:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
De bekende Feyenoord-doelman ed ed kut
Sowieso, want het is tegen Engelandquote:
Ik heb het eerste kwartier gemistquote:
Ja, zij wisten wel te scoren, de Engelsen tot nu toe niet.quote:
En qua spelbeeld?quote:Op woensdag 1 juli 2026 18:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sowieso, want het is tegen Engeland
Goed nummer van Deep Purplequote:Op woensdag 1 juli 2026 18:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Fireball
Wat denk jij, laat ik ook eens op tijd komen?quote:
Mij kunnen ze niks maken.quote:Op woensdag 1 juli 2026 18:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat denk jij, laat ik ook eens op tijd komen?
2-0quote:Op woensdag 1 juli 2026 18:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Jammer dat GGMM nog altijd zijn voorspelling niet gedeeld heeft.
Ik had 3-0. Dus we zitten (bijna) in hetzelfde schuitje!quote:Op woensdag 1 juli 2026 18:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
2-0
Als je goed kijkt en vergelijkt zie je dat dit niet meer mogelijk is
Ik zit in exact hetzelfde schuitjequote:Op woensdag 1 juli 2026 18:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
2-0
Als je goed kijkt en vergelijkt zie je dat dit niet meer mogelijk is
Gaat hetquote:
Lekker gesport?quote:Op woensdag 1 juli 2026 18:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Sorry, er viel een druppel op mijn scherm
Wat een zielig figuurquote:
Had gewoon even behoefte aan een knuffelquote:Op woensdag 1 juli 2026 18:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat een zielig figuur
ķh wat hoop ik dat Congo dit per ongeluk wint.
Kan je gewoon redding zeggen?quote:
Ze mogen hem ook expres winnen.quote:Op woensdag 1 juli 2026 18:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat een zielig figuur
ķh wat hoop ik dat Congo dit per ongeluk wint.
quote:In Congo (zowel Congo-Kinshasa als Congo-Brazzaville) is Frans de enige officiële taal. Daarnaast zijn er vier lokale Bantoetalen die de officiële status van nationale taal hebben: Lingala, Swahili, Kikongo (Kituba) en Tshiluba.
Congo straks aan de slag met de machete.quote:Op woensdag 1 juli 2026 18:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Dit gaat niet met 22 spelers op het veld eindigen he?
Zit ICE in het stadion?quote:Op woensdag 1 juli 2026 18:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Dit gaat niet met 22 spelers op het veld eindigen he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |