Wie niet?quote:Op woensdag 1 juli 2026 18:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Over een hekel gesproken aan spelers.
Dat heb ik dus bij Pickford.
Beetje vroeg nog he.quote:Op woensdag 1 juli 2026 18:10 schreef TheVulture het volgende:
Engeland ook naar huis zou wel genot zijn
We sturen onze oost, zuid en westelijke buurlanden ook maar meteen naar huis?quote:Op woensdag 1 juli 2026 18:10 schreef TheVulture het volgende:
Engeland ook naar huis zou wel genot zijn
Ook meer rust tussen de wedstrijden.quote:Op woensdag 1 juli 2026 18:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zou de langere KO-fase in het voordeel zijn van kleinere landen? Dan hoef je maar 1x te stunten ipv meerdere keren in de groep.
quote:Op woensdag 1 juli 2026 18:13 schreef Weltschmerz het volgende:
Congo krijgt ook bij de Belg de handjes op elkaar.
Zijn die geband of zoquote:Op woensdag 1 juli 2026 18:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Jammer dat @:Coco en @:GGMM dit moeten missen.
Ultra defensief spelen met een paar snelle mannen voor de counter is gewoon ontzettend effectief om van een 95-5 nadeel naar een 60-40 nadeel te gaan.quote:Op woensdag 1 juli 2026 18:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zou de langere KO-fase in het voordeel zijn van kleinere landen? Dan hoef je maar 1x te stunten ipv meerdere keren in de groep.
Echt wel, anders zouden ze hier wel zijn toch?quote:
Zolang je niet met 2-0 achter staat werkt dat. Daarom snapte ik niet zo goed dat Zweden kamikaze speelde.quote:Op woensdag 1 juli 2026 18:16 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ultra defensief spelen met een paar snelle mannen voor de counter is gewoon ontzettend effectief om van een 95-5 nadeel naar een 60-40 nadeel te gaan.
Misschien zitten ze aan de andijvie op dit tijdstip of zoquote:Op woensdag 1 juli 2026 18:16 schreef Felagund het volgende:
[..]
Echt wel, anders zouden ze hier wel zijn toch?
Oh er wordt al gespeeldquote:Op woensdag 1 juli 2026 18:12 schreef 3rr0r het volgende:
Vast al gezegd maar korte hoek @:ChevyCaprice @:Coco
Wel een beetje laat.quote:Op woensdag 1 juli 2026 18:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien zitten ze aan de andijvie op dit tijdstip of zo
Het eerste kwartiertje.quote:
Ik heb wel zin in een verrassende wereldkampioenquote:
Gewoon Frankrijk of Argentiniëquote:Op woensdag 1 juli 2026 18:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb wel zin in een verrassende wereldkampioen
Welkom thuisquote:
Is het dat sowieso niet als Frankrijk hem niet wint?quote:Op woensdag 1 juli 2026 18:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Israel en Australie ookquote:Op woensdag 1 juli 2026 18:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wisten jullie dat Canada tegenwoordig in Europa ligt?
Ja naast AustraliEquote:Op woensdag 1 juli 2026 18:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Donald Trump, ben jij dit?quote:Op woensdag 1 juli 2026 18:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar wie oh wie gaat Frankrijk verslaan?quote:Op woensdag 1 juli 2026 18:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ze zijn welkom!quote:Op woensdag 1 juli 2026 18:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
No one bakes Mexicans like him. Believe me. The best. Everybody says so.quote:
Argentinië + scheidsquote:Op woensdag 1 juli 2026 18:22 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Maar wie oh wie gaat Frankrijk verslaan?
Bedanktquote:
We danken Louitjequote:Op woensdag 1 juli 2026 18:23 schreef PSVCL het volgende:
meeste overschatte speler ooit die rashford
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |