Jaquote:
Ok, in dat geval: ik heb geen idee, maar @GGMM is waarschijnlijk "sporten", of "kijkt bij vrienden".quote:
Wtf dombo had gelijkquote:
Dat je dienst hebt.quote:
Ik zie de post nu staan ja, dat is makkelijk lullen als ik 7 minuten geleden nog een post heb geplaatst in dit topicquote:
quote:Op woensdag 1 juli 2026 17:59 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik zie de post nu staan ja, dat is makkelijk lullen als ik 7 minuten geleden nog een post heb geplaatst in dit topic
Dat mag ook wel met zo'n selectie.quote:Op woensdag 1 juli 2026 18:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Gezien de volle witte tribunes gingen de Engelsen er blind vanuit dat ze de poule zouden winnen.
Om er vervolgens tegen een kut land uit te vliegen, Engeland godenquote:Op woensdag 1 juli 2026 18:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Gezien de volle witte tribunes gingen de Engelsen er blind vanuit dat ze de poule zouden winnen.
Hier heb ik geen last van.quote:Op woensdag 1 juli 2026 18:01 schreef Bugno3 het volgende:
Hebben meer mensen een ongeduide afkeer van Declan Rice? Ik kan het niet onderbouwen, maar vind 'm mokerirritant.
Eens.quote:Op woensdag 1 juli 2026 18:01 schreef Bugno3 het volgende:
Hebben meer mensen een ongeduide afkeer van Declan Rice? Ik kan het niet onderbouwen, maar vind 'm mokerirritant.
Je hebt een hekel aan de Gunners.quote:Op woensdag 1 juli 2026 18:01 schreef Bugno3 het volgende:
Bergkamp Henry Vieira Wenger Godenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |