Misschien was dat gesprek wel reden tot zorgen?quote:Op zondag 28 juni 2026 10:25 schreef Mortaxx het volgende:
Is het niet een beetje snel hiervoor? Gisteravond nog gesproken. Misschien heeft hij gewoon iemand opgepikt in het frikandellenbos en ligt nu uit te slapen
Misschien maar dan zouden ze wat meer info kunnen geven!quote:Op zondag 28 juni 2026 10:26 schreef Momo het volgende:
[..]
Misschien was dat gesprek wel reden tot zorgen?
Maar geen kenteken.quote:Op zondag 28 juni 2026 10:26 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Met die bestickering ook wel een opvallende auto. Hopelijk duikt hij snel weer op.
Dat zal ongetwijfeld aan allerlei zaken liggen, zoals toon van de berichten, hoe het de laatste tijd met hem ging, etc.quote:Op zondag 28 juni 2026 10:25 schreef Mortaxx het volgende:
Is het niet een beetje snel hiervoor? Gisteravond nog gesproken. Misschien heeft hij gewoon iemand opgepikt in het frikandellenbos en ligt nu uit te slapen
Dus jij zou niks doen als goede vriend of je broer belt en hij bijvoorbeeld zegt hij dat er een einde aan wil maken?quote:Op zondag 28 juni 2026 10:59 schreef GerryDV het volgende:
Beetje voorbarig. Ja mag als volwassen vent toch wel 24 of 48 uur even jezelf afsluiten van de buitenwereld zonder gelijk in de headlines te komen.
Dan zou de politie wel groter opschalen.quote:Op zondag 28 juni 2026 11:04 schreef Momo het volgende:
[..]
Dus jij zou niks doen als goede vriend of je broer belt en hij bijvoorbeeld zegt hij dat er een einde aan wil maken?
Al hebben we als buitenstaanders geen idee van de inhoud van het gesprek, maar deze reactie van de mensen om hem heen laten wel zien dat het niet zo maar een gesprek was.
Ik vind dit gespeculeer niets!quote:Op zondag 28 juni 2026 11:04 schreef Momo het volgende:
[..]
Dus jij zou niks doen als goede vriend of je broer belt en hij bijvoorbeeld zegt hij dat er een einde aan wil maken?
Al hebben we als buitenstaanders geen idee van de inhoud van het gesprek, maar deze reactie van de mensen om hem heen laten wel zien dat het niet zo maar een gesprek was.
Kan ook vanuit zijn team zijn gedaan. Manager of whatever,quote:Op zondag 28 juni 2026 11:31 schreef Pisces29 het volgende:
Hopelijk wordt hij gevonden. In goeie gezondheid.
Heeft hij een partner? Omdat er vanaf zijn eigen account een story is geplaatst.
Dat dacht ik ook maar dan met een erg einde.quote:Op zondag 28 juni 2026 10:25 schreef Mortaxx het volgende:
Ongeluk door het noodweer gisteren kan ook.quote:Op zondag 28 juni 2026 12:27 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook maar dan met een erg einde.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit klinkt best heftig....Voorheen Bargehassus.
Zou best kunnen dat hij een scheve schaats gereden heeft en weer opduiktquote:Op zondag 28 juni 2026 10:25 schreef Mortaxx het volgende:
Stille sms BOM, maar wss heeft hij die uitgezetquote:Op zondag 28 juni 2026 18:08 schreef Hyaenidae het volgende:
Maar soberso, als iemand echt vermist is kan de politie zijn telefoonlocatie dan niet gewoon traceren?
Of mag dat dan weer niet ivm privacy.
Dat vrees ik ookquote:Op zondag 28 juni 2026 18:17 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Stille sms BOM, maar wss heeft hij die uitgezet
Dit post de schaatsbond:quote:Op zondag 28 juni 2026 14:46 schreef the-eye het volgende:
[..]
Zou best kunnen dat hij een scheve schaats gereden heeft en weer opduikt
Of hij is z'n roes aan het uitslapenquote:
15 minuteN rijden, ik zag het ook. Maar vanmiddag al gevonden, dan zouden de vermissingsberichten toch al op zwart staan?quote:Op zondag 28 juni 2026 21:15 schreef Elan het volgende:
https://www.hv-almere.nl/(...)-bij-weerwaterplein/
Benieuwd of dit hem kan zijn, is hemelsbreed niet zo heel ver weg van Muiden waar hij voor het laatst gezien is.
Hoezo niet?quote:Op zondag 28 juni 2026 21:52 schreef GerryDV het volgende:
Duurt al wel even nu, zal wel niet meer levend gevonden worden.
quote:Op zondag 28 juni 2026 10:59 schreef GerryDV het volgende:
Beetje voorbarig. Ja mag als volwassen vent toch wel 24 of 48 uur even jezelf afsluiten van de buitenwereld zonder gelijk in de headlines te komen.
Uhuquote:Op zondag 28 juni 2026 21:52 schreef GerryDV het volgende:
Duurt al wel even nu, zal wel niet meer levend gevonden worden.
Eerste reactie sta ik nog steeds achter. Daarna komt echter iedereen dusdanig overtuigend aan dat ik het dus fout heb en er echt stront aan de knikker is. Daar komt dan bij dat als het bericht toch landelijk overal te vinden is iemand zich vast wel zal melden, wat dus niet gebeurt is. Als na al deze media aandacht niemand hem gezien heeft en hij zichzelf ook niet heeft gemeld dan zal dat ook wel niet meer gebeuren. Zo groot is Nederland niet dat je zo lang onder de radar blijft.quote:
zie ook #7quote:Op zondag 28 juni 2026 22:29 schreef Ole het volgende:
Dat er bij een man van deze leeftijd zo snel alarmbellen afgaan zal wel een reden hebben.
Blijkbaar was hij suicidaal/depressief.quote:Op zondag 28 juni 2026 22:29 schreef Ole het volgende:
Dat er bij een man van deze leeftijd zo snel alarmbellen afgaan zal wel een reden hebben.
Isquote:Op zondag 28 juni 2026 22:39 schreef GerryDV het volgende:
[..]
Blijkbaar was hij suicidaal/depressief.
Tuurlijk kunnen ze dat! Maar als iemand niet snel gevonden wil worden heeft deze zijn telefoon niet meer bij zichquote:Op zondag 28 juni 2026 23:55 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Kunnen ze tegenwoordig iemand niet uitpijlen via zijn mobiele telefoon? Of had ie die simpelweg niet bij zich? Of kijk ik te veel series?
Dit.quote:Op zondag 28 juni 2026 23:59 schreef Ole het volgende:
[..]
Tuurlijk kunnen ze dat! Maar als iemand niet snel gevonden wil worden heeft deze zijn telefoon niet meer bij zich
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |