LC:quote:ja dat is bekend. Hij verscheen niet daar waar hij werd verwacht. En daarmee klopt de route naar Muiden ook niet. En dus is er alarm geslagen.
quote:tuurlijk is er meer privé info, maar die wordt niet meteen gedeeld! Hij werd ergens gemist waar hij zou zijn. Daarna is er geprobeerd contact met hem te krijgen. Hoe en wat mag nog niet gedeeld worden
quote:meer info dan dit wordt er vooralsnog niet gedeeld. De inleiding bevat alle noodzakelijke info (weet ik uit eigen betrokkenheid). Dit is ook de info die de shorttrackers en lange baners delen.
Ja, de meesten denken dat de herfst de meest depressieve periode is, omdat dan de blaadjes van de bomen vallen. Maar in de maand mei blijkt het voor de depressievelingen erger te zijn, omdat de omgeving dan vrolijker wordt vanwege het mooie weer en de aankomende zomer.quote:Op zondag 28 juni 2026 12:27 schreef ootjekatootje het volgende:
Per graad gaat het suïcide cijfer met 1,6% omhoog. Bij mannen ligt dit zelfs nog wat hoger.
In een Belgische podcast hadden ze het hier van de week nog over.
De Belgen doen hier al jaren onderzoek naar, hitte en meer suicidepogingen. Logisch ook, mensen voelen zich sneller miserabele met deze temperaturen.
Maar laten we hopen dat Sven snel en in goede gezondheid wordt aangetroffen.
Dit woord blijkt nog te bestaan ook!quote:Op zondag 28 juni 2026 23:55 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Kunnen ze tegenwoordig iemand niet uitpijlen via zijn mobiele telefoon? Of had ie die simpelweg niet bij zich? Of kijk ik te veel series?
Oh zeker weten. Ik heb geen last van een herfstdip, maar wel altijd van de zomer.quote:Op maandag 29 juni 2026 08:56 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Ja, de meesten denken dat de herfst de meest depressieve periode is, omdat dan de blaadjes van de bomen vallen. Maar in de maand mei blijkt het voor de depressievelingen erger te zijn, omdat de omgeving dan vrolijker wordt vanwege het mooie weer en de aankomende zomer.
Same. In mei begin ik al de dagen tot september af te tellen. Liefst zou ik in de zomer tijdelijk noordelijker gaan wonen.quote:Op maandag 29 juni 2026 10:35 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Oh zeker weten. Ik heb geen last van een herfstdip, maar wel altijd van de zomer.
Ja, dat kunnen ze, maar misschien niet meegenomen, onderweg weggegooid of uitgeschakeld.quote:Op zondag 28 juni 2026 23:55 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Kunnen ze tegenwoordig iemand niet uitpijlen via zijn mobiele telefoon? Of had ie die simpelweg niet bij zich? Of kijk ik te veel series?
quote:
Ik neem aan dat politie en dergelijken toch wel vrij simpel aan passagierslijsten voor die dag kunnen komen en daar even een scriptje op los kunnen laten, zoekende op 'Roes'?quote:Op maandag 29 juni 2026 17:00 schreef Stupidisco het volgende:
‘Vermiste shorttracker Sven Roes mogelijk naar buitenland vertrokken’
De vermiste shorttracker Sven Roes (26) is mogelijk naar het buitenland vertrokken, meldt de politie aan RTL Nieuws. Roes is sinds zaterdag vermist en werd voor het laatst gezien bij een tankstation in Muiden. Zijn auto is teruggevonden op een parkeerplaats bij Schiphol.
Bron: AD
[..]
Dat doen mensen die doodgaan meestal niet.quote:Op maandag 29 juni 2026 17:00 schreef Stupidisco het volgende:
‘Vermiste shorttracker Sven Roes mogelijk naar buitenland vertrokken’
De vermiste shorttracker Sven Roes (26) is mogelijk naar het buitenland vertrokken, meldt de politie aan RTL Nieuws. Roes is sinds zaterdag vermist en werd voor het laatst gezien bij een tankstation in Muiden. Zijn auto is teruggevonden op een parkeerplaats bij Schiphol.
Bron: AD
[..]
Stukje privacywetgevingquote:Op maandag 29 juni 2026 17:23 schreef MissButterflyy het volgende:
Schiphol zelf en vliegmaatschappijen kunnen dan toch wel informatie geven?
Als hij vanaf daar op een vlucht is gestapt?
Schiphol zelf doet niks met de PNL's. Dat is aan de maatschappijen en kmar en douane.quote:Op maandag 29 juni 2026 17:23 schreef MissButterflyy het volgende:
Schiphol zelf en vliegmaatschappijen kunnen dan toch wel informatie geven?
Als hij vanaf daar op een vlucht is gestapt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |