BrEaKinGquote:Op dinsdag 30 juni 2026 23:26 schreef RipCity het volgende:
Wat is dit voor goedkope graphic balk onderaan. en is 1x niet voldoende ipv hele wedstrijd lang
quote:Op dinsdag 30 juni 2026 23:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
In 2025 stond Pommelien Thijs bovenaan mijn playlist.
quote:Pommelien Thijs is openlijk biseksueel. Ze heeft in het verleden aangegeven gevoelens te hebben (gehad) voor zowel jongens als meisjes
Ik verwacht een reactie van Poepzor over hoe geil ze isquote:
Alleen poule A en D echt heel anders dan ik had verwacht en in sommige poules 2 plekjes omgedraaid, maar niets heel vreemds over het algemeen nu.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 23:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die waren toch best logisch, daar wordt het kaf van het koren gescheiden.
Ik was begin van de maand in Frankrijk (in Lille) en daar sprak iedereen Engels, behalve eentje.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 23:26 schreef 3rr0r het volgende:
Fransen die doen alsof ze kunnen meezingenDie beheersen nooit de Engelse taal.
Uit laten rekenen naar mijn voorspellingen, die helemaal niet slecht waren. Maar net verkeerd. Wat ik als 1 2 3 4 had werd 2 1 4 3 of zoeits.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 23:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die waren toch best logisch, daar wordt het kaf van het koren gescheiden.
Kwak?quote:Op dinsdag 30 juni 2026 23:28 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik was begin van de maand in Frankrijk (in Lille) en daar sprak iedereen Engels, behalve eentje.
Qua xG klopt dit wel.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 23:29 schreef Coco het volgende:
Laten we dit niet vergeten:
@:dombohetolifantje1 had Turkije als groepswinnaar.
Waar Netflix al niet goed voor isquote:Op dinsdag 30 juni 2026 23:28 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik was begin van de maand in Frankrijk (in Lille) en daar sprak iedereen Engels, behalve eentje.
Ik had nog een gigantische blunder geloof ik.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 23:29 schreef Coco het volgende:
Hij wilde gewoon graag toeterenquote:Op dinsdag 30 juni 2026 23:29 schreef Coco het volgende:
Ik ook.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 23:29 schreef Coco het volgende:
Nou ja ik was 2 wedstrijden vergeten in te vullen.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 23:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik had nog een gigantische blunder geloof ik.
Die is er tijdens het toernooi ook niet.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 23:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat was voor het toernooi helemaal niet onlogisch!
Ik hoor @onlogisch waar is die?quote:Op dinsdag 30 juni 2026 23:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat was voor het toernooi helemaal niet onlogisch!
Fijn dat je het zegt anders was het me misschien niet opgevallenquote:Op dinsdag 30 juni 2026 23:33 schreef 3rr0r het volgende:
Dat shot doen ze altijd van Mbappe, met z'n lippen in slo-mo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |